Meget enig det er ærligt det tit rammer de sårbar som martin slot mener det ikke rammer for de bliver ramt af de urealisk drømme , denne historie har vi hørt for tit af MLM er noget lort hovedgruden er folk vælger efter disse rejser der er vilde eller biler mv. Hvorfor står der ikke som en normalt iværksættere liv hvad sælger vi , løn nævnes på nederste linje der står alt muligt om jobet hvad jeg skal kunne ikke noget masser af drømme Hvad er en iværksættere det en får sin drøm opfyldt og hiver efter den bliver opfyldt dag nat det er kun en bonus der tjenes penge dette er ikke motivation faktor alt det penge det er kun en gode , man laver det man laver fordi man elsker sit produkt |
igang:Væk er arbejdsløsheden, de ubetalte regninger og bekymringerne. Jovist skal der arbejdes lidt for det, men hør nu her: Du behøver slet ikke at sælge noget selv, for dit job er at få andre til at sælge det. Og så kommer de store komplicerede regnestykker, som man udmærket ved at de næppe forstår.
Men de forstår at der står at man på den måde nemt kan tjene 100.000$ om måneden, som der sikkert står nederst på den udregning.
Jeg synes det er ulækkert, når man bevidst går efter de mest sårbare mennesker, og bruger deres urealistiske drømme til at signe en ny op. Og det er der desværre talrige eksempler på.
igang -> nu kan jeg ikke huske, om du er en af dem, der godt kender til MLM - men jeg tror, at hvis du skal udtale dig om MLM - så har du brug en ny præsentation. Jeg kan tegne 1.000 forhandlere op - men hvis ikke de bruger produkterne selv, eller afsætter produkter, så tjener jeg kr. 0,- og de tjener kr. 0,-
Så din forklaring er helt ude i skoven.
Derudover tror jeg, at de fleste mennesker synes, det er ulækkert at udnytte sårbare mennesker.
Men det er jo ikke et decideret MLM-fænomen. Der findes mennesker med dårlig moral og lave etiske standarder i alle brancher.
Jeg synes det er ligeså forkasteligt at skære alle over en kam.
Ud fra din måde at generalisere på, så er alle præster pædofile, og alle fotografer tænker kun på at udnytte teenage-piger, som drømmer om at blive modeller.
Stop generaliseringerne - og tjek fakta. Please.