Snart vil sorte Poloer og Golfer med det grønne Aloe Vera design og LR's logo præge de danske veje i by og på land. Den danske del af den verdensomspændende virksomhed LR Health & Beauty Systems og SMC Esbjerg har aftalt at videreføre en international bil-idé i Danmark.
- I en tid hvor bilsalget absolut ikke er oppe i gear, så er det godt, der findes kreativt tænkende mennesker, som kigger på muligheder og ikke begrænsninger, siger Jannik Simonsen, salgschef hos SMC Esbjerg, og fortsætter:
- Hos SMC i Esbjerg er vi rigtig glade for at kunne være fødselshjælpere på den danske del af projekt Polo, og så håber vi jo på, at succesen gentager sig her i Danmark. At det lykkes at gå mod strømmen og få endnu flere nye biler ud at køre. Dorte Henschke, marketingchef hos LR Health & Beauty Systems fortæller:
- I begyndelsen af sidste år opstod ideerne til et helt unikt bilsamarbejde mellem LR's moderselskab i Tyskland og VW fabrikken, som blandt andet har medvirket til, at LR i dag med udlevering af over 2200 biler er blevet VW's næststørste kunde.
På verdensplan kører der i dag over 3200 LR biler. - VW har et ønske om at sælge flere biler, og vi har et ønske om at blive mere synlige, forklarer Dorte Henschke om baggrunden for samarbejdet. LR har over 300.000 forhandlere tilknyttet verden over. mere info på www.happyhourparty.dk jeg er så heldig at jeg fik min polo på under 6 måneder og fuldt betalt. |
Brian Nielsen:jeg er så heldig at jeg fik min polo på under 6 måneder og fuldt betalt.
Glemte du at nævne noget om beskatningen af bilen?