Nå du mener TV reklamer for et produkt der bliver drømme tit også brugt Når jeg ser en job annonce i avisen ser jeg aldrig alt det i nævner angående et job bliver aldrig en dårlig beslutning , sikker penge mv. altså nyheds overskrifter sådan finder de andre ikke medarbejder jo og da i har mere drømme i fokus end andre jobs anoncer så fanger man da mener dem der nede altså arbejdesløs i ide med , jeg tror bare ikke de kan få det ud ad som der loves i disse drømme |
Lasse Burholt:Mikael christiansen:Lasse Burholt:
Jeg forstår ikke hvorfor de er så motiveret at bruge jobcentre jeg synes det er det forkerte sted at finde nogle der er motiveret for MLM salg , det er langt lettere at finde nogle iværksættere der mangler en tillæg indtægt
Lad mig lige fange til en kommentar - omend det er forklaret stolpe op og stolpe ned: Kender ingen networkers - og jeg kender saftsuseme mange af slagsen - der har brugt, vil bruge og nogensinde vil få den tanke at bruge jobcentre til at SPONSERE (ikke rekruttere!) mulige samarbejdspartnere.
Det er hovedløst, formålsløst - de er fanget i et dagpengesystem, der gør at de kan foretage sig noget alligevel.
Så ja, man opsøger/søger/leder efter nogen der LEDER - leder efter andre muligheder, supplerende muligheder eller et forum hvor de kan udvikle sig.
Thats f****** it.
De få - for det må siges at være få promiller - som begiver sig udi det som var beskrevet på TV2 laver fejl - ganske som ALLE andre brancher, ganske som alle andre gør nogen ting eller afprøver nogen ting - som andre før dem har prøvet - og som ikke virker. Ja, de har ovenikøbet delt deres uheldige erfaringer - men ALLIGEVEL er der altid en der mener han eller hun har opfundet den dybe tallerken. Igen.
Lasse Burholt
Det må betyde du mener det er forkert sted at lede efter MLM