Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Snart vil sorte Poloer og Golfer med det grønne Aloe Vera design og LR's logo præge de danske

Side 1 ud af 6 (52 indlæg)
Fra Taastrup
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 16 person

Snart vil sorte Poloer og Golfer med det grønne Aloe Vera design og LR's logo præge de danske

veje i by og på land. Den danske del af den verdensomspændende virksomhed LR Health &

Beauty Systems og SMC Esbjerg har aftalt at videreføre en international bil-idé i Danmark.

- I en tid hvor bilsalget absolut ikke er oppe i gear, så er det godt, der findes kreativt tænkende

mennesker, som kigger på muligheder og ikke begrænsninger, siger Jannik Simonsen, salgschef

hos SMC Esbjerg, og fortsætter:

- Hos SMC i Esbjerg er vi rigtig glade for at kunne være fødselshjælpere på den danske del af projekt Polo, og så håber vi jo på, at succesen gentager sig her i Danmark. At det lykkes at gå mod strømmen og få endnu flere nye biler ud at køre. Dorte Henschke, marketingchef hos LR Health & Beauty Systems fortæller:

- I begyndelsen af sidste år opstod ideerne til et helt unikt bilsamarbejde mellem LR's moderselskab i Tyskland og VW fabrikken, som blandt andet har medvirket til, at LR i dag med udlevering af over 2200 biler er blevet VW's næststørste kunde.

På verdensplan kører der i dag over 3200 LR biler.

- VW har et ønske om at sælge flere biler, og vi har et ønske om at blive mere synlige, forklarer Dorte Henschke om baggrunden for samarbejdet.

LR har over 300.000 forhandlere tilknyttet verden over.

mere info på www.happyhourparty.dk jeg er så heldig at jeg fik min polo på under 6 måneder og fuldt betalt.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 15:12

Brian Nielsen:

jeg er så heldig at jeg fik min polo på under 6 måneder og fuldt betalt.

Glemte du at nævne noget om beskatningen af bilen?

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 15:29

Brian Nielsen:
mere info på www.happyhourparty.dk jeg er så heldig at jeg fik min polo på under 6 måneder og fuldt betalt.

Du bekræfter alle fordomme om MLM-sælgere ved dine svulstige overskrifter og dine vilde beskrivelser....

Hvad lød skatten på, når du får en fuldstændig ny bil helt gratis?

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 15:40

Hej Brian

Hvorfor bliver du ved med at oprette tråde på Amino når du skriver det her. Det er citeret fra en af dine andre tråde:

Brian Nielsen:

"Nomalt bruger jeg ikke tid her på Amino, da dem som sidder her inde har tedens til aldrig at få succes. Da de ikke kommer ud og snakker og lære af andre mennesker hvad har gjort."

Det kan jeg ikke rigtig finde ud af.Hmm

Tilmeldt 16. Nov 09
Skrevet kl. 15:40

Doppelt post

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 16:00

Nu ved jeg ikke hvad det kræver for at få sådan en bil men der skal nok mere til end at sælge en creme eller to.

Programmet er fint nok men jeg kan godt forstille mig den var en del hvor en ny bil ikke står på ønskelisten. Hvis du har bil i forvejen, firma , ingen køre kort, brug for ekstra plads o.s.v. Kan man sælge den med det besvær og tab som det medfølger.?

Jeg kan bedre li  MB (mobil program) som vi selv har, hvor du får et beløb 200 -2500 Euro hver mdr. (før skat) Så kan du selv vælge om de skal bruge på bil rejser eller opsparing. 

Ha en forsat god dag

Keld

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 16:01

Jette Frederiksen:

Hej Brian

Hvorfor bliver du ved med at oprette tråde på Amino når du skriver det her. Det er citeret fra en af dine andre tråde:

Brian Nielsen:

"Nomalt bruger jeg ikke tid her på Amino, da dem som sidder her inde har tedens til aldrig at få succes. Da de ikke kommer ud og snakker og lære af andre mennesker hvad har gjort."

Jeg tror han prøver at provokere til en saglig dialog omkring traditionel MLM - og indtil videre virker det da nogenlunde.

Man kan selvfølgelig argumentere for, at hvis det er rigtigt, at han tjente til sin bil på 6 måneder - så burde indlægget nok nærmere ligge under kategorien: Jante-Tæskeren Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 16. Nov 09
Skrevet kl. 16:10

Allan I:

Jette Frederiksen:

Hej Brian

Brian Nielsen:

Jeg tror han prøver at provokere til en saglig dialog omkring traditionel MLM - og indtil videre virker det da nogenlunde.

Man kan selvfølgelig argumentere for, at hvis det er rigtigt, at han tjente til sin bil på 6 måneder - så burde indlægget nok nærmere ligge under kategorien: Jante-Tæskeren Wink

He he Det har du ret i!

Hvis det er rigtigt, at han har tjent til en bil på 6 mdr,. er det fordi han er én af de øverste her i Danmark. Ellers kan det ikke lade sig gøre, vil jeg mene.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 16:31

Jette Frederiksen:

He he Det har du ret i!

Hvis det er rigtigt, at han har tjent til en bil på 6 mdr,. er det fordi han er én af de øverste her i Danmark. Ellers kan det ikke lade sig gøre, vil jeg mene.

Hmm - og jeg vil mene, at det skyldes han har arbejdet målrettet for det - og at hans placering intet har med det at gøre.

Men sådan er vi jo så forskellige.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 16. Nov 09
Skrevet kl. 16:56

Nu kender jeg ikke selve indtjeningsystemet. Men jeg mener at kunne huske, at man tjener en vis procentdel på dem, der har meldt sig til under én, når de sælger noget og erhverver sig nye medlemmer.

Men ret mig, hvis jeg tager fejl.

Side 1 ud af 6 (52 indlæg)