Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

en grim oplevelse.............

Side 18 ud af 33 (326 indlæg)
Fra helsingborg
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 395
Fra  handyman-kompagniet Skrevet kl. 14:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

flemming.

spiller på den "indre svinehund" i os alle. 

nu ser vi så denne i fri dressur uden nogen form for takt og tone, hvilket jo ikke ligefrem er med til at skabe  et mere harmonisk demokrati pt. .

politiske kerneemner som feks finansloven bliver degradert til et "handelsobjekt" !

jeg har skrevet det før i denne tråd. at have 5 - 10 % yderliggående nationalister i et samfund som det danske er vel ikke overraskende i en globaliseringsproces.

det tåbelige ligger i at give dem afgørende magt.

mvh og god søndag

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:18 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

Mikael christiansen:
ja vis de er så slemme at de skal have dem sammenligning bliver jeg vred for det er ingen menneske værdig lad os komme forbi denne dårlige tid og vis siger sådanne noget skal man også sige hvorfor med jeg synes det er ekstrem grad overdrivelse at jeg er ekstrem vred man burde bruge sin sundefornuft ,

Jamen Michael, hvis du havde studeret verdenshistorien og 2 verdenskrig samt perioden fra 1933 til 1945, så ville du finde mange lighedspunkter mellem de udtalelser og idéer som Hitler fremførte og som DF i dag giver udtryk for. Det er naturligvis ikke ordret de samme ting, men det som DF vil og gør og til tider foreslår, det er uden tvivl et udbredt ønske om at Danmark kun er for danskere, og udlændinge vi har brug for. Resten vil de gerne af med.

Og kærlighed skal man ikke finde udenfor landets grænser, så hellere blive indavlede som Rottweilere. 

altså jeg mener 2 verdens krig var en grum ting hvorfor tager du der op , og så lidt tilbage lidt senere , jeg bliver forvirret over dine indlæg

køre meget lange frem nu , dog er dette taget  tilbage  i starten af tråden , dette her indlæg , dine indlæg er  længere nu , med jøde udrydelse i 40erne synes jeg var en grum ting .

man kan ikke køre debat med en der laver et indlæg der siger et og længere frem siger du noget andet i debatten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:23 | Låst

sören :

det tåbelige ligger i at give dem afgørende magt.

Enig! Men de får jo magten, fordi folk lader sig bedrage af simple virkemidler...

Når man sluger alt det, som de siger i TV-Avisen eller som aviserne skriver råt, så opstår alle disse mærkelige fordomme uden noget hold i virkeligheden.

Bare se ordet invandre eller udlænding. Ordbogen siger, at alle som ikke er født eller opvokset i DK er dette, men i dagens DK er det behæftet på specielle folkegrupper, som har en anden hudfarve, religion og livsstil...

Hatten af for DF! De formår at lave PR og branding, som ingen andre på borgen! (At jeg så ik kan lide den, det er en helt anden sag ;D)

Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 1023
Fra  Juul-s media Skrevet kl. 14:26 | Låst

sig hvad du tænker
sig hvad du føler
uden snerende lænker
(LOL)

Man kan jo konkluderer at DF er de mest (u)danske her i landet og det skal ses på de ord der synges i sangen

sig hvad du tænker  (alt skal først godkendes af DF)
sig hvad du føler (Kun hvis DF godkender det)
uden snerende lænker (LOL er der nogen fra DF som må sige noget, uden snerende lænker).

Som det tydeligt ses her i denne debat, så får man dårlig karma hvis man er kritisk overfor DF.
Det må så betyde, at DF er de mest (u)danske her i landet, da de slet ikke vil accepter kritik og de derved ikke vedstår deres "egen" tekst, den tekst som (Pia) DF har "fået" lavet.

Hvad andet kan man forvente fra DF

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 14:32 | Låst

Mikael christiansen:

altså jeg mener 2 verdens krig var en grum ting hvorfor tager du der op , og så lidt tilbage lidt senere , jeg bliver forvirret over dine indlæg

køre meget lange frem tilbage dog i starten af tråden taget dette indlæg længere nu , med jøde udrydelse i 40erne synes jeg var en grum ting

Jeg tager det op fordi jeg mener det er relevant at tage det op. De ekstreme jøder gør hvad de kan for at udrydde Palæstinenserne og derved er de ikke bedre end det de selv blev udsat for.

Forskellen er bare, at det er blevet verdensomspændende, og der er ingen der vil gøre noget ved at Israel på dem måde voldtager Palæstinenserne på alle mulige niveauer. Det er lykkedes Israel med støtte fra USA at undertrykke Palæstinenserne til det yderste, og det vil gå galt.

Jeg er ingen fortaler for terror og jeg mener af hjertet at Osama Bin Bumsen er en tøsedreng og mange af nabolandene til Israel også er det.

Vi har som borgere pligt til at anmelde vold mod andre og anmelder med glæde for barnets tarv voldsepisoder. I Palæstina spørgsmålet ser vi en befolkning blive stille åbenlyst til skue og voldtaget og med alles accept, da der ikke er nogen der gør noget helhjertet for at stoppe det.

Israelerne er på vej til at blive deres egen værste fjende. Og det er de fordi de hver dag accepterer overgreb på andre mennesker, men ikke er sene om at minde verden om Holocaust. Holocaust var forfærdelig, men overgrebt på Palæstinenserne er mere forfærdeligt! Og hvorfor? Jo fordi vi lever i fucking 2011.

Hvis Palæstinenserne havde fået deres eget land før år 2000, så havde vi nok aldrig set 9/11 og Osama Bin Bumsen havde aldrig fået mulighed for at rekruttere illiterære fjolser fra Somalia, Pakistan og Afghanistan.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 14:37 | Låst

Mikael christiansen:

man kan ikke køre debat med en der laver et indlæg der siger et og længere frem siger du noget andet i debatten

Det er dit problem Michael, ikke mit. Jeg mener nu nok der er sammenhæng og en rød tråd i mine indlæg.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:37 | Låst

Juul:

sig hvad du tænker
sig hvad du føler
uden snerende lænker
(LOL)

Man kan jo konkluderer at DF er de mest (u)danske her i landet og det skal ses på de ord der synges i sangen

sig hvad du tænker  (alt skal først godkendes af DF)
sig hvad du føler (Kun hvis DF godkender det)
uden snerende lænker (LOL er der nogen fra DF som må sige noget, uden snerende lænker).

Som det tydeligt ses her i denne debat, så får man dårlig karma hvis man er kritisk overfor DF.
Det må så betyde, at DF er de mest (u)danske her i landet, da de slet ikke vil accepter kritik og de derved ikke vedstår deres "egen" tekst, den tekst som (Pia) DF har "fået" lavet.

Hvad andet kan man forvente fra DF

For 10 år siden tog man ikke DF så seriøst-det var mere sådan en tæppetisser, der aldrig blev stueren..

Men idag-se på facts: hvor mange stemmer fik DF ved sidste valg? Hvor mange mandater sidder de på i tinget? DF er blevet en magtfaktor som vi må lære at lave modstandskamp imod og tackle med argumenter. Det er jo heller ikke bare tossehoveder der tegner deres politik. Søren Krarup og Thuelesen Dahl er intelligente og velformulerede, så hvis DF skal have mindskes deres magt skal det gøres med intelligente midler.

Jeg vil også give dem den kredit at de ikke kun bringer racisme til torvs i deres politik. De er meget direkte i deres retorik i deres forsvar for danske/kristne værdier versus islam. Nogle af deres argumenter er gode/rigtige ift at der er værdiskel i hvordan man tænker samfund som muslim ( sharia, kvindesyn, domstole mv.) og hvordan man tænker samfund som etnisk dansker. Jeg synes det er supergodt at den debat er blevet åbnet ( for nogle år siden)- hvis vi skal lære at leve sammen i dette land skal værdigrundlaget jo også cementeres..

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 14:44 | Låst

flemming.dk:
Nogle af deres argumenter er gode/rigtige ift at der er værdiskel i hvordan man tænker samfund som muslim ( sharia, kvindesyn, domstole mv.)

Bortset fra at det bruges som skræmmekampagner og ikke har reelt hold i virkeligheden. Det er de færreste muslimer i den vestlige verden der lever efter Sharia, da de indordner sig i det samfund de lever i generelt.

Hvis muslimerne levede 100% efter Sharia i vesten, så ville de være nødt til at flytte, så det er bare propaganda fra DF´s side.

Det er meget få muslimske lande hvor Sharia håndhæves 100%

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:48 | Låst

Lagersalg123 - JEN:

flemming.dk:
Nogle af deres argumenter er gode/rigtige ift at der er værdiskel i hvordan man tænker samfund som muslim ( sharia, kvindesyn, domstole mv.)

Bortset fra at det bruges som skræmmekampagner og ikke har reelt hold i virkeligheden. Det er de færreste muslimer i den vestlige verden der lever efter Sharia, da de indordner sig i det samfund de lever i generelt.

Hvis muslimerne levede 100% efter Sharia i vesten, så ville de være nødt til at flytte, så det er bare propaganda fra DF´s side.

Det er meget få muslimske lande hvor Sharia håndhæves 100%

Ja, enig der er skræmmekampagne med i det. Men det er også overordnet nødvendigt at tage en løbende diskussion af værdier. Hitz but-tahrir ( som heldigvis bliver forbudt nu) repræsenterer jo en radikal og mørkere side af islam- den side eksisterer i dk-og den må vi tage stilling til.

Side 18 ud af 33 (326 indlæg)