Hej alle Amino'er og glædelig jul. |
Helt klart en fed tjeneste du er ved at udvikle! Glæder mig til at se den blive færdig!
Jeg har lige en masse feedback - du må ikke tage det ilde op! Ved godt det kan være svært at nå det hele, men jeg håber du værdsætter jeg kommer med alt jeg kan finde - for synes du har et godt koncept når du ikke udelukker folk der ikke giver penge for dine henvisninger!
Få lidt Ekstra Felter..
Pris "år 1", "år 2" og "første 5 år" + kr./GB
Jeg synes personligt at det er vigtigt at vide hvad første år koster, hvad efterfølgende år koster og hvad 5 år koster :-) Ved godt det er svært med trafik, men så kan man jo evt. skrive "500 kr. + trafik (2 kr/GB)" og så må folk selv vurderer ud fra trafikgrænsen som du fint har med..
Ekstra domæne pris ville også være "nice to have"..
Få Sortering
Mulighed for at sorterer efter priser, lagerplads og trafik.
Få Filter
Mulighed for at sætte hak i nogle specs som er påkrævet (linux/windows)
Beregner
Estimer et forbrug i form af følgende felter og vis de webhoteller der passer bedst: (evt. kombineret med filter)
- Antal domæner
- Plads
- Trafik/mdr
- Specs (linux/win)
Kolonneopstillede checks
Det er en lille detalje, men det er langt lettere at overskue dine checkmarks og krydser hvis der ikke er tekst foran, men tekst i toppen.
Håber virkelig ikke du synes jeg bare hakker din side ned - synes det er rigtig godt det du har lavet, jeg har bare også en holdning til hvordan siden kunne blive lettere at anvende for brugerne.
Fed side - godt projekt - håber du tjener lidt håndøre på det :-)