Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

December udsalg og 711 konkurser i november

Side 6 ud af 11 (110 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Ahh ja ham Jan.. man ved aldrig hvor man har ham ;-)

Njaa.. men rundt omkring. Tænkte på dig forleden, da min vicevært brokker sig over kvaliteten af den rengøring der gøres på trapperne. Men kunne ikke komme på hvordan jeg skulle få dig på banen. Men snakker lige med administrationen og så ser om de søger stabile folk til ejendommene. Men kan ikke love noget.

Køb ren argan olie her

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 23:35

I glemmer alle sammen X-faktoren, som er præcis hvor mange procent, der aldrig indfrier gavekortet. Det skulle ikke undre mig, at det faktisk er et pænt tal. 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:42

Lone S. Hansen:

I glemmer alle sammen X-faktoren, som er præcis hvor mange procent, der aldrig indfrier gavekortet. Det skulle ikke undre mig, at det faktisk er et pænt tal. 

Dem sluger konceptet bag kampagnen ;D

Det får den enkelte webshop ik noget ud af hehe... Du får kun penge for indløste koder ;D

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:45

Mikkel

Hvis vi nu kigger på denne oversigt, som TV2 har lavet over Groupon lignende koncepter.

Så skal der ik den store matematik professor til at regne ud, at det bliver mange af de samme kunder, som hopper fra kampagne til kampagne, og køber billige gavekort...

Det må alt andet lige, være de meget illoyale kunder, som også er kendt som tilbudsjægerne...

Derfor er det altså pt svært at gennemskue, hvordan og hvorledes man udnytter dette "rabat" koncept praktisk...

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 23:48

Okay, jeg havde faktisk ikke set den kampagne der bliver omtalt, før nu. 
Først og fremmest, er det ikke et "gavekort", det er et "værdibevis", så man kan bøje nogle regler, ala: Kan ikke bruges i forbindelse med andre rabatformer. Kan ikke bruges på nedsatte varer og skal bruges inden februar! (geez! Mener et gavekort gælder i 5 år?)

Det er jo helt tydeligt, at måden man tjener pengene på, er at en forholdsvis stor procentdel vil glemme at bruge det, inden det er udløbet - samt, at man tvinger køberne til at handle nye varer, i dét der ellers traditionelt er en udsalgsperiode?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 23:53

Lone S. Hansen:

Okay, jeg havde faktisk ikke set den kampagne der bliver omtalt, før nu. 
Først og fremmest, er det ikke et "gavekort", det er et "værdibevis", så man kan bøje nogle regler, ala: Kan ikke bruges i forbindelse med andre rabatformer. Kan ikke bruges på nedsatte varer og skal bruges inden februar! (geez! Mener et gavekort gælder i 5 år?)

Du må ik hænge mig op på det, men min fornemmelse efter at have været i kontakt med mange af disse koncepter efterhånden, både på i DK, DE og UK, er at de ik acceptere gradbøjninger...
Enten gælder rabatten et bestemt produkt/er eller serie, eller også gælder det alle varer i shoppen...

Men som sagt, det er mit indtryk, og de har stortset samme betingelser alle sammen...

Lone S. Hansen:

Det er jo helt tydeligt, at måden man tjener pengene på, er at en forholdsvis stor procentdel vil glemme at bruge det, inden det er udløbet - samt, at man tvinger køberne til at handle nye varer, i dét der ellers traditionelt er en udsalgsperiode?

Der ligger en masse nemme "forglemmelses" penge, og venter på ejerne af koncepterne ;D

Fra Lyngby
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 9729
Fra  DEMIB HOLDINGS ApS Waimea Digital Skrevet kl. 00:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg kan sagtens følge din mistro, Helle - men jeg har som sagt bare set det virke for andre, i andre brancher under samme forhold. Så jeg er ret sikker på, at det også vil fungere for nogle i din branche - og så handicapper man som sagt sig selv, hvis man ikke kan få det til at virke selv. Eller ikke tror på det virker. Eller ikke har råd til det.

For som sagt vil en vigtig faktor for nogle være, at de kender livstidsværdien af nye kunder - også denne type, til at de tør investere på mere en omsætningen af første salg.

Den strategi kræver kapital. Og det kan ende med at betyde, at det er dem i jeres branche der har rå kapitalmagt nok, der vinder kampen og i sidste ende står tilbage som vindere.

I jeres branche, som i mange andre, irreterer det mig tit, at det ofte ikke er dem der faktisk som udgangspunkt havde de bedste produkter og den bedste butik der vandt, men dem der havde kapitalen til at tage de chancer der hører med og investere langsigtet.

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 00:42

Helle - houseofkids.dk:

Hvordan ser jeres branche ud i disse dage?

Jeg oplever et helt andet billede - måske skyldes det at vi og vores klienter ikke er i børnetøjsbranchen?

I 2009 steg vores omsætning 67% i forhold til 2008.

I 2010 har vi de seneste 3 kvartaler omsat for lige så meget som i hele 2009.

Da jeg var på Strøget i forgårs har jeg ALDRIG set så mange mennesker ude at handle før.

Vores klienter klarer sig generelt glimrende og har over en bred kam stor vækst (10 - 30% årligt).

Så, indtil jeg så denne tråd, troede jeg faktisk at krisen var ovre.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 06:27

Christian iMARKETING:
Jeg oplever et helt andet billede - måske skyldes det at vi og vores klienter ikke er i børnetøjsbranchen?

Ditto her, Christian. Vi har spredt os over mange brancher lige fra SEO over produktion og import af hårprodukter, medico og til investeringer og ejendomme. Og tager vi Concept Interest, sluttede seneste regnskabsår (2009-2010) med det største nettooverskud i firmaets historie, bd-store.dk vækstede med over 90% i seneste regnskabsår (og giver overskud), og vores andre projekter kører også med pæne afkast igen. Vi havde godt nok lidt ondt i investeringerne, da markedet dykkede og vi tabte en million så'n cirka på et par uger, men de er hentet hjem igen (med renters rente heldigvis).

Jeg er nu glad for, vi ikke sælger børnetøj. Respekt herfra til de børnetøjsbutikker, der giver et tilfredsstillende afkast!

Fra Aarhus
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 13:25

Hej helle

Nu har je sidet og kikket lidt på jeres hjemme side. og et par andre også.
der er da en ting som springer mig lidt i øjene.
jeg vil næsten væde på at 95%, er pigenavne der står som modtager.

i det modehysteri der er om at pakke sit barn ind de designer tøj.
er alle mænd jo for længst stået af. Både med at købe tøjet og klæde børne på
for sandsyngligheden for at de får skældud af konen er ret stor ( det er min opfattelse)

og jeg må da indrømme vis jeg have et barn og skulle finde tøj til det kære lille væsen.
så nået jeg jo ikke engang at stå af på prisen. Problemer er jo bare at finde tøjet der passer sammen, vis man vil sikre sig bedst muligt at holde borgerfred derhjemme.

Hvad med at gå noget mere efter mændene og få dem ind i kampen som kunder.
jeg tror der sidder rigtig mange mænd derude som gerne vil deltage i at købe tøj til deres børn
men chancen for at de få succe med valg er så små da kvinderne har en klar ide om hvad er rigtig og hvad er forkert tøj. Så hvad med at hjælpe dem lidt på vej. Med at lave et modeparnel med kvinder der sammensætter tøjet også laver pakkelæsninger ud fra det. Som mændene så kan vælge det.
så er manden bedre klædt på til at klæde børne på. For så ved han at de bukser og de bluser passer sammen. For det har han jo selv købt. Konen få så også noget svære ved at sige det er forkert i og med at. Det faktisk er nogle mode kvinder der har sat det sammen for ham

det tror jeg gerne der er nogle mænd der vil betale mere for at få sådan en løsning !

Side 6 ud af 11 (110 indlæg)