Vi to snakker ganske enkelt ikke samme sprog! Du smider alle arbejdsløse i samme bås, alle !!! Hvem siger at alle er egnede til MLM? Du får det til at lyde som om de bare skal signes op og så lades i stikken. Du læser forbi alle kommentarer med at 1000 der er signet op med 0 kr. i omsætning giver en 0 kr. for arbejdet. Der ER alle typer mennesker som er blevet arbejdsløse, og som Allan siger så er udnyttelse af de "svage" absolut ikke interessant for nogen!!! Der er ingen der har fordel af at manipulere i hverken en seriøs MLM forretning eller andre steder i forretningsverden. Arbejdsløse er mindre interessante pga. reglerne for kontanthjælp. Og det jeg prøver at sige, er at hvis jobcentrene var med på at støtte folk, så kunne det jo kaldes provisionsløn med kontanthjælp. Ligegyldigt hvem man starter op i MLM, så er målet at få denne person til at tjene penge. Og jeg skal som kollega'en der har startet personen op, hjælpe så længe det ønskes. Og det er absolut ikke en fordel at finde nogle der er psykisk nede, det vil efter min vurdering kræve noget mere arbejde fra min side, for at få denne person på rette kurs. Og hvad er det for drømme der er med i salgstalen...har du hørt andre end den fra TV2 som er manipuleret som var det Robinson man var igang med. Du får det til at lyde som om alt handler om at tjene mio, store biler, luksus osv. Og det holder heller ikke. Folk har forskellige mål og drømme, det kan sagtens være der er en arbejdsløs med god power som blot ønske at få en xx indtægt men samtidig også har som mål at få noget socialt og måske kunne hjælpe andre. Kort sagt, man hjælper andre før man selv får noget ud af det. "Salgstalen", tja der er nok mange forskellige men kort sagt (igen) så kan man sige, gør man som man altid har gjort, når man det mål man altid har nået. Har du andre mål og drømme, så skift kurs, gør noget andet. Og så er det op til folk selv at vurdere om MLM muligheden kan føre dem på rette kurs. Og det er selvfølgelig op til folk selv at beslutte sig på 1 dag, 4 dage, 3 måneder eller hvor lang tid de nu vil bruge på at vurdere. |
Martin Slot:Mikael christiansen:jeg er ganske enkle i chok over i ikke tager stærk afstand fra den måde jobcentre blev brugt til at finde MLM , i har vidste ikke fattet noget som helste hvilken mennesker der er der
Vi to snakker ganske enkelt ikke samme sprog!
Du smider alle arbejdsløse i samme bås, alle !!! Hvem siger at alle er egnede til MLM? Du får det til at lyde som om de bare skal signes op og så lades i stikken. Du læser forbi alle kommentarer med at 1000 der er signet op med 0 kr. i omsætning giver en 0 kr. for arbejdet.
Der ER alle typer mennesker som er blevet arbejdsløse, og som Allan siger så er udnyttelse af de "svage" absolut ikke interessant for nogen!!! Der er ingen der har fordel af at manipulere i hverken en seriøs MLM forretning eller andre steder i forretningsverden.
Arbejdsløse er mindre interessante pga. reglerne for kontanthjælp. Og det jeg prøver at sige, er at hvis jobcentrene var med på at støtte folk, så kunne det jo kaldes provisionsløn med kontanthjælp.
Ligegyldigt hvem man starter op i MLM, så er målet at få denne person til at tjene penge. Og jeg skal som kollega'en der har startet personen op, hjælpe så længe det ønskes.
Og det er absolut ikke en fordel at finde nogle der er psykisk nede, det vil efter min vurdering kræve noget mere arbejde fra min side, for at få denne person på rette kurs.
Og hvad er det for drømme der er med i salgstalen...har du hørt andre end den fra TV2 som er manipuleret som var det Robinson man var igang med.
Du får det til at lyde som om alt handler om at tjene mio, store biler, luksus osv. Og det holder heller ikke. Folk har forskellige mål og drømme, det kan sagtens være der er en arbejdsløs med god power som blot ønske at få en xx indtægt men samtidig også har som mål at få noget socialt og måske kunne hjælpe andre.
Kort sagt, man hjælper andre før man selv får noget ud af det.
"Salgstalen", tja der er nok mange forskellige men kort sagt (igen) så kan man sige, gør man som man altid har gjort, når man det mål man altid har nået. Har du andre mål og drømme, så skift kurs, gør noget andet. Og så er det op til folk selv at vurdere om MLM muligheden kan føre dem på rette kurs. Og det er selvfølgelig op til folk selv at beslutte sig på 1 dag, 4 dage, 3 måneder eller hvor lang tid de nu vil bruge på at vurdere.
jeg er ganske enkle i chok over i ikke tager stærk afstand fra den måde jobcentre blev brugt til at finde MLM , i har vidste ikke fattet noget som helste hvilken mennesker der er der husk over ½ del er psysisk nede derved det ikke det rette sted at finde MLM , nu forgår jeres koncept opbygget omkring bonnus og drømme som kan være rigtigt vidste laver et godt stykke arbejde
mange arbejdesløse i lang tid er letttere at manipulere grundet de er lidt psysisk ned , derved synes jeg det er meget dårlige ide især drømme er som fokus i salgs tale , kan være i ikke er så let at manipulere med en et ungt menneske uden arbejde svært ved at sige til venner uden arbejde ja gå ikke ligefrem rundt snakker med andre om denne i ide de har fået
jeg kender det selv fra min egen ungdom og man er ung naivi og hvor let man er at manipuleres af en god salgstale lave især når alt lyder så godt, jeg synes det er moralsk forkastligt at udnytte de sårbare i samfundet
Det er de stærkere mennesker der skal til disse møderne derved kan de bedre se igennem alt det høje ord der siges til dette møde , du kender vidste ikke meget til hvor mange der er psyskisk nede der er langstid ledig der er langt over ½ del http://www.sn.dk/Flere-unge-arbejdslse-har-psykiske-lidelser/Hje-Taastrup/artikel/40596 derfor er det ikke tilladt som hovedgrund man kan manipuleres lettere når man går ned psysiske og siger sikke en person man må være vidste gør dette udnytter de svage i samfundet
vidste i begynder på dette så evigt gået ned , for dette vil simpelthen smadre jeres image en gang for alle , for svage kan ikke se igennem jer , sikkert ikke de bedste sælger de fleste da mange har visse problemer , en dårlige sælger giver lige vel hvad jer et dårlige ry , så jeg fatter overhovedet ikke jeres tanke gang , med bare overveje jobcentre som et sted at få nye MLM
Lad de bedste bliver jeres sælger og dem finder i ikke der og den skade de gør jeres firma ved snakker dårligt om jer gør det bare sværere for jer at få nye sælger , en god sælger kan rygtes og i få langt bedre markedsføring der ved at finde de gode
drømme ja det høre jeg næsten dagligt i MLM debatten her på amino.dk
vis i får 10 dårlige ind grundet i finder der kan jeg ikke se hvordan i kan redde jeres firma , så vidste i ønsker jeres firma skal dø gå ind på jobcentre og hver mere end heldig vis du ikke finder 10 psysisk nede person som kan starte i din virksomhed og man kan jo ikke se på person med det samme hvordan en person fungere