Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg et svin???

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15003
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Peter Kamp:

Morten, jeg har aldrig udtalt mig om avancen på børnetøj. Jeg skrev blot tøj. Jeg skrev det selvfølgelig kun fordi jeg har kendskab til det.

Jeg finder din formulering "Der er du jo fuld af løgn" meget usaglig og usmagelig. At begynde at beskylde andre Amino´er for at være fulde af løgn, fordi de skriver noget du ikke er enig i, hører ingen steder hjemme.

Nu handlede tråden ikke om avancen på tøj er 2,5, 3 eller 4, men blot at trådstarter fandt det mærkeligt at en "forhandler" kunne sælge tøjet billigt.

Jeg må altså give Morten ret... Især når du slet ik vil informere om, hvilke mærker som har en avance på 3-400% i retailledet...

Det er nævnt af trådstarter, at der er tale om mærkevarer, og der siger du 3-400% i avance! Så må du også kunne dokumentere dette, ellers er det jo en påstand uden hold!

At du sagtens kan sælge tøj i privatlabel regi med avancer på 3-1000% har jo intet med den pågældede problemstilling, som jeg os har beskrevet tidligere...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Fra Ballerup
Tilmeldt 13. May 10
Indlæg ialt: 350
Fra  Ulvenes Polering Skrevet kl. 00:53

Men hvad hedder webshoppen det kunne være man kunne spare nogle penge 

Fra Jylland
Tilmeldt 21. Feb 08
Indlæg ialt: 419
Skrevet kl. 01:46

Tonny Broløs:

Men hvad hedder webshoppen det kunne være man kunne spare nogle penge 

Ja det vil jeg da også gerne vide..:-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 02:03

...et forsigtigt gæt: 3xW(prik)trendsales(prik)dk Smile

Fra København
Tilmeldt 25. Dec 10
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 00:49

Personligt syntes jeg du skal lade være med at "have ondt i røven" over at andre tjener en ekstra mønt, da vi ikke taler højere beløb. Lad skat om problemet.

-Hvis "snyderen" sparer din kæreste for høje beløb, så sparer hun vel også dig :)

Vh
Andreas

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 00:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej Andreas !

Netop - Big Smile

Kortere og bedre kunne det ikke være sagt.

Mvh Irene

Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 01:06
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hej Oliver !

Og hvorfor tror du, trådstarteren kalder sig "Pakke-Manden" : Er det en mand (julemand) som samler på bløde, utroværdige børnemærkevarertøjspakker til billige penge i sin sæk (varevogn) for derefter at anmelde leverandøren for at være kriminel ?

Eller er han en Pakke-Mand, der leverer pakker til private og erhvervsvirksomheder, og selv synes, han bliver underbetalt i dette job, og derfor har set fidusen i at sælge børnetøj på nettet ?

Jeg spørger bare.

Mvh Irene

Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 01:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Til Pakke-Manden !

Mit forslag til dig er, at du skifter erhverv hurtigst muligt, så du kan komme til at score kassen;

Du har jo selv lavet beregninger i dine indlæg på, hvor meget (mere?) du vil kunne tjene ved at sælge børnetøj på nettet.

Så kom nu i gang !: I stedet for alt det vrisne brok-snak .......Big Smile
Det hører kun gamle mænd til......

Mvh Irene

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 01:15

Det er nu mere webshops og butikkerne jeg tænker på det er dem der lider, ikke mig... 

Tilmeldt 8. Dec 10
Skrevet kl. 01:24

Til Pakke- Manden !

Du skrev på dine egne vegne - og direkte citeret om, hvor ondt i røven du havde over, at en vis person (privat person) tjente så og så meget - ifølge dine private, interne beregninger.

Hvis det er så meget unfair konkurrence - tror du så ikke hendes kollegaer ( andre børnetøjleverandører) kan finde ud af at anmelde hende for svindel ?

Hvor svært kan det være ?

Kun så svært som du gør det til ....!

Mvh Irene

Side 3 ud af 5 (42 indlæg)