Hvis du tjekker efter, så er priserne stortset identiske, og de følger hinanden... Dvs sætter Elgiganten en iPod ned i pris, så følger alle andre efter. Det samme gælder Tv, cd´er, DVD, computere osv... Jeg har aldrig sagt at man skal sjusse sig frem!!! Jeg sagde, at man er nødtil at tage udgangspunkt i markedspriserne, og derefter regne tilbage. Og jeg kender ik avancen i den omtalte branche, men hvis man går ind i en branche, og ik kender noget så simpelt som standard avancerne, så er man allerede der, godt på vej til at dumme sig big time mange gange... Og jo self vil man opnå den største indtjening. Men hvis Elgiganten køre et Sony TV til 3000 kr, så hjælper det jo ik noget, at Fona tager 6000 kr blot fordi det er her, at indtjeningen peaker! |
Tre83:AnnetteD:Det er skam ikke et dårligt råd at han skal finde ud af hvad markup butikker/værkssteder skal ha' som minum for at de kan/vil sælge hans varer. Først herefter kan han begynde at regne hvilke priser han vil vejl. butikkerne.Tre83:
Men jeg ved hvad jeg snakker om, så jeg synes ikke du skal give ham et dårligt råd.
Trådstarteren snakker om hvor meget han skal beregne i avance, så går jeg ud fra det er på hans egne varer. Han kan altså ikke bruge butikkernes og forhandlernes avance til noget hvis han vil levere til dem. Det han skal bruge fra dem er deres forventede afsætning, og den skal han bruge til at regne sine salgspriser ud.
Det er altså ikke fordi jeg ikke vil følge denne til dørs, men jeg må altså opgive. Det er ærgeligt du ikke vil lytte til fx fashion-sellers..
Bliv gratis medlem