Jeg jobber med Shine, vil du med mig? Dette indlæg er primæt for dig der har lyst til at arbejde med helsekost produkter, og som en sidegevinst og belønning for hårdt møjsommeligt fritids eller fuldtidsarbejde kan se frem til sundhed, velvære samt en klækkelig skilling.
Firmaet Bag Firmaet bag er Shine. Norsk network marketing virksomhed, børsnoteret, omsætning på +55mil – godt indarbejdet i Norge, Sverige og Finland.
Shines produktsortiment er økologisk helsekost og hudplejeprodukter.. Det er ikke medicin, men i vores egen gruppe er vi flere der har sluppet, og nogle der begynder at slippe af med mange af vores mærkelige skavanker som hovedpiner, svimmelheder, og forstoppelser og i tillæg fået masse at fornyet energi.
Der er masser af succeshistorier på nettet, men dem jeg kender til er vores egne – og det giver en inderlig tillid til produkterne.
Money Option Hjemmearbejde, fritid, deltid, extra indkomst? Vi er ligenu en mindre distributørgruppe på 5, fordelt på Jylland og København (præcis sådan) og vi er godt igang med at bygge på vores mål med Shine, og derfor har vi slået os sammen om samarbejdet - og der er da altid plads til en til :-)
Hvis DU vil være med os, er der 3 muligheder: 1) du vil være kunde og bruge shines produkter 2) du vil bruge shines produkter, og tjene et eller andet på det 3) du vil bruge shines produkter og tjene kassen
Uanset hvilken du vælger, skal du være medlem, for shines produkter sælges kun via shines egen hjemmeside og der skal man være medlem. Klubben fungerer som en bogklub. Koster 95,,- i adgangsgebyr, som er et engangsbeløb – du får fin gratis velkomstgave, og din ordre tilsendt hver måned. Så længe du er medlem kommer dit månedsprodukt (produktet kan du ændre fra md. til md. - men noget kommer der), når du ikke vil være medlem længere melder du dig ud. Færdig Slut.
Hvis du vil tjene til f.eks dit eget forbrug, eller bare et par tusind om måneden skal du anbefale hjemmesiden til 10 andre.
Hvis du vil tjene mere, anbefaler jeg et møde med os, men grundlæggende går det ud på at du skal sætte dig nogle præcise mål, og en realistisk forventning til din arbejdsindsats, for man kommer ikke sovende til tops – but then again, der er jo nogle der ikke har brug for så meget søvn :-)
Web Jeg har lavet en hjemmeside hvor man kan læse lidt om Shine, og tilmelde sig klubben så man havner direkte i vores varme favn :-)
De medlemmer der hverver ”sig selv” via vores hjemmeside bliver rundhåndet fordelt på vores eget lille netværk plus de nye, tilkomne, der viser evne og vijle til at nå resultater og altså joiner os via punkt 3 (se ovenfor) – og du kan endda også få din egen (ditnavn@shine-club.dk) email hos os..
NB(13/04/09:hjemmesiden er under efterbehandling – dvs. der mangler stadig lidt txt men den kører nogenlund nu)
Shine Denmark Derudover er Shine stadig en baby i Danmark, så hvis du har den rette indstilling nu, kan du komme til at stå helt forrest i køen når tyskland åbner – og måske lang tid inden da skabe dig selv en fin drømmeindtægt. Shine Danmark kom jo ikke rigtig igang i 2007 men nu er der ved at ske noget.
Vi ser helst at dem der er interesserede i at komme med i vores netværk også har en ”sund” intersse for helsekost og gerne også økologi, ikke at de/du behøver vide en masse om parabener og adaptogener og urter, men at du har en interesse i din egen generelle sunhed og derfor også lyst og vilje til at bruge og teste produkterne på din egen dejlige krop dejlige krop :-) -ikke kun for din egen sundheds skyld, men naturligvis også fordi det giver de potentielle kunder der sidder over for dig i stolen en ægte fornemmelse af oprigtighed, og naturlig begejstring – og den er både vigtig og smitsom.
”We are all meant to shine” Nelson Mandela 1994
Så – kig forbi: http://www.shine-club.dk/
Skriv til mig hvis: Der er noget du ikke kan finde ud af, eller finde, eller vil vide mere om, eller mere om bonusplanen, osv., på email info@shine-club.dk
DBH Maria "Kom nu, hvis du kan"
--- Dette er IKKE en afhandling om multi-level-markerketing eller et forsøg på at omvende anti mlm’er. Alle er nat. velkommne med debat og kritik på godt og ondt og så videre.., if you must :-) --- For jer der ikke ved hva mlm er og gerne vil have en god offieciel forklaring kan jeg henvise til Martin Thorborgs forklaring her http://www.amino.dk/wikis/erhverv/mlm.aspx ---
|
Hvorfor kom SHINE ikke rigtig igang i 2007....?
Vh.
Lasse