Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Drømme er en del af Network Marketing. Punktum.

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:

Mikael christiansen:

Jeg forstår ikke hvorfor de er så motiveret at bruge jobcentre jeg synes det er det  forkerte sted at finde nogle der er motiveret for MLM salg , det er langt lettere at finde nogle iværksættere der mangler en tillæg  indtægt

Vi er IKKE motiverede til at bruge jobcentre, eller til at rekruttere arbejdsløse, som har det psykisk dårligt. Nu er vi flere der har sagt det - gentagne gange.

Hvorfor bliver du ved med at sige det modsatte???

Og for at vende tilbage til dette indlægs oprindelige emne:

Det er ikke kun i Network Marketing, at drømme bliver brugt til at sælge produkter.  Det bliver brugt i alle brancher, både til at sælge torskerogn, burgere, tøj etc. - hvilket man kan læse mere om i denne artikel:

Vi sælger dig en umulig drøm

Nå du mener TV reklamer for et produkt der bliver drømme tit også brugt

Når jeg ser en job annonce i avisen ser jeg aldrig alt det i nævner angående et job bliver aldrig en dårlig beslutning , sikker penge mv. altså nyheds overskrifter sådan finder de andre ikke medarbejder

jo og da i har mere drømme i fokus end andre jobs anoncer så fanger man da mener dem der nede altså arbejdesløs i ide med , jeg tror bare ikke de kan få det ud ad som der loves i disse drømme

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 12:13

Lasse Burholt:

Mikael christiansen:

Lasse Burholt:

Hvor langt har I planer om at trække dette indlæg ud.... ;-)

Lasse

Jeg forstår ikke hvorfor de er så motiveret at bruge jobcentre jeg synes det er det  forkerte sted at finde nogle der er motiveret for MLM salg , det er langt lettere at finde nogle iværksættere der mangler en tillæg  indtægt

Lad mig lige fange til en kommentar - omend det er forklaret stolpe op og stolpe ned: Kender ingen networkers - og jeg kender saftsuseme mange af slagsen - der har brugt, vil bruge og nogensinde vil få den tanke at bruge jobcentre til at SPONSERE (ikke rekruttere!) mulige samarbejdspartnere.

Det er hovedløst, formålsløst - de er fanget i et dagpengesystem, der gør at de kan foretage sig noget alligevel.

Så ja, man opsøger/søger/leder efter nogen der LEDER - leder efter andre muligheder, supplerende muligheder eller et forum hvor de kan udvikle sig.

Thats f****** it. 

De få - for det må siges at være få promiller - som begiver sig udi det som var beskrevet på TV2 laver fejl - ganske som ALLE andre brancher, ganske som alle andre gør nogen ting eller afprøver nogen ting - som andre før dem har prøvet - og som ikke virker. Ja, de har ovenikøbet delt deres uheldige erfaringer - men ALLIGEVEL er der altid en der mener han eller hun har opfundet den dybe tallerken. Igen.

Lasse Burholt

Det må betyde du mener det er forkert sted at lede efter MLM

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:54

Mikael christiansen:

Når jeg ser en job annonce i avisen ser jeg aldrig alt det i nævner angående et job bliver aldrig en dårlig beslutning , sikker penge mv. altså nyheds overskrifter sådan finder de andre ikke medarbejder

jo og da i har mere drømme i fokus end andre jobs anoncer så fanger man da mener dem der nede altså arbejdesløs i ide med , jeg tror bare ikke de kan få det ud ad som der loves i disse drømme

En jobannonce  er det diametralt modsatte af det at tilbyde folk at starte deres egen forretning - så det er helt hen i vejret at begynde at sammenligne de 2 ting.

Hvis du endelig skal sammenligne med noget - så kan du sammenligne en MLM-annonce med en Franchise-annonce.

Prøv at se de fordele som Dansk Franchise Forening lister op for nye franchisere.

Specielt det allernederste afsnit.

Det, der så er unikt ved MLM eller NM er, at her får man mulighed for at prøve - uden at skulle tage springet fuldt ud, i første omgang, og uden at skulle investere en masse penge i projektet - ud over det beløb, man selv er villig til at investere.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 18:52

Allan I:

Mikael christiansen:

En jobannonce  er det diametralt modsatte af det at tilbyde folk at starte deres egen forretning - så det er helt hen i vejret at begynde at sammenligne de 2 ting.

Hvis du endelig skal sammenligne med noget - så kan du sammenligne en MLM-annonce med en Franchise-annonce.

Prøv at se de fordele som Dansk Franchise Forening lister op for nye franchisere.

Specielt det allernederste afsnit.

Det, der så er unikt ved MLM eller NM er, at her får man mulighed for at prøve - uden at skulle tage springet fuldt ud, i første omgang, og uden at skulle investere en masse penge i projektet - ud over det beløb, man selv er villig til at investere.

De fleste sørger job når de er i jobcentre , vis du er Dansk Franchise Forening eller MLM er du selvstændig som vi iværksætter er dette tilbyder jobcentre ikke du kan starte som selvstændig med kan  de vejledende dig vis ønsker det , det er rimeligt unikt jeres job , de kan ej kræve man har penge det har de fleste arbejdesløse ikke især bistand modtager , vis haves nogle penge i banken ingen bistand hjælp , så det op ad bakke , vis i begynder at vil finde MLM der

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 19:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvia jeg var arbejdsløs, vil jeg heller tage et kurses hos franchiseforeningen end at skal være på jobcenterets ubrugelige kurser. 99& af dem får ikke den arbejdsløse i almindeligt arbejde.

Måske opdager man, at det at være franchisetager ikke lige er noget for én. Men det kursus kan blive så et sprigbræt til noget andet, så har det ikke været forgæves modsat jobcenerets kurser. 

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 19:43

Jette Frederiksen:

Hvia jeg var arbejdsløs, vil jeg heller tage et kurses hos franchiseforeningen end at skal være på jobcenterets ubrugelige kurser. 99& af dem får ikke den arbejdsløse i almindeligt arbejde.

Måske opdager man, at det at være franchisetager ikke lige er noget for én. Men det kursus kan blive så et sprigbræt til noget andet, så har det ikke været forgæves modsat jobcenerets kurser. 

Det er lige det...Når man sidder og hører nogle af de arbejdsløses historier omkring vanvittige kurser, tåbelig aktivering og hvad detaljerne nu ellers hedder, så er der jo en grund til at mange bliver kørt psykisk ned.

Syntes det lyder som en rigtig god ide med franchise kurser.

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 405
Skrevet kl. 19:52

Martin Slot:

Jette Frederiksen:

Det er lige det...Når man sidder og hører nogle af de arbejdsløses historier omkring vanvittige kurser, tåbelig aktivering og hvad detaljerne nu ellers hedder, så er der jo en grund til at mange bliver kørt psykisk ned.

Syntes det lyder som en rigtig god ide med franchise kurser.

Ja, mange bliver kørt psykisk ned, fordi de kan ikke komme videre med deres arbejdsliv. Jeg har læst om flere, der er kommet på den samme jobsøgningskursus 3-4 gange. Det er alt for dårligt!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 19:52

Jette -> præcis, og hvis man finder ud af, at franchise er interessant, men man ikke har mulighed for at investere 100.000,- i en franchise, så kan man jo forsøge sig med en Micro-Franchise, (som MLM også bliver kaldt) hvor investeringen er fra kr. 75,- til ca. 3000,-

Mikael -> Jeg taler ikke om jobcentrene. Det er dig der hiver det eksempel frem hele tiden - og jeg forstår ikke hvorfor, da både Lasse, Martin og jeg har sagt, at det ikke er en god ide - og i øvrigt svært kan lade sig gøre grundet lovgivningen.

Derimod siger vi, at arbejdsløse godt kan have succes med MLM - men ikke hvis de er på dagpenge eller psykisk nede.

Jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal formulere det, så du kan forstå det???

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:01

Allan I:

Jette -> præcis, og hvis man finder ud af, at franchise er interessant, men man ikke har mulighed for at investere 100.000,- i en franchise, så kan man jo forsøge sig med en Micro-Franchise, (som MLM også bliver kaldt) hvor investeringen er fra kr. 75,- til ca. 3000,-

Mikael -> Jeg taler ikke om jobcentrene. Det er dig der hiver det eksempel frem hele tiden - og jeg forstår ikke hvorfor, da både Lasse, Martin og jeg har sagt, at det ikke er en god ide - og i øvrigt svært kan lade sig gøre grundet lovgivningen.

Derimod siger vi, at arbejdsløse godt kan have succes med MLM - men ikke hvis de er på dagpenge eller psykisk nede.

Jeg ved ikke hvordan jeg ellers skal formulere det, så du kan forstå det???

Du kommenteret mit indlæg vis kigger tilbage og det er jer der starte ud med kommentere en anden der begyndte om det  med jobcentre , jeg svare bare igen når i kommentere mig , i kan jo bare lade være at kommentere igen vis i ikke ønsker en debat

Nå noget har du lært selv om du skriver en anden måde kig tilbage i tråden det er mig der nævner det med lovgivning

jeg har forstået det jeg har lært dig noget med denne debat

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:51

Mikael christiansen:

jeg har forstået det jeg har lært dig noget med denne debat

*LOL* Big Smile

Side 6 ud af 7 (61 indlæg)