Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg et svin???

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 01:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Irene !!...

Har aldrig brokket mig over hvor meget hun har tjent.

Har regnet ud at om året omsætter hun for over det tilladte før ,man skal plusse prisen med moms.... og derfor virker prisen mere sindsyg....

At jeg skriver at jeg har ondt i røven, har intet med mig eller penge at gøre. men syntes sgu det er synd for de andre selvstændige, der knolkler røven ud af bukserne og så kan hun sætte priserne så lavt....

Hvorfor tror du jeg spurgte folk til råds herinde???.

Hvad jeg laver ud over at sidde herinde syntes jeg slet ikke du skal blande ind i tråden .... tak :)

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 02:02

Pakke-Manden !

Og hvorfor i alverden sidder du og laver beregninger på det - har du ikke andet at lave i julen ?

Du har lavet en præcis formulering i dine indlæg omkring dine beregninger.

Er du sneet inde ?

Du kalder dig Pakke- Manden - og derfor forbeholder jeg mig retten til at lave en vurdering af hvordan du har med pakker at gøre - på den ene eller den anden måde.

Havde du kaldt dig "Nobody" - havde jeg aldrig tænkt en tanke om "Pakke-Manden".

Mvh Irene

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 02:05

Irene !!!

Jeg laver hvad jeg vil her på nettet ..... Beregninger eller ej.

MUHAHA!

Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 02:17

Pakke-Manden :

Jeg har her på Amino set flere selvstændige, der driver seriøse net-butikker med børnetøj.

Hvad med du foretager dine indkøb hos dem ?

Og mon ikke disse handlekraftige kvinder/mænd med egne virksomheder kan finde ud af at anmelde, dem som handler med det samme og  laver svindel med disse ting (i dine øjne) ?

Du vil jo ikke engang sige, hvem du vistnok køber ind hos, selvom ..............

Hvad med du nu skifter aldersgruppe med hensyn til tøj - bevæger dig op i de voksnes rækker : Køber noget lækkert lingeri til konen - om prisen nu virker for lav eller ej ..............

Mvh Irene

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 02:25

Jeg er 100 procent sikker på en webshop ejer ikke går alle annoncer fra bla dba , trendsales og lign , igennem for at finde fuskere???...

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 02:31

Irenes Univers:

Pakke-Manden :

Jeg har her på Amino set flere selvstændige, der driver seriøse net-butikker med børnetøj.

Hvad med du foretager dine indkøb hos dem ?

Og mon ikke disse handlekraftige kvinder/mænd med egne virksomheder kan finde ud af at anmelde, dem som handler med det samme og  laver svindel med disse ting (i dine øjne) ?

Du vil jo ikke engang sige, hvem du vistnok køber ind hos, selvom ..............

Hvad med du nu skifter aldersgruppe med hensyn til tøj - bevæger dig op i de voksnes rækker : Køber noget lækkert lingeri til konen - om prisen nu virker for lav eller ej ..............

Mvh Irene

"Jeg har her på Amino set flere selvstændige, der driver seriøse net-butikker med børnetøj.

Hvad med du foretager dine indkøb hos dem ?"...

Svar : Nu køber konen børnetøj fra mange forskellige steder på nettet...

"Og mon ikke disse handlekraftige kvinder/mænd med egne virksomheder kan finde ud af at anmelde, dem som handler med det samme og  laver svindel med disse ting (i dine øjne) ?"

Svar:  Selvfølgelig kan de det!.... Men tvivler på de sidder på sider som Gulgratis, Dba, Trendsales for at finde fuskere...?

"Du vil jo ikke engang sige, hvem du vistnok køber ind hos, selvom .............."

Svar: Hmm hvad mener du?

"Hvad med du nu skifter aldersgruppe med hensyn til tøj - bevæger dig op i de voksnes rækker : Køber noget lækkert lingeri til konen - om prisen nu virker for lav eller ej .............. "

Svar:  Hvorfor må konen ikke forsætte med at købe tøj til børnene?

Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 02:35
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Pakkemanden:

Og hvad så ?

Går du alle dem efter, der har noget med pakker at gøre - på nettet og udenfor nettet ?

Så må du være en travl mand........Smile

Har du også tjekket hele ebay.com op ?  - nogle ting bliver solgt for én krone dér.......

Mvh Irene

Tilmeldt 29. Nov 10
Skrevet kl. 02:38

Irene

???

Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 02:48
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Pakke-Manden:

Citat:

"Hvorfor må konen ikke forsætte med at købe tøj til børnene?"

Svar: det må hun da også gerne:

Men måske du skulle få dig nogle voksen-interesser, købe nogle ting til din kone - så bliver hun glad.

Ang. børnetøjet : Hvad med bare at gå ind i en børnetøjforretning, hvor børnene kan prøve tøjet: se om det passer i størrelsen - om farven klæ´r  dem ?

Eller bor I i udkants-Danmark, hvor dette ikke er mulig ?

Du vil så ved selvsyn i en levende forretning få udvidet din horisont med hensyn til "Udsalg", "Restsalg", "Slutsalg" osv.......osv......

Mvh Irene

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15003
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 05:37
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Irenes Univers:

PLEASE STOP!!! PLEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!

Du skøjter rundt, og rammer totalt ved siden af flere ting... Du begynder at opdigte ting, som hverken trådstarter eller andre har skrevet, og så bruger du trådstarters navn mm imod ham...

Hvis man kan tale om at være en "dårlig" debattør, så må du simpelthen få prisen, for dine underlige, usaglige og usmagelige indlæg i denne tråd.

Så PLEEEEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASSSSSSSEEEEEEEEEEEEEEEEEEE stop inden det går endnu mere galt!

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Side 4 ud af 5 (42 indlæg)