Hvorfor er der så mange der ikke forstår, at vi spiller ikke om noget. Pyramider finder man i egypten og spil er for ludomaner. Hør nu her og lyt nu til hvad der bliver skrevet.
Først skal du kende forskellen på direkte salg og detail slag. www.disafo.dk kan du jo læse der hele. Hvor svært kan det være.?
Hvis du får varer for den reale værdi produktet har, eller billigere, kan de vel ikke blive en pyramide. Hvis jeg siger giv mig 5000 kr,- og siger nu skal jeg fortælle dig en hemmelighed, så bliver det til noget helt andet. Nemlig pyramide spil....du skal nu finde 4 der vil gøre det samme.... det er ulovligt fordi du ikke fik nogle fysiske varer for min oplysning. Kan du se forskellen?
Alle forretinger du går ind i til hverdag, er rene pyramider selvskaber, cheffen tjener jo mere, en flaske drengen. Er det fair ?? ham i toppen i kalder den øverste chef, han har jo folk på arbejde under sig, han tjener på at give komandoer ned i pyramiden.
Nej du.... MLM vender du pyramiden på hovedet, starter hvor alle andre har startet, og så ser du at komme igang... altså lette røven. og så går du forbi den person som har oprettet dig..... lige som jeg gjorde.
Pyramiden er ikke en spids i mlm..... den er bred.
Folk der bliver ved med at sige pyramide.... de forstår ikke sammenhængende hvad det drejer sig om og har ikke en gang givet sig til til at undersøge det til bunds...før de smider sig om med ordet pyramide.
Fakta er fakta... og det kan man ikke lave om på. Desuden er der forskellige bonus systemer der ude.... og kigger man på feks. LR`s kan det ikke blive mere fair og real nok.
Da jeg blev oprettet af hende der fik mig ind i LR var hun OL =Orgaleder, det er jeg selv nu, og er ved at gå forbi hende, det hun har opnået på 8 år, opnåde jeg på kun 2 år. Tro mig, jo flere vaskemakiner jeg fik solgt, jo mere løn fik jeg.... det samme her jo flere der vil spare eller tjene penge på topkvalitets produkter, jo mere tjener jeg.
Ja men jeg startede også på bunden for 2 år siden.
Jeg er nu sådan ligeglad om man forstår det eller ikke, imorgen er der 4 nye der vil være med. Og så længe der er possitive folk tilstæde i denne veden, vil MLM altid stome frem.... og jeg kan tydeligt mærke..... at den her brance er ved at blive blå stemplet her i DK.
www.happyhourparty.dk Vh Brian Nielsen.
Desuden så får alle de folk som jeg snakker med, en aha oplevelse. Som de siger ej jeg næsten skammer mig over alle de fordomme jeg sad med.
www.happyhourparty.dk