Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg et svin???

Side 5 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15003
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Irenes Univers:

Hvis der er nogle herinde, der ikke kan se, hvor jeg vil hen med mine indlæg, vil jeg nu uddybe det:

Du forstod ik en pæn opfordring, men fortsætter i samme wierd spor... Så nu er jeg simpelthen nødtil at bruge samme tricks som dig!

Du er 0 år ifølge din profil, ergo er www.arto.dk mere oplagt end Amino Smile

Og PLEASE stop med wierd indlæg. Vi har fået mere end rigelige i denne ene tråd! Inde på www.ekstrabladet.dk kan du kommentere brugernavne, overskrifter, ufoer mm uden at det bliver syrealistisk.

Så lad os lige prøve at få tråden en smule på ret køl, inden der går "nationen" i det...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra Aalborg
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Pakke-Manden:

Min kone sidder en side på nettet, hvor man kan købe tøj , og lign.

Hun går amok med baby/Børnetøj.

Hun har så fundet en bruger, som sælger splinternyt mærkevare tøj.( Med mærke)

Et eks en heldrag som i butikkerne/ webshops koster 250 kr, mén hun sælger dem til 79 kr.

Hun reklamere ikke med at hun har firma ( Som alle andre ville gøre).

Huer og lign som normalt koster 150 kr , sælger hun til 39 kr.

Synes det virker ret underligt,  og har lyst til gå mere i sagen for at se om hun gør noget ulovligt...

Er jeg et svin??? eller skal jeg bare lade vær med at have ondt i røven?

Sidder og små-griner lidt, for den her tråd ÉR sgu da lidt underholdende... Dog er den, p.g.a. én person blevet trukket ned på et latterligt og barnligt plan, som slet ikke hører hjemme her, efter min mening.

Anyway, dét gider jeg ikke kommentere, for hvem ville jeg så være...?? ;-)

For at komme med min mening om trådstarters indlæg, så kan der sgu være mange grunde til at det sælges som det gør, som der også allerede er blevet sagt. Om du er et direkte svin, det vil jeg ikke tage stilling til, ud fra et indlæg på Amino. Men jeg mener ikke at det er noget du skal have ondt i røven over, som du skriver. Vær da i stedet glad for at du kan gøre en god handel til dine unger...

Jeg kunne forstå at du ville til at lege politimand, hvis du havde mistet et parti af det tøj som der blir solgt der inde, men fordi du har en anelse eller en formodning om at der en noget lusket, er efter min mening ikke grund til at tage Sherlock Holmes hatten på. Vi har jo trods alt både politi og skattemyndigheder her i landet, til at tage sig af ting som dette.

Bare min mening... God dag til alle...!

Dbh Rasmus

Side 5 ud af 5 (42 indlæg)