flemming. spiller på den "indre svinehund" i os alle. nu ser vi så denne i fri dressur uden nogen form for takt og tone, hvilket jo ikke ligefrem er med til at skabe et mere harmonisk demokrati pt. . politiske kerneemner som feks finansloven bliver degradert til et "handelsobjekt" ! jeg har skrevet det før i denne tråd. at have 5 - 10 % yderliggående nationalister i et samfund som det danske er vel ikke overraskende i en globaliseringsproces. det tåbelige ligger i at give dem afgørende magt. mvh og god søndag
|
Lagersalg123 - JEN:Mikael christiansen:ja vis de er så slemme at de skal have dem sammenligning bliver jeg vred for det er ingen menneske værdig lad os komme forbi denne dårlige tid og vis siger sådanne noget skal man også sige hvorfor med jeg synes det er ekstrem grad overdrivelse at jeg er ekstrem vred man burde bruge sin sundefornuft ,Jamen Michael, hvis du havde studeret verdenshistorien og 2 verdenskrig samt perioden fra 1933 til 1945, så ville du finde mange lighedspunkter mellem de udtalelser og idéer som Hitler fremførte og som DF i dag giver udtryk for. Det er naturligvis ikke ordret de samme ting, men det som DF vil og gør og til tider foreslår, det er uden tvivl et udbredt ønske om at Danmark kun er for danskere, og udlændinge vi har brug for. Resten vil de gerne af med.
Og kærlighed skal man ikke finde udenfor landets grænser, så hellere blive indavlede som Rottweilere.
altså jeg mener 2 verdens krig var en grum ting hvorfor tager du der op , og så lidt tilbage lidt senere , jeg bliver forvirret over dine indlæg
køre meget lange frem nu , dog er dette taget tilbage i starten af tråden , dette her indlæg , dine indlæg er længere nu , med jøde udrydelse i 40erne synes jeg var en grum ting .
man kan ikke køre debat med en der laver et indlæg der siger et og længere frem siger du noget andet i debatten