Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg et svin???

Side 2 ud af 9 (86 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Kamp:

Den avance er der på rigtig meget tøj.

Men du vælger ik at nævne et eneste mærke, som kører med de avancer i retailledet...

Jeg kender faktisk INGEN tøjmærker, som giver deres forhandlere 3-400% i avance. Normalt er 100% + moms (også kaldet 2,5 i margin)...

Peter Kamp:

Sammenligningen holder nu ganske fint vand, da en billist der kører i overhalingssporet uden at overhale, kan sigtes for at undlade at holde til højre.

Og det tror du selv på, at det sker?

Peter Kamp:

Nej, man bliver ikke sigtet for hæleri hvis man handler i god tro. Da hæleri jo er omfattet af straffeloven, skal man have fortsæt. Det har man jo ikke hvis man kan argumentere fornuftigt for sit køb.

Okay så synes jeg du skulle læse op på sagen omkring trendsales... For 1-2 år siden fik en masse brugere et brev fra politiet, hvor de var sigtet for køb af hælervarer...
Og alle mistede de købte varer, men kender dog ik til resultatet fra retsalen...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Pakke-Manden:

Det jeg ikke helt kan forstå er at alle børnetøjsforretninger inkl. webshops sælger disse varer til præcis samme priser, med mindre der er kampagner eller udsalg selvfølgeligt. Undtagen hende her, hun sælger til førnævnte priser, og vi snakker ikke gamle kollektioner, der er også tale om vinter 2010 kollektion som ikke er på udsalg nogen steder endnu.

Nu ved jeg ikke rigtigt noget om indkøb af tøj og alt det hehe, men jeg kan altså ikke tro at et dansk mærke vil lade bestemte personer sælge deres varer SÅ billigt, og så sælge til almindelige butikker og webshops som er nødt til at sætte priserne så meget højere?

Det er ikke fordi jeg vil lege politimand, men hvis priserne virkeligt er så lave på varer man køber ind, så vil jeg dælme også til at lave forretning ;) jeg har regnet lidt på det, og hvis man ser det ud fra de handler som er afsluttet derinde, og vi bare siger hun har taget 50 kr pr vare, så har hun tjent 58000 kr på 1 år, og det er selvfølgeligt lavt sat når de fleste af hendes varer koster 79 kr.

Fuldt ud korrekt der er store penge kan tjenes ,med der også markedsførings omkostninger hendes er lavere grundet lavere pris med sikkert en mindre avance på vare

Derved ikke sagt hun gør en dårlige forretning eller de andre snyder

udgifter = indtægt = overskud , når disse ting sættes samme kan du se hvem der gøre dem bedste forretning

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Hillerød
Tilmeldt 13. Aug 09
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 00:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg nævner ingen mærker da det er mellem producenten og forhandleren, (undertegnede).

 

Ja, det sker. Det kræver blot at en patrulje ser det.

 

At man får et brev fra politiet, betyder jo ikke at de bliver dømt.

 Jeg er skam også enig at man skal holde øjnene åbne og tænke sig om. Jeg synes bare ikke at man som privatperson skal begynde at grave i det, fordi nogen måske har fundet en god forretning. Det er jantelov.

-Who dares, wins

www.espressohouse.dk - speciale i Nespresso

www.smarttrend.dk - Ilse Jacobsen, BabaJaga, CCDK, OXMO tøj til kvinder.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Pakke-Manden:
eller skal jeg bare lade vær med at have ondt i røven?

JA

Det minder mig om da jeg solgte eyelash curlere til 49 (landet kost eks. moms 11) og andre solgte dem til 99 eller mere, der var også et bundt tøser der kvækkede..

 

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 00:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay .... så hvis man startede en webshop med dettte mærke... kunne jeg sørge for at ingen andre ville kunne følge med i priser, og derved være hersker indenfor salg af dette mærke!....

Men takker for svarene .... så blev jeg så klog... nu ved jeg godt hvem jeg skal ringe til  i næste uge :P

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 00:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Lagersalg123 - JEN:

Pakke-Manden:
eller skal jeg bare lade vær med at have ondt i røven?

JA

Det minder mig om da jeg solgte eyelash curlere til 49 (landet kost eks. moms 11) og andre solgte dem til 99 eller mere, der var også et bundt tøser der kvækkede..

 

 

Godt så :) Nu har jeg ikke ondt i røven mere :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

JA

Det minder mig om da jeg solgte eyelash curlere til 49 (landet kost eks. moms 11) og andre solgte dem til 99 eller mere, der var også et bundt tøser der kvækkede..


Jan for hylan, du kan jo ik sammenligne en mærkevarer med en noname, som frit kan importeres fra østen...

Det er to helt forskellige ting, både prismæssigt og lovgivningsmæssigt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 00:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Jan for hylan, du kan jo ik sammenligne en mærkevarer med en noname, som frit kan importeres fra østen...

Det er to helt forskellige ting, både prismæssigt og lovgivningsmæssigt...

Hehe det kan du så have ret i, men hvad ved jeg om børnetøj, andet end at de alle lider..

Men hey, nu var det også kun samme varer som Avon havde og fra samme fabrik ;)

 

Køb ren argan olie her

Fra Holstebro
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 11:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Men du vælger ik at nævne et eneste mærke, som kører med de avancer i retailledet...

Jeg kender faktisk INGEN tøjmærker, som giver deres forhandlere 3-400% i avance. Normalt er 100% + moms (også kaldet 2,5 i margin)...

Er der da ikke nogen mærkevarer der får produceret deres tøj i østen???

Det beviser jo så også kun een ting. At der er prisfastsættelse fra mærkerne. Lovligt eller ej. Og det er jo rigtig godt for konkurrencen.

/Madsen

Fra Gråsten
Tilmeldt 11. Oct 09
Indlæg ialt: 993
Fra  VeloMania Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Kamp:

Det er nu ikke så mærkeligt. Avancen på tøj er jo 300-400%, og hvis hun ikke har et firma og dermed ikke betaler moms, så kan hun jo sælge det rimelig billigt.

Der er du jo fuld af løgn, for du finder ingen børnetøjsmærker hvor du har en avance på 300-400 procent, og det kan jeg sætte en tyk fed streg under. Det sker måske kun hvis du har dit egenimporterede mærke (det kender jeg ikke til), men så er det heller ikke mærkevarer længere!

Du skal ikke sidde og fortælle at der er så høj avance på børnetøj, for det er der absolut ikke. Hvis du er rigtig dygtig til at forhandle, så kan du måske få din mark-up op på 3 (inklusiv moms), men så er du også temmelig dygtig. Langt de fleste børnetøjsmærker kører med en mark-up på mellem 2,5 og 2,7.

/ Morten

Side 2 ud af 9 (86 indlæg)