Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

December udsalg og 711 konkurser i november

Side 7 ud af 11 (110 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Nov 07
Indlæg ialt: 438
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 19:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren Romlund:
Som mændene så kan vælge det.
så er manden bedre klædt på til at klæde børne på. For så ved han at de bukser og de bluser passer sammen. For det har han jo selv købt. Konen få så også noget svære ved at sige det er forkert i og med at. Det faktisk er nogle mode kvinder der har sat det sammen for ham

Ha ha - den er købt. Det lyder som en god forklaring jeg kan bruge over for "bette-mor". 

Med venlig hilsen

Thomas Pedersen  - www.ePay.dk    

Interesseret i mobilbetaling?  Læs mere her

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ikke nogen dårlig ide :·) Vi har faktisk en hel del mænd som kunder - en stor del pga Hummel tøjet. Mange mailer eller ringer også for at høre om størrelser og lign.

Faktisk er 7,2% af vores facebook fans mænd Wink faktisk lidt overraskende synes jeg!

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 21:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle og Amino mænd.

Jeg synes også det er rigtig god ide med "inspirationssæt" i webshop.

Det kan jo fungere lidt som et udstillings vindue i en fysisk butik. Jeg har set flere webshops ha`en kategori med inspirationssæt, hos mig hedder det ugens sæt:

http://www.shop-templet.dk/shop/ugens-saet-35c1.html

Der er rigtig mange af mine faste kunder(kvinder), der er glade for denne kategori, når de skal inspireres. Men lige nu, er der jo også mange mænd, der lige kan finde lidt inspiration til julegave indkøb her.Wink

Og så er det også en god måde at skille sig lidt ud på , som webshop. Jeg er helt enig med Helle i tidligere indlæg, ingen af os kan leve af at sælge varer til halv pris. Der er andre måder, at tjene penge på, yde den bedste service osv. Mens vi ser konkulegaerne lukke på stribe.

Mvh.

Marlene

www.shop-templet.dk

 

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Helle - houseofkids.dk:

Slet ikke nogen dårlig ide :·) Vi har faktisk en hel del mænd som kunder - en stor del pga Hummel tøjet. Mange mailer eller ringer også for at høre om størrelser og lign.

Faktisk er 7,2% af vores facebook fans mænd Wink faktisk lidt overraskende synes jeg!

jamen det var da så lidt :)

Fra Hobro
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 10:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Har også nogle konkurrenter med helt samme varer her på nettet, som kører store rabatter, f.eks. køb for 1000 for 200 kr. i rabat.

 

40% på det hele, 50% på noget osv osv., det kørte hele november måned og herinde i dec også.

 

Kunne vælge at følge med, men tænkte nej, hvordan ville jeg som kunde selv reagere hvis jeg lige havde købt en vare til fuld pris og så der er 50% på det hele.

Jeg vil jo blive lidt små sur, men derefter vil jeg fremover kun handle der når der var rabatter, nu hvor det er så tit. Og hvornår skal man så lige tjene pengene.

Lidt samme princip som ILVA, handler der kun når der er rabatter, det er der efterhånden tid, i form af momsfri weekend, køb for 5000 kr. få 1000 kr., og jeg kan blive ved :)

Kan kun sige dumt dumt og dumt.

 

Og når jeg ser på mine egne salgstal, så sælger jeg fint alligvel, så det ville jo være dumt at lave samme stunt.

 

Ved dametøjsbranchen også generelt er hårdt ramt her til jul, kvinderne ønsker sig ikke tøj på samme måde som de tidligere år.

 

Så jeg venter også til januar ;)

 

Mvh Stine

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er helt enig med Henrik. Det handler i høj grad om at have is i maven. Ofte kan det bedre betale sig, at sige nej til en opgave end at forære den væk til dumpingpris. Det er simplethen ikke indsatsen værd.

Fra Slagelse
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det lyder som et klogt valg ikke at hoppe med på de vanvittige rabatter. Kunder er jo ikke dummere end at de indretter indkøbene efter tilbud og rabatter.

Vi har som erhvervsdrivende en opgave i at "opdrage" vores kunder til at handle med os. Dvs., at hvis vores priser er fair og reelle, så er det den pris der gælder. Udsalg og rabatter bør jo kun komme på tale, når man skal have skudt sit overskudslager af inden der kommer nye varer. Alt andet er rent galmandsværk.

Pøj pøj med 2011

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9714
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Faktum er, at man kan drive sin forretning på mange måder. Man kan køre det på den mere gammeldags, forsigtige købmandsmåde - og man kan køre den mere agressivt og kreativt. Begge dele kan give gode resultater. At bilde sig selv ind, at det kun er den ene strategi der virker er dumt.

Når jeg ser på de hundredevis af virksomheder jeg gennem tiden har arbejdet med, så er det i langt overvejende grad de mere agressive og kreative der vækster mest og ender med at score kassen.

Men man skal naturligvis vælge den strategi der passer en bedst. Man skal bare ikke bilde sig selv ind, at den strategi man vælger nødvendigvis er den eneste eller den mest givtige :)

Tilmeldt 27. Oct 10
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

I al beskedenhed vil jeg da godt lige give mit besyv med.

Der er vist desværre tale om et tilfælde af psykologi, hvilket gør det stort set umuligt at argumentere fornuftigt omkring.

Virksomhederne oplever ringere omsætning på baggrund af et ringere forbrug der er styret af kombinationen mellem tilbageholdende banker (normale banker??) og bekymrede forbrugere. Grunden til, at det hele bliver så slem er vel, at såvel det offentlige som virksomhederne i deres roller som forbrugere er lige så bekymrede som de forbrugere der kun har rollen som forbruger.

Når hysteriet lægger sig som en dyne over alting, så bliver det et spørgsmål om at minimere tabet og der gælder alle kneb. Egentlig er alle i "fællesskabet" bedst tjent med, at der slet ikke var noget der hed udsalg, men forsøg endeligt at tænke den til ende...

Dette er bagsiden af den medalje vi alle kan lide... og når det ikke fungerer, så bliver vi altså nødt til at acceptere at det er sådan her det går, når vi ikke minder om en tigerøkonomi.

Ro på, mindre sats, mindre grådighed, lavere forventninger og mere omtanke - så skal det hele nok rette sig op.

Tilmeldt 6. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis dette rent praktisk kunne lade sig gøre, vil det da være helt fantastisk :)

Side 7 ud af 11 (110 indlæg)