Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Post Danmarks prisstigninger pr 1. april - hvad gør i

Side 43 ud af 46 (460 indlæg)
Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Nu har jeg fuldt med i denne debat og næsten hvert andet indlæg er at man vil flytte sin webshop ud af landet.

dem der har den mening er faktisk med til at skabe mindre vækst idanmark... Istedet for at sidde og planlægge at man vil flytte sin forretning ud af landet kunne man da bruges tiden på at f.eks finde andre aktører. Ved at der er en del som faktisk er kommet med oplæg og priser der er lave i forhold til postdanmark.

Men nej det tør man heller ikke fordi man er vanemennesker i danmark. Man vil ikke ændre i noget hvis man kan undgå det, men man kan råbe op over sin utilfredshed.

Personligt tror jeg at PD er røv ligeglade med jeres opråb. det som kan få PD på andre tanker er når de mister kunder fordi de flytter der pakkedistribution over til andre aktører.

 

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det trist, når man til stadighed bliver mindet om, hvor elendigt og helt igennem svinsk, de store firmaer – halv-, hel-offentlige samt monopol-agtige – behandler deres kunder. Os brugere.

Vores lokale post er ligefrem også begyndt at undre sig over, hvor dævlen deres arbejde skal komme fra i fremtiden – for PostDanmark er da virkelig ved at lukke sig selv ned over tid.

Nu kan man jo ikke helt undgå posten, men TDC har jeg da selv valgt fuldkommen at gå udenom. Om så de var gratis, ville jeg ikke handle med dem. Dermed blev den TDC-medarbejder, der ringede om erhvervs-abonnement den anden dag også komplet fejet af bordet.

'Nej tak! Nej, jeg ønsker overhovedet ikke at høre om dit produkt. Nej. Tak.'

Først protesterede han lidt – derefter gav han sig pænt og sagde farvel. Det var egentlig altid noget.

Men trist!

Fra Sandved
Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 123
Fra  TerkeLit v/ Terkel Hansen Profilmetal A/S Skrevet kl. 10:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

...

 

Haha.. det jo til grin.. Hvem har tid til at drøne på posthuset efter pakker når der kommer noget retur :S Posten kommer jo alligevel forbi en erhvervsadresse næsten dagligt.. så kunne de lige så godt have de pakker med...

TerkeLit.dk - Billig Websider, Webshop og Blogs

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 10:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige skrevet med post danmark igen - og nu mener de at vi får pakkerne her hvis vi har en erhvervsaftale (hvilket vi har). Så jeg har bedt dem ringe mig op om præcist hvordan reglerne er. Skriver her når jeg hører videre.

Derudover synes jeg det er helt grotesk at det skal koste 200 kr at sende en papirdug - som Jan Jensen skriver om. Er der andre der har samme problemer?

Fra Aalborg SV
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Konsol-Chips ApS Skrevet kl. 10:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

- der skal afhentes returpakker som er sendt C2B på posthuset.

Ja, det bekræfter de desværre også over for mig.

Det er heller ikke muligt at oprette en døgnpost-adresse som erhvervs-kunde, for Citat: "Så er der jo ikke plads til de private kunder".

Vores nærmeste postbutik, hvor pakkerne anmeldes, ligger ca. 9 km. væk. Der hvor vi indlevere erhvervspakker og breve hver dag ligger 9.1 km. væk, men i modsat retning.

 

Ud over enkelte retur-pakker, modtager vi rigtig mange pakker fra private som ønsker reparation af deres spilkonsol udstyr, for egen regning. Mange vil sikkert komme uden omdeling fra 1. april, uanset hvad vi anbefaler kunderne.

Konsol-Chips.dk  - Nintendo Wii med harddisk

Fra Aalborg SV
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Konsol-Chips ApS Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:
Jeg har lige skrevet med post danmark igen - og nu mener de at vi får pakkerne her hvis vi har en erhvervsaftale (hvilket vi har).

Hmm. Utroligt at man lige har fået oplyst det modsatte i telefonen.

Hvorfor melder de dog ikke noget ud på skrift, som man kan stole på, i stedet for tilfældige kunde"service" svar.

Konsol-Chips.dk  - Nintendo Wii med harddisk

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Har det været oppe og vende med at postDK også begynder at opkræve afhentning af pakker? 2.800 kroner om måneden.

 

Hvis du sender 500 pakker om måneden - så er det alligevel 5,6 kroner HVER pakke kommer til at koste mere.

 

Det gør det også endnu sværere at starte op i det små :(

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har Post Danmark ringet:

Der er INGEN virksomheder som skal afhente deres returpakker selv - heller ikke hvis kunden har sendt uden omdeling.

Fra Aalborg SV
Tilmeldt 20. May 10
Indlæg ialt: 38
Fra  Konsol-Chips ApS Skrevet kl. 12:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Helle - houseofkids.dk:

Så har Post Danmark ringet:

Der er INGEN virksomheder som skal afhente deres returpakker selv - heller ikke hvis kunden har sendt uden omdeling.

Super !

Så må vi jo opfordre kunder til at sende uden omdeling, så der ikke går 15 kr. i Post Danmarks kaffekasse.

Konsol-Chips.dk  - Nintendo Wii med harddisk

Fra Greve
Tilmeldt 19. Jan 11
Indlæg ialt: 9
Fra  Jans-Grebsservice Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Så er jeg også blevet ringet op af Post Danmark.

På privatpakker der volume beregnes, skal der IKKE betales ekstra volumetillæg uanst om længden overstiger 120 cm.

Medmindre at den beregnede pris overstiger den pris som pakken kan sendes til på posthuset med købt pakkelabels, så skal der betales volumen tillæg oven i pakkens kilo/vægt pris, præcis som vi kender det i dag.

Dvs. pakken vejes eks. til 5 kg. som så koster kr. 80,- + volumentillæg kr. 79,- hvis pakkens længde overstiger 120 cm.

Jeg håber at min forklaring gav mening, det er meget kryptisk Smile

Post Danmark har lavet en Privat Pakke Beregner hvor du kan indtaste dine pakkers data og så fuldstændig få vist hvad din pakke koster at sende som henholdsvis privatpakke og postpakke (sendt fra posthus).

Den skulle komme i drift på deres hjemmeside inden længe!

Jeg har bedt dem om at informerer på deres prisblade, samt komunikerer ud til deres kunder omkring ovenstående, således at der overhovedet ikke er noget at misforstå.

Jeg håber så bare at de også vil gøre det.

Side 43 ud af 46 (460 indlæg)