Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drømme er en del af Network Marketing. Punktum.

Side 5 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Da man ikke kan få lovning på en indtægt af en vis grad der dækker sine lev omkostninger må jobcentre ikke tilbyde ligesom du ikke kan få tilskud til at starte som selvstæding der , der skal søges andre steder om tilskud , vis i ønsker der skal ske ændringer der skal i gå ind i politik og går ind og ændre loven 

fuldstændig forkert er i på den i tror i kan gå bag ryggen  omkring loven indenfor ledighed og udnytte de svage oveni

I mit firma koster det 75,- kr. at blive forhandler. Jeg tjener ikke noget på at tegne en forhandler op - og firmaet tjener ikke noget på at jeg tegner en forhandler op.

Der er ikke noget krav om minimumskøb, der er ikke noget krav om minimumsomsætning for at få bonus og du bestemmer selv, hvordan du vil afsætte dine varer - enten via en shop og/eller via direkte salg og/eller ved at starte andre forhandlere op, som så afsætter varer. 

Vil du venligst fortælle mig hvordan jeg skulle kunne udnytte nogen som helst med de regler???

Og du mangler også at svare på, hvorfor det er OK, at TV2 manipulerer med sandheden - når du normalt er så inderligt imod manipulation!

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 21:49

Mikael christiansen:

gå ind i politik du ønsker at ændre loven så selvstændig kan støttes med tilskud det kræver lov ændring , det bestemmer hverken jeg eller du

Har spurgt jobcentrene i København tidligere, og her blev der ikke talt om lovændring, hvor står det da i loven? Men pt. kunne det ikke lade sig gøre. Så de arbejdsløse må nøjes med det skidt de bliver udsat for og som jo netop gør at så mange rammes psykisk. Og det er sikkert stigende.

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 22:55

Hvor langt har I planer om at trække dette indlæg ud.... ;-)

Lasse

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:56
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

Mikael christiansen:

Da man ikke kan få lovning på en indtægt af en vis grad der dækker sine lev omkostninger må jobcentre ikke tilbyde ligesom du ikke kan få tilskud til at starte som selvstæding der , der skal søges andre steder om tilskud , vis i ønsker der skal ske ændringer der skal i gå ind i politik og går ind og ændre loven 

fuldstændig forkert er i på den i tror i kan gå bag ryggen  omkring loven indenfor ledighed og udnytte de svage oveni

I mit firma koster det 75,- kr. at blive forhandler. Jeg tjener ikke noget på at tegne en forhandler op - og firmaet tjener ikke noget på at jeg tegner en forhandler op.

Der er ikke noget krav om minimumskøb, der er ikke noget krav om minimumsomsætning for at få bonus og du bestemmer selv, hvordan du vil afsætte dine varer - enten via en shop og/eller via direkte salg og/eller ved at starte andre forhandlere op, som så afsætter varer. 

Vil du venligst fortælle mig hvordan jeg skulle kunne udnytte nogen som helst med de regler???

Og du mangler også at svare på, hvorfor det er OK, at TV2 manipulerer med sandheden - når du normalt er så inderligt imod manipulation!

Det er godt det TV2 gjorde da de fik dette her frem , fordi  er det mere forkert at udsætte svage arbejdes løse ingen garanti for de kan leve af

husk vi om arbejdes løse de skal kunne leve af det , der ingen sikker indkomst ved dette MLM , derved høre det ikke hjemme på et jobcentre med mere en støtte ordning for når man er sælger er man selvstændig

du kan udnytte dem de kan ikke leve af det og de mister bistands hjælp eller får ingen indtægt da bistand så det bedre kunne betale sig et andet arbejde så de ikke skal gå fra hus og hjem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:03

Lasse Burholt:

Lasse

--->   Hertil   <---  Wink

(Det er sidste gang jeg diskuterer med strippere! De er det mest manipulerende folkefærd jeg nogensinde er stødt på - og så udnytter de alle de svage i samfundet. Gid TV2 ville lave et program om de samvittighedsløse strippere, inden hele Amino går psykisk ned!) Stick out tongue

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:03

Mikael christiansen:
du kan udnytte dem de kan ikke leve af det og de mister bistands hjælp eller får ingen indtægt da bistand så det bedre kunne betale sig et andet arbejde så de ikke skal gå fra hus og hjem

De kan vel altid blive strippere ;-)

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:05
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Martin Slot:

Mikael christiansen:

gå ind i politik du ønsker at ændre loven så selvstændig kan støttes med tilskud det kræver lov ændring , det bestemmer hverken jeg eller du

Har spurgt jobcentrene i København tidligere, og her blev der ikke talt om lovændring, hvor står det da i loven? Men pt. kunne det ikke lade sig gøre. Så de arbejdsløse må nøjes med det skidt de bliver udsat for og som jo netop gør at så mange rammes psykisk. Og det er sikkert stigende.

Som udgangspunkt kan vi ret hurtigt blive enige om at arbejdsløse som udgangspunkt ikke er de mest interessante emner - ergo skal man ikke opsøge den type prospekter - i tilfældet man laver en "name jogger" - altså lige ryste posen og kradser navnene ned på dem man kender, ja så er det altså ikke de arbejdsløse - altså dem der rent faktisk kalder sig selv - og betragter sig selv - som arbejdsløse der ryger øverst på listen. Der er osse alt for meget bøvl forbundet med folk der render rundt på dagpenge eller endnu værre: kontanthjælp. 

De er simpelthen ikke motiveret nok - og størsteparten vil sikkert ikke ændre deres nuværende situation - for det kræver mere end bare at signe up - for at komme skridtet videre.

Den type mennesker der "egner" sig til Network Marketing opsøger det selv - eller figurere på ens kontaktliste som naturlige igangsættere, positive eller på anden vis interessante personligheder. 

Nu er det naturligvis en påstand som ligger til grund for denne kommentar - men jeg har endnu ikke hørt selv  en eneste hørt godt med at folk på dagpenge eller kontanthjælp får noget som helst positivt ud af at involvere sig i MLM - ergo tåbeligt at spilde krudt på at forklare dem at MLM kan være vejen ud af deres situation. Jo, det kan det ganske vidst - men der er alt, alt for mange mentale barriere.

Næh, krudtet er bedre brugt på de mange der bl.a går rundt og "leger" iværksættere - som reelt set nok ikke laver nok penge til at kunne leve af deres forretning/deres "iværksætteri" eller som grundet tiden og "krisens" effekt er presset. Deres evner og ønske om forandring er langt mere effektiv drivkraft indenfor Network Marketing... 

Der er jo et hav af "iværksættere" som alle sammen sidder og laver nøjagtig det samme - men som måske helt har forstået at det nok osse er begrænset HVOR mange der kan være om buddet...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:11

Lasse Burholt:

Lasse

Jeg forstår ikke hvorfor de er så motiveret at bruge jobcentre jeg synes det er det  forkerte sted at finde nogle der er motiveret for MLM salg , det er langt lettere at finde nogle iværksættere der mangler en tillæg  indtægt

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 09:55

Mikael christiansen:

Jeg forstår ikke hvorfor de er så motiveret at bruge jobcentre jeg synes det er det  forkerte sted at finde nogle der er motiveret for MLM salg , det er langt lettere at finde nogle iværksættere der mangler en tillæg  indtægt

Vi er IKKE motiverede til at bruge jobcentre, eller til at rekruttere arbejdsløse, som har det psykisk dårligt. Nu er vi flere der har sagt det - gentagne gange.

Hvorfor bliver du ved med at sige det modsatte???

Og for at vende tilbage til dette indlægs oprindelige emne:

Det er ikke kun i Network Marketing, at drømme bliver brugt til at sælge produkter.  Det bliver brugt i alle brancher, både til at sælge torskerogn, burgere, tøj etc. - hvilket man kan læse mere om i denne artikel:

Vi sælger dig en umulig drøm

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 10:09

Mikael christiansen:

Lasse Burholt:

Lasse

Lad mig lige fange til en kommentar - omend det er forklaret stolpe op og stolpe ned: Kender ingen networkers - og jeg kender saftsuseme mange af slagsen - der har brugt, vil bruge og nogensinde vil få den tanke at bruge jobcentre til at SPONSERE (ikke rekruttere!) mulige samarbejdspartnere.

Det er hovedløst, formålsløst - de er fanget i et dagpengesystem, der gør at de kan foretage sig noget alligevel.

Så ja, man opsøger/søger/leder efter nogen der LEDER - leder efter andre muligheder, supplerende muligheder eller et forum hvor de kan udvikle sig.

Thats f****** it. 

De få - for det må siges at være få promiller - som begiver sig udi det som var beskrevet på TV2 laver fejl - ganske som ALLE andre brancher, ganske som alle andre gør nogen ting eller afprøver nogen ting - som andre før dem har prøvet - og som ikke virker. Ja, de har ovenikøbet delt deres uheldige erfaringer - men ALLIGEVEL er der altid en der mener han eller hun har opfundet den dybe tallerken. Igen.

Lasse Burholt

Side 5 ud af 7 (61 indlæg)