Velkommen til i pyramiden.... 
Nu er det jo så jeg bliver nysgerrig, hvad er traditionel MLM form? Og hvad har du kastet dig over?
Tak for det. :o)
For mig er den traditionelle MLM form et eller andet med at man skal finde nogle folk der vil betale et eller andet opstartsbeløb for at få lov til at sælge cremer, juice, telefoni eller lignende. Og sandsynligvis med et eller andet krav om et mindstebeløb pr. måned.
Derudover er det største fokus at komme rundt og finde andre man skal lokke til det samme, med løfter om guld og grønne skove om indtjening og hvor lidt man skal yde for at tjene pengene. Og hvor det ikke virker som om produktet er specielt vigtigt. Det primære er at få forhandlere under sig.
Dem der er mest synlige i den sammenhæng, er nogen der meget åbenlyst slet ikke er seriøse på nogen måde, men ofte kaster de sig også over den mest sårbare målgruppe. Og det irriterer mig.
Men det har vi været igennem nogle gange, så der er ikke noget nyt :o)
Og virkeligheden er nok en smule mere nuanceret. Men der er for mange useriøse.
Det jeg har kastet mig over, er online sex :o)
Men mit fokus på produktet, er langt større end at skaffe nye "downlines" 
Det er rent affiliate, men bygget op på samme pyramidespilsmåde, som traditionel MLM, med en fast procentdel af deres omsætning hver måned, og en procendel af dem de skaffer osv. osv.
Lige så snart vi kommer ud over andet led, er det selvfølgelig beskedne procenter, men hvis der kommer tilpas mange går det nok.
Den store forskel er bare, at der stort set ikke er nogen opstartsomkostninger for dem der måtte signe op under mig, ud over at der skal laves en hjemmeside eller flere. Og der er ikke nogen krav om noget som helst.
Reelt kunne jeg leve godt af at skaffe 1 - 2 dygtige affiliates under mig, men det er selvfølgelig alt for usikkert. Men muligheden er der, så mit fokus er stort set ligeligt fordelt mellem egne sider, og at skiffe nye affiliates.
Men som jeg har sagt tidligere, var det bare et spørgsmål om at jeg fandt et produkt der tiltalte mig mere, end de drikkervarer, telefonydelser og cremer der dominierer MLM markedet i dag :o)