Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snart vil sorte Poloer og Golfer med det grønne Aloe Vera design og LR's logo præge de danske

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jette Frederiksen:

Lasse Burholt:

Jette Frederiksen:

Selvfølgelig er Brian ikke kommet sovende til det. Det kræver hårdt arbejde og gode kontakter.

Efter jeg har læst om, i en af hans andre tråde, hvordan reglerne er omkring bilerne, har jeg lært noget nyt.

Ja, det er sjovt... det der med lige at stikke en finger i jorden ;-)

 

Ja, det er det jo.Big Smile

Man lærer noget nyt hele tiden. Og gudskelov for det. Wink Smile

Ja selvfølgelige derfor forstod jeg heller ikke alle de første svar fra nogle af MLM , de støttet jo lidt med det var ok , med det skriger bare op han ødelægger mere end det gjorde godt for MLM ry end gav nogle viden og det er ikke måden at få nye ind i MLM

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikael christiansen:

Jette Frederiksen:

Lasse Burholt:

Jette Frederiksen:

Selvfølgelig er Brian ikke kommet sovende til det. Det kræver hårdt arbejde og gode kontakter.

Efter jeg har læst om, i en af hans andre tråde, hvordan reglerne er omkring bilerne, har jeg lært noget nyt.

Ja, det er sjovt... det der med lige at stikke en finger i jorden ;-)

 

Ja, det er det jo.Big Smile

Man lærer noget nyt hele tiden. Og gudskelov for det. Wink Smile

 

Ja selvfølgelige derfor forstod jeg heller ikke alle de første svar fra nogle af MLM , de støttet jo lidt med det var ok , med det skriger bare op han ødelægger mere end det gjorde godt for MLM ry end gav nogle viden og det er ikke måden at få nye ind i MLM

Brian skulle have skrevet i sine tråde bare en kort beskrivels om hvordan det foregår : Om Netværk, om undervisning, om der er workshops/seminarier, hvor man kan lære de andre at kende, dele gode ideer med hinanden m.m.

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Doppelt post igen.

Nej hvor er det irreterende!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jette Frederiksen:

Mikael christiansen:

Jette Frederiksen:

Lasse Burholt:

Jette Frederiksen:

Selvfølgelig er Brian ikke kommet sovende til det. Det kræver hårdt arbejde og gode kontakter.

Efter jeg har læst om, i en af hans andre tråde, hvordan reglerne er omkring bilerne, har jeg lært noget nyt.

Ja, det er sjovt... det der med lige at stikke en finger i jorden ;-)

 

Ja, det er det jo.Big Smile

Man lærer noget nyt hele tiden. Og gudskelov for det. Wink Smile

 

Ja selvfølgelige derfor forstod jeg heller ikke alle de første svar fra nogle af MLM , de støttet jo lidt med det var ok , med det skriger bare op han ødelægger mere end det gjorde godt for MLM ry end gav nogle viden og det er ikke måden at få nye ind i MLM

Brian skulle have skrevet i sine tråde bare en kort beskrivels om hvordan det foregår : Om Netværk, om undervisning, om der er workshops/seminarier, hvor man kan lære de andre at kende, dele gode ideer med hinanden m.m.

Korrekt tror faktisk det aldrig var gået sådan som gik vidst de andre MLM hurtigt havde forklaret fokus skulle ligge på produktet i stedet støtte de ham og derved blev tråden en af de værste image kampagner hvor MLM skulle forsvar at det OK at gøre som brian i hvert fald vidste  ikke alle den iværksættere vilje til at hjælpe ham , jeg kender ikke grunden med jeg synes ikke de står ret godt social samme alle MLM og støtter hinanden og vejleder hinanden på bedste vis , derved opnår de et bedre image vis står samme om vejlede hinanden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra esbjerg
Tilmeldt 27. Feb 11
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

ved ikk om jeg må spørge her, da jeg er hlet ny her, så bær over med mig og skriv evt hvor jeg så kan få svar på mit spørgsmål:)

hvor finder jeg en r forhandler i esbjerg ?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:41
Hvor mange stjerner giver du? :

annimor:

ved ikk om jeg må spørge her, da jeg er hlet ny her, så bær over med mig og skriv evt hvor jeg så kan få svar på mit spørgsmål:)

hvor finder jeg en r forhandler i esbjerg ?

Nu er jeg ikke selv i LR - men du kan vel bare tage kontakt til hovedkontoret i DK.

 

 

 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Klaksvík
Tilmeldt 6. Mar 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 15:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må sige at jeg kender godt til LR, og mine forældre har også solgt det.

kan kun sige positivt om LR Helt sikkert, framragende concepter, bonuser, produkter, o.s.vSmile

 

 

ville lige sige at det sagtens kan lade sig gøre at få den bil inden for 6 måneder,

man kan allerede få tilskud til den bare efter to måneder om det skulle være. :)

 

jeg læste nemlig den ene dag, en bog der hed MARKETING, (opbyg en stor og succesfuld organisation)  og der var et fantastisk concept med i.

 

det sagde at hvis du sponsorer 5 personer in i din MLM og de 5 personer sponsorer hver deres 5, så har man 25 folk i sin organisation, og hvis de 25 så sponsorer hver deres 5 så har du allerede 125 folk i din organisation, og de 125 sponsorer hver deres 5, så er der 625 i din organisation, så kan man jo sætte det sammen og sige 1 måned 5 personer, efter to måneder 25 personer efter 3-4 måneder 125 og efter 6 måneder og opefter 625 :)

syntes bare jeg lige ville dele det ;) håber i blev klogere på det :D

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Ramoninho:

Jeg må sige at jeg kender godt til LR, og mine forældre har også solgt det.

kan kun sige positivt om LR Helt sikkert, framragende concepter, bonuser, produkter, o.s.vSmile

jeg læste nemlig den ene dag, en bog der hed MARKETING, (opbyg en stor og succesfuld organisation)  og der var et fantastisk concept med i.

det sagde at hvis du sponsorer 5 personer in i din MLM og de 5 personer sponsorer hver deres 5, så har man 25 folk i sin organisation, og hvis de 25 så sponsorer hver deres 5 så har du allerede 125 folk i din organisation, og de 125 sponsorer hver deres 5, så er der 625 i din organisation, så kan man jo sætte det sammen og sige 1 måned 5 personer, efter to måneder 25 personer efter 3-4 måneder 125 og efter 6 måneder og opefter 625 :)

syntes bare jeg lige ville dele det ;) håber i blev klogere på det :D

Må tilstå at jeg er en smule skuffet over dit indlæg. Du nævner dine forældre, men som jeg læser det, så er du også selv en del af det.. Hvorfor ikke bare nævne det...

Bilen ville jeg selv være hamrende ligeglad med, og det er muligt nogle har ekstremt fart på og klarer det på et splitsekund....men da alle er forskellige og alle har forskellige "komfortzoner" så kan man ikke sige "sådan er det".

Din forklaring i bunden 5-25-125 osv.. hører man generelt også til netværksmøder - jeg har i hvert fald hørt den flere gange dog med at vi alle kender 25 som kender 25 som kender 25... Problemet med din forklaring er at alle folk jo nok ikke fatter hvad du mener med sponsere og ligesom får den resterende del af forklaringen.

Mvh. Martin

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Ramoninho:
det sagde at hvis du sponsorer 5 personer in i din MLM og de 5 personer sponsorer hver deres 5, så har man 25 folk i sin organisation, og hvis de 25 så sponsorer hver deres 5 så har du allerede 125 folk i din organisation, og de 125 sponsorer hver deres 5, så er der 625 i din organisation, så kan man jo sætte det sammen og sige 1 måned 5 personer, efter to måneder 25 personer efter 3-4 måneder 125 og efter 6 måneder og opefter 625 :)

En lille regnefejl:

5+25=30

125+30=155

155+625= 780 etc.

Ja, multiplikationens magt er stor.

Dbh.

Michael

 

Fra Klaksvík
Tilmeldt 6. Mar 11
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Skuffet ? 

jeg bor på Færøerne, og det er IKKE det samme som i danmark. (lang forklaring)

jeg har selv solgt LR indtil det blev ændret her på færøerne, nu har vi intet lager, og må bestille varerne fra danmark, hvilket gør det MEGET dyrt.

så faktisk er jeg stadig LR partner/medlem men jeg gør intet ved det, pga. at vi mistede lageret. 

 

nej men så de folk der ik forstår det må bare lade være med at svare eller finde ud af det ;)  

Side 4 ud af 6 (52 indlæg)