Ditto her, Christian. Vi har spredt os over mange brancher lige fra SEO over produktion og import af hårprodukter, medico og til investeringer og ejendomme. Og tager vi Concept Interest, sluttede seneste regnskabsår (2009-2010) med det største nettooverskud i firmaets historie, bd-store.dk vækstede med over 90% i seneste regnskabsår (og giver overskud), og vores andre projekter kører også med pæne afkast igen. Vi havde godt nok lidt ondt i investeringerne, da markedet dykkede og vi tabte en million så'n cirka på et par uger, men de er hentet hjem igen (med renters rente heldigvis). Jeg er nu glad for, vi ikke sælger børnetøj. Respekt herfra til de børnetøjsbutikker, der giver et tilfredsstillende afkast! |
Hej helle
Nu har je sidet og kikket lidt på jeres hjemme side. og et par andre også.
der er da en ting som springer mig lidt i øjene.
jeg vil næsten væde på at 95%, er pigenavne der står som modtager.
i det modehysteri der er om at pakke sit barn ind de designer tøj.
er alle mænd jo for længst stået af. Både med at købe tøjet og klæde børne på
for sandsyngligheden for at de får skældud af konen er ret stor ( det er min opfattelse)
og jeg må da indrømme vis jeg have et barn og skulle finde tøj til det kære lille væsen.
så nået jeg jo ikke engang at stå af på prisen. Problemer er jo bare at finde tøjet der passer sammen, vis man vil sikre sig bedst muligt at holde borgerfred derhjemme.
Hvad med at gå noget mere efter mændene og få dem ind i kampen som kunder.
jeg tror der sidder rigtig mange mænd derude som gerne vil deltage i at købe tøj til deres børn
men chancen for at de få succe med valg er så små da kvinderne har en klar ide om hvad er rigtig og hvad er forkert tøj. Så hvad med at hjælpe dem lidt på vej. Med at lave et modeparnel med kvinder der sammensætter tøjet også laver pakkelæsninger ud fra det. Som mændene så kan vælge det.
så er manden bedre klædt på til at klæde børne på. For så ved han at de bukser og de bluser passer sammen. For det har han jo selv købt. Konen få så også noget svære ved at sige det er forkert i og med at. Det faktisk er nogle mode kvinder der har sat det sammen for ham
det tror jeg gerne der er nogle mænd der vil betale mere for at få sådan en løsning !
Bliv gratis medlem