I mit firma koster det 75,- kr. at blive forhandler. Jeg tjener ikke noget på at tegne en forhandler op - og firmaet tjener ikke noget på at jeg tegner en forhandler op. Der er ikke noget krav om minimumskøb, der er ikke noget krav om minimumsomsætning for at få bonus og du bestemmer selv, hvordan du vil afsætte dine varer - enten via en shop og/eller via direkte salg og/eller ved at starte andre forhandlere op, som så afsætter varer. Vil du venligst fortælle mig hvordan jeg skulle kunne udnytte nogen som helst med de regler??? Og du mangler også at svare på, hvorfor det er OK, at TV2 manipulerer med sandheden - når du normalt er så inderligt imod manipulation!
|
Mikael christiansen:gå ind i politik du ønsker at ændre loven så selvstændig kan støttes med tilskud det kræver lov ændring , det bestemmer hverken jeg eller du
Har spurgt jobcentrene i København tidligere, og her blev der ikke talt om lovændring, hvor står det da i loven? Men pt. kunne det ikke lade sig gøre. Så de arbejdsløse må nøjes med det skidt de bliver udsat for og som jo netop gør at så mange rammes psykisk. Og det er sikkert stigende.