Han vil sikkert lave apps
|
Lagersalg123 - JEN:Martin Thorborg:Hvad skal du bruge API'et til?Han vil sikkert lave apps
Hvis jeg husker rigtig, så var det en Smartphone app, men kan ikke finde indlægget.
Debat
Hvis jeg husker rigtig, så var det en Smartphone app, men kan ikke finde indlægget. |
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Ser folk ikke.... jeg har set folk stå og ruske i en togdør hvor der var en stor gul seddel på med at den var låst :D
Mobile apps |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Ja det giver mening, den er nu på listen. |
Det kunne gøres på den måde at den både var markeret før man skriver og man får en advarsel hvis man prøver at besvare. Det tror jeg vil være fint. |
Det lyder som en fin ting.
Det er helt klart at flere og flere vil bruge mobile enheder for at være på hele tiden og min tanke var at det kunne være et produkt som Plus-medlemmer kunne benytte. Der er dog mulighed for at få reklamer på mobiler samt man sagtens kan flette en reklame ind imellem indlæg m.m. - så muligheder er der nok af.
Ok...så kaster jeg mig over andre opgaver :D Venter spændt på at den kommer så. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
|
Jeg har sagt det før, men prøver igen :)
Hvis servicen er der, så kan jeg ikke se hvorfor den ikke skulle være her på amino. Jeg har i hvert fald gået glip af nogle debatter fordi jeg ikke gider tjekke alle de tråde jeg skriver i + jeg gider ikke spammes på min private mail hver gang nogle skriver i en tråd. Lidt tanker herfra - håber de kan bruges :) /Kristoffer |
Det lyder fedt, med at kunne sammensætte kategorierne, man vil følge, det tror jeg bliver rigtig brugbart. |
Og man kunne overveje at udvide lidt ekstra og lave et "visitkort" visning. Dsv større billede samt lidt informationer om brugeren. Navn, url mv. |
|
Så vil jeg glæde mig til Android app'en kommer. ;-) |