Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmarks prisstigninger pr 1. april - hvad gør i

Side 44 ud af 46 (460 indlæg)
Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke man bliver ved med post danmark.

Mit forslag er skift til en anden udbyder... Der er jo masser og tage af og de er billigere end post danmark.

F.eks ved jeg at Billig Pakkepost tilbyder B2C til priser der er lang under PD.

Men det er jo ikke mig der bestemmer men jer.

 

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 14:13
Hvor mange stjerner giver du? :

DT Hansen ApS:

Kan ikke man bliver ved med post danmark.

Mit forslag er skift til en anden udbyder... Der er jo masser og tage af og de er billigere end post danmark.

F.eks ved jeg at Billig Pakkepost tilbyder B2C til priser der er lang under PD.

Men det er jo ikke mig der bestemmer men jer.

 

Jeg fornemmer da heller ikke at folk forventer fortsat at blive kun ved post dk - men netop at de tager andre leverandører ind. De fleste vælger nogle som har kørt i flere år, og allerede har bevist deres værd.

Nu har jeg prøvet et af de alternativer du nævner uden stor succes - faktisk nærmere med tab til følge. Hvis du vidste hvor mange daglige timers kundeservice der bruges når en pakke er væk.....

Derudover er det min erfaring, at alle der har forsøgt privatlevering - ala post dk - indtil videre, ikke har kunnet blive på markedet ret længe af gangen. Det tager simpelthen for lang tid at få opbygget et ordentligt netværk som hænger sammen. Her er post dk mange årtier foran og har de fordele som følger med der.

Men når nu det står lysende klart - skrevet i neon - at nethandelen i lynets hast forsvinder ud af landet.... så synes jeg det er meget ærgeligt at Post Danmark og regeringen kommer til at opdage det alt for sent. For er kunderne først rykket udenlands - så kommer de ikke tilbage igen.

Så kan man sige: Jamen kom dog ind i kampen - du skal da bare selv sælge ud af landet. Ja - men desværre er priserne også tårnhøje ud af landet...

Så hurra for vækst danmark ;·)  

 

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3337
Skrevet kl. 17:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er da herligt at priserne hos postdanmark stiger - kunderne skal da nok være venlige at betale.

I mellemtiden kan vi der driver virksomhed og benytter postdanmark blot glæde os over at vi får en måneds kredit på et noget større beløb ! :-)

Fra Sandved
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 123
Fra  TerkeLit v/ Terkel Hansen Profilmetal A/S Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Så har Post Danmark ringet:

Der er INGEN virksomheder som skal afhente deres returpakker selv - heller ikke hvis kunden har sendt uden omdeling.

 

 

Fantastisk :-) Så er jeg mere rolig!

TerkeLit.dk - Billig Websider, Webshop og Blogs

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 21:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Men når nu det står lysende klart - skrevet i neon - at nethandelen i lynets hast forsvinder ud af landet.... så synes jeg det er meget ærgeligt at Post Danmark og regeringen kommer til at opdage det alt for sent. For er kunderne først rykket udenlands - så kommer de ikke tilbage igen.

Så kan man sige: Jamen kom dog ind i kampen - du skal da bare selv sælge ud af landet. Ja - men desværre er priserne også tårnhøje ud af landet...

Nu er jeg ikke den person der vil lade min forret forlade danmark. Jeg vil blive i danmark med min forretning.

Men ved at idag andre steder på nettet forsøger andre webshops ejere at finde alternativer i stedet for PD. F.eks debatforummet danke netbutikker.

Nu ved jeg ikke lige hvor mange pakker debatørene i denne tråd sender pr. dag. Men ved der ude i det danske land er aktørere både nye og gamle der virkelig vil ligge sig i selen for at hjælpe jer webshops ejere uanset om i er store eller små.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra København
Tilmeldt 22. Jul 10
Indlæg ialt: 338
Fra  Jivana Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Link til det omtalte debatforum "danske netbutikker" ?!

Glad indehaver af Jivana webshop - vi sælger Økologisk kosmetik og makeup - tjek os ud!

Fra Vanløse
Tilmeldt 4. Mar 06
Indlæg ialt: 48
Fra  Den Intelligente Krop Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

hej alle,

Jeg har netop talt med postDK kundesevice, fordi jeg er fattesvar ift volumen/kg beregning på privatpakker Smile

Det var så RIGTIG godt at jeg gjorde det, for... postDK har udsat volumenberegning på privatpakker til tidligst at træde i kraft d. 4 juli 2011.

Er der mon nogen af jer der er blevet informeret om det? - Vi er ikke!
Det KAN selvfølgelig også skyldes, at det er en her-og-nu beslutning de har taget, meeennn...

Jeg ved ikke rigtigt om det er godt eller skidt, men det var beskeden fra deres kundeservice medarbejder.

Med venlig hilsen

Tommy Gernot

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra 9830 Tårs
Tilmeldt 6. Feb 08
Indlæg ialt: 197
Skrevet kl. 18:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:
Men når nu det står lysende klart - skrevet i neon - at nethandelen i lynets hast forsvinder ud af landet.... så synes jeg det er meget ærgeligt at Post Danmark og regeringen kommer til at opdage det alt for sent. For er kunderne først rykket udenlands - så kommer de ikke tilbage igen.

Rigtig mange har efterhånden fundet ud af at meget er billigere i udlandet, indenfor EU. varene er billigere, portoen er billigere og momsen er mindre. Indifferent

Skrold antikvariat Antikvariske & brugte bøger, Militær- og krigshistorie samt historie generelt.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er den gal igen....

Jeg er netop blevet ringet op af Post Danmark. De ville lige informere om at jeg har fået en forkert udmelding fra deres chat kundeservice. Det korrekte svar er:

ALLE virksomheder (store som små - med eller uden erhvervsaftale) skal pr 1-4 selv afhente pakker som er sendt til dem uden omdeling!

Blot til info!

Side 44 ud af 46 (460 indlæg)