Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webhotel sammenligning - Feedback

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 00:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er og glædelig jul.

Jeg har brugt noget af min jule ferie på at lave dette lille site, hvor jeg sammenligner danske webhoteller. Jeg kan ikke løbe fra at formålet er en lille affiliate indtjening, men jeg har prøvet at lave mit site en smule unikt ved at have meget tekst og udbydere med som ikke nødvendigvis giver en indtjening.

Planen er også at sammenligne VPS og Server løsninger, men dette kommer senere.

Hvad synes du om sitet?

Hilsen
www.webhosts.dk

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Indlæg ialt: 77
Skrevet kl. 00:51

Helt klart en fed tjeneste du er ved at udvikle! Glæder mig til at se den blive færdig!

Jeg har lige en masse feedback - du må ikke tage det ilde op! Ved godt det kan være svært at nå det hele, men jeg håber du værdsætter jeg kommer med alt jeg kan finde - for synes du har et godt koncept når du ikke udelukker folk der ikke giver penge for dine henvisninger!

Få lidt Ekstra Felter..

Pris "år 1", "år 2" og "første 5 år" + kr./GB

Jeg synes personligt at det er vigtigt at vide hvad første år koster, hvad efterfølgende år koster og hvad 5 år koster :-) Ved godt det er svært med trafik, men så kan man jo evt. skrive "500 kr. + trafik (2 kr/GB)" og så må folk selv vurderer ud fra trafikgrænsen som du fint har med..

Ekstra domæne pris ville også være "nice to have"..

Få Sortering

Mulighed for at sorterer efter priser, lagerplads og trafik.

Få Filter

Mulighed for at sætte hak i nogle specs som er påkrævet (linux/windows)

Beregner

Estimer et forbrug i form af følgende felter og vis de webhoteller der passer bedst: (evt. kombineret med filter)

• Antal domæner
  • Plads
  • Trafik/mdr
  • Specs (linux/win)

Kolonneopstillede checks

Det er en lille detalje, men det er langt lettere at overskue dine checkmarks og krydser hvis der ikke er tekst foran, men tekst i toppen.

Håber virkelig ikke du synes jeg bare hakker din side ned - synes det er rigtig godt det du har lavet, jeg har bare også en holdning til hvordan siden kunne blive lettere at anvende for brugerne.

Fed side - godt projekt - håber du tjener lidt håndøre på det :-)

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 00:52

Hej Gustav.

Jeg ville bare lige pointere at vi har statistikker hos Meebox, som du ellers har sat rødt X ved. Og så skriver du, at vi registrere .dk-domæner gratis. Det passer dog ikke helt. Vi flytter/redelegere dem gratis. Og du skal måske lige kigge siden igennem for tastefejl/stavefejl.

Ellers ser det fint ud her fra. Jeg er specielt glad for at du bruger linjer på at forklare at der ikke er noget der hedder "fri trafik". :-) - Godt arbejde! Fortsæt endelig...

Tilmeldt 3. Jul 09
Skrevet kl. 00:55

Hej Nick

Mange tak for din feedback du har mange super gode idér som klart kan gøre siden federer.
Men hovedopgave har indtil videre været at få en masse udbydere ind, med tekst og info.
Når dette er helt på plads kan jeg udvikle de funktioner du snakker om.

Mange tak fordi du kiggede. Dine forslag kan helt sikkert bruges :D

Tilmeldt 3. Jul 09
Skrevet kl. 00:57

Hej Patrick retter straks de fejl angående Meebox.

ja tastefejl er der vist en del af, men tak for det postitive feedback :D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:16

kan det ikke laves så den er rigtigt meget brug bart jeg kender mit behov

Der er ekstrem mange  flere webhotel ordninger inden på hjemmesiden , når jeg klikker videre

kunne der ikke sammenlignes imellem alle ens behov

hvad vis høj trafik 120 GB f.eks. alle holder det jo ikke, rimeligt surt at få lukket webhotel

vis man har lidt trafik andre sider hvem er så billigste mod ens behov

hvad ved ønskes højeste op tid

hvad ved ønskes flere domæner samme webhotel

hvilken kode sprog har de siden PHP, ASP , tilpasset wordpress mv.

Findes sikkert andre spørgsmål , med der manglet især de andre priser på siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 11:48
Alle webhoteller på listen har mail og support. Så måske slulle det overvejes om det skulle udelades. Hvad der ku kunne være rigtig godt for læsere var at du lavede en test der viste de forskellige webhotellers svartid på support spørgsmål. Du kunne f.eks. Sende det samme spørgsmål til alle udbydere samtidig og så Se hvor lang tid de er om at svare. Det vil så selvfølgelig kræve noget mere arbejde, men det ville være nyttigt. Det skulle nok gentages et par gange. Derudover ville det være rart at se hvilke kontrolpanel der anvendes de forskellige steder og få en review af fordele og ulemper ved hver enkelt for forskellige kundesegmenter.
Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Skrevet kl. 12:28

Anders:
Hvad der ku kunne være rigtig godt for læsere var at du lavede en test der viste de forskellige webhotellers svartid på support spørgsmål.

Det er faktisk en god pointe med support! Hvad med hvem der tilbyder Live/Chat Support, Mail Support, Telefon Support osv.. Det er ret nemt at finde ud af og kræver ikke et stort vedligeholdende arbejde - men giver stadig stor værdi!

Og så bør du overveje at lade folk rate de forskellige webhoteller.. Husk at registrere IP så du kan filtrere snydere fra.. Det er et spg om tid før de forskellige webhoteller rater hinanden dårligt..

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 12:41

Nick Niebling:

Og så bør du overveje at lade folk rate de forskellige webhoteller.. Husk at registrere IP så du kan filtrere snydere fra.. Det er et spg om tid før de forskellige webhoteller rater hinanden dårligt..

At lade brugere anmelde/rate webhotellerne, synes jeg er en rigtig dårlig idé. Det kan kun give problemer. Hvordan ved man, at anmelderen faktisk er kunde? Det kræver lige pludselig bruger-profiler og meget mere. Hellere lade Trustpilot om det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 2. Dec 10
Skrevet kl. 13:01

Patrick - Meebox:
Hellere lade Trustpilot om det.

Men det er vel også en mulighed at kopier den rating der er derfra? Måske kan det ikke automatiseres - men igen... Det er nemmere end administration af brugere, validering af anmeldelser osv.

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)