Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg laver MLM og er ikke anonym

Side 1 ud af 8 (76 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person
Hej allesammen,

Hold da op hvor det fyger gennem luften med påstande og forkerte opfattelser. Jeg vil derfor give jer alle en mulighed for at få sat det hele på plads en gang for alle.

SKRU OP FOR LYDEN PÅ DIN PC... 

20 minutters præsentation om Network Marketing, som forretningsmetode.
Klik link

Lovlige og etiske MLM virksomheder er medlem af Direkte Salgsforeningen. Se deres hjemmeside her: http://www.disafo.dk
Så kom nu igang kære venne og se at få jeres drømme opfyldt..... drøm ikke jeres liv, men lev jeres drøm.
 Tidligere præsident for Tyskland Richard von Weizsäcker sender en lykønskning til LR's 25 års jubilæum. Han roste alle LR partnere for deres fantastisk arbejde og var stolt af at LR bruger "Made in Germany" som motto
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 3. Jul 10
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 16:32
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Brian.

Sgu dejligt at se. Jeg arbejder selv med network marketing og kan ikke begribe der er så mange uvidende mennesker som bliver ved med at holde fast ved at network marketing er noget falrigt pyramide spil som kan få buret dig inde i flere år, hvis du som meget som tænker på det.

Jeg selv arbejder med network marketing via en virksomhed der hedder ACN, har du hørt om den?

MVH

Torfin

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 16:54
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 3 person

Siger ikke det er farligt, men MLM ligner pyramidespil, så det basker og det kan i altså ikke modsige uanset hvor mange gode grunde i kommer med. (men ved godt det ikke er pyramidespil men ligner meget)

1. dem man får under sig der får man en bid af deres kage.

2. dem som der under dig og får andre under sig får man også lige en bid af deres kage.

osv osv. Hvis det ikke ligner pyramide hva gør det så... jeg spørg bare...

Jeg har ikke personligt noget imod MLM virksomhed, men Hold jer lige til sandheden.

Har snakket med mange MLM folk også fuldt nogle stykker. hvis de har 10kunder er der også 10forklaringer på hvordan virksomheden er bygget op.

Som en MLM mand har sagt alle kan blive MLM forhandler men ikke alle kan blive selvstændige erhervsdrivende.

Forsat gode uge

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra Taastrup
Tilmeldt 31. Oct 09
Skrevet kl. 17:25
Gennemsnit 1,8 stjerner givet af 5 person

Hvorfor er der så mange der ikke forstår, at vi spiller ikke om noget. Pyramider finder man i egypten og spil er for ludomaner. Hør nu her og lyt nu til hvad der bliver skrevet.

Først skal du kende forskellen på direkte salg og detail slag. www.disafo.dk kan du jo læse der hele. Hvor svært kan det være.?

Hvis du får varer for den reale værdi produktet har, eller billigere, kan de vel ikke blive en pyramide. Hvis jeg siger giv mig 5000 kr,- og siger nu skal jeg fortælle dig en hemmelighed, så bliver det til noget helt andet. Nemlig pyramide spil....du skal nu finde 4 der vil gøre det samme.... det er ulovligt fordi du ikke fik nogle fysiske varer for min oplysning. Kan du se forskellen? 

Alle forretinger du går ind i til hverdag, er rene pyramider selvskaber, cheffen tjener jo mere, en flaske drengen. Er det fair ?? ham i toppen i kalder den øverste chef, han  har jo folk på arbejde under sig, han tjener på at give komandoer ned i pyramiden.

Nej du.... MLM vender du pyramiden på hovedet, starter hvor alle andre har startet, og så ser du at komme igang... altså lette røven. og så går du forbi den person som har oprettet dig..... lige som jeg gjorde.

Pyramiden er ikke en spids i mlm..... den er bred.

Folk der bliver ved med at sige pyramide.... de forstår ikke sammenhængende hvad det drejer sig om og har ikke en gang givet sig til til at undersøge det til bunds...før de smider sig om med ordet pyramide.

Fakta er fakta... og det kan man ikke lave om på. Desuden er der forskellige bonus systemer der ude.... og kigger man på feks. LR`s kan det ikke blive mere fair og real nok.

Da jeg blev oprettet af hende der fik mig ind i LR var hun OL =Orgaleder, det er jeg selv nu, og er ved at gå forbi hende, det hun har opnået på 8 år, opnåde jeg på kun 2 år. Tro mig, jo flere vaskemakiner jeg fik solgt, jo mere løn fik jeg.... det samme her jo flere der vil spare eller tjene penge på topkvalitets produkter, jo mere tjener jeg.

Ja men jeg startede også på bunden for 2 år siden.

Jeg er nu sådan ligeglad om man forstår det eller ikke, imorgen er der 4 nye der vil være med. Og så længe der er possitive folk tilstæde i denne veden, vil MLM altid stome frem.... og jeg kan tydeligt mærke..... at den her brance er ved at blive blå stemplet her i DK.

www.happyhourparty.dk Vh Brian Nielsen.

Desuden så får alle de folk som jeg snakker med, en aha oplevelse. Som de siger ej jeg næsten skammer mig over alle de fordomme jeg sad med.

www.happyhourparty.dk

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 17:31
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nogle råd jeg gerne vil give vis ønsker kunder igennem debat forummer såsom amino.dk

Tal aldrig ned til nogle

sig ikke indirekte de dummer end dig

sig lige vel hvad om nogle siger noget negativt til retur med positiv og tal ikke ned , det er alle ansvar debatter ikke køre af sporet

vi siger ikke pyramide de fleste , vi siger det ligner

vis nogle mener pyramide spil , synes jeg i overbeviser dem det er , da i svare negativt retur og ikke lige frem i tone der er venlig , med som nedgøre , derved dem i giver feedback det ikke er pyramide spil fast holder i troende det er pyramide spil

lær at tænke positiv start postive , svar positivt lige vel hvad og dem der svare negative til dig , det er alles ansvar på amino.dk at tone køre i et rimeligt sprog

Som sagt problemet er du har misforstået vi er modstander de fleste på amino.dk gør det for hjælpe dig , som sagt er det rimeligt relevante kunden forstår dit produkt og det ikke oversælges vi er jo iværksættere alle samme og vi skal hjælpe hinanden på bedste vis

http://www.amino.dk/forums/t/57313.aspx

Korrekt nogle kommer med kommentar pyramide spil , med det ligger tæt op ad det på nogle punkter, vis tager som negativt så får 1000 gange negativ igen , vis man tager positivt og tager det med smil og hjælper vedkommen hvorfor ikke pyramide spil , jeg synes dog tråd starter og par andre MLM de fortjener den negative gange det fik , da de ikke modtog det positivt

Din måde fordi en negative i starten skal du svare negativ igen , hvad sker du får negativt tilbage og sådan bliver du ved .derved røger debat tråden af sporet og der skal 2 til en debat huske begge har et ansvar for den køre i en rimelige tone

Et godt råd brug derfor denne taktik svar positivt lige vel hvad og lige pludselige bliver de positive for ingen kan finde på at svare en negative igen og igen vis man roser vedkommen og forstår begge synspunkter

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Taastrup
Tilmeldt 31. Oct 09
Skrevet kl. 17:55
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Syndes nu ikke at jeg skriver negativt. Selt ikke.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 17:55

Hr Brian Nielsen

Du er lige pt. den mest produktiv inden for mlm med det ene indlæg efter det andet. Men du glemmer en ting, at svare på mange de spørgsmål der kommer. I stedet for igen og igen at lave nye indlæg så følg op på dem du har i forvejen. Hvis det er en den måde du arbejder på vil jeg meget nødig være i dit team.

Direkte Salgsforeningen er ikke fem flade øre hver. De laver ikke noget og har gamle billeder liggende på hjemmesiden. Fx er LR's Storebror Forever living stoppet som medlem for længe siden, men der er stadig billeder med deres produkter. Det koster så vidt jeg husker over 100.000 kr pr år at være medlem, men man får ikke en krone for dette. Der er kommet nye regler på godkendelser så kostilskud skal være registeret her KLIK men kan det passe at i kun har 2 produkter som kan spises. ? (Det var et spørgsmål)

Fra Taastrup
Tilmeldt 31. Oct 09
Skrevet kl. 17:56

Kender godt ACN har været der, men ikke noget for mig.

Fra Taastrup
Tilmeldt 31. Oct 09
Skrevet kl. 17:58

Der skulle jeg betale 3500 kr et gebyr, jeg ikke fik noget som helst for. Trode jeg fik nye telefoner til hele fam. Men nej det var kun for at få lov at oprette folk, så det er lige på grænsen til at være pyramide spil. Da man jo ikke får noget for den realle værdi, 3500 kr smidt ud i den blå luft.

Side 1 ud af 8 (76 indlæg)