Jeg synes alt det med point, stjerner og karma er et falleret forsøg på, at gøre Amino mere dynamisk. De kørte med karme på eksperten.dk og det virkede slet ikke.
Folk er for farvede af deres personlige holdninger til folk, til at kunne vurdere et enkelt indlæg. Desuden, bliver jeg også mærket af, at et indlæg jeg skal til at læse, har fået x-antal stjerner. Det er faktisk ikke interessant for mig, og ville ønske man kunne slå det fra, så jeg kunne danne mig min helt egen og upåvirkede mening om et indlæg.
Det ændrer ikke på, at det er en god indikator for Amino om, hvad der er kvalitetsindhold. (især, hvis det bliver bygget smartere, end det er nu) og vil kunne hjælpe dem til at pushe det gode indhold ud, i stedet for bare det nyeste.
Jeg synes alt det med point, stjerner og karma er et falleret forsøg på, at gøre Amino mere dynamisk. De kørte med karme på eksperten.dk og det virkede slet ikke.
Folk er for farvede af deres personlige holdninger til folk, til at kunne vurdere et enkelt indlæg. Desuden, bliver jeg også mærket af, at et indlæg jeg skal til at læse, har fået x-antal stjerner. Det er faktisk ikke interessant for mig, og ville ønske man kunne slå det fra, så jeg kunne danne mig min helt egen og upåvirkede mening om et indlæg.
Korrekt igen han skrev igen et langt svar ,jeg blev straffet for noget for lang tid siden så skulle have nogle i nogle minus tråden indenfor dette emme, intet fordi forkert med det skrev for lang tiden var forkert , er bange vis ikke havde amino.dk plus hvad så skete
synes nogle gange 5 stjerner bliver givet for vildt også , så derfor er det ikke lige fremme for deatten for kan sige sin menig uden at skrive i tråden og nogle gange er det bare venne stjerner eller stjerner uvenner
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Hvis der skal tiltrækkes nogle dygtige profiler til amino - så skal der gøres noget så debatterne og trådene bliver bedre. Jeg tror at mange dygtige folk ind i mellem kigger forbi, og når de så rammer en tråd som ender ud i fnidder - så smutter de igen.
Problemet er vel, at Amino dækker over alle typer mennesker. Alt lige fra personen, som gerne vil starte et firma, men ik helt kender reglerne og ved hvordan, til direktører i diverse store koncerner. De har meget forskellig viden, og derfor er søger de også to forskellige ting. Og det er svært at samle et sted... De debatter, som oftest ender ud i fnidder fnadder er MLM eller politiske debatter, hvor det er holdninger vs holdninger, og ik så meget iværksætteri eller firmadrift...
Helle - houseofkids.dk:
En ide kunne være at de personer som har ekspertblogs, også starter nogle gode relevante diskussioner i forummet ind i mellem. DeMib kommer ind i mellem med en tråd med hans mening om ting der sker i samfundet som han finder urimelige - og det giver nogle rigtig gode debatter med mange synspunkter.
Det synes jeg er en super ide, men de skal kun gøre det, hvis de virkelig brænder for det, som Demib jo tydeligtvis gør... For ellers ender det jo bare som en blød mellemvarer, som du også nævnte tidligere i dit indlæg...
Nu er jeg lige Amino's frække dreng i klassen og stiller de frække spørgsmål ( hvad fanden jeg har jo også betalt for det)
1. Er det bevidst at ændringen først kommer nu?
2. Er det grundlæggende i orden at ændre en ydelse som man btaler for, så radikalt?
Min personlige holdning er at havde jeg vidst dette, så havde jeg ikke fornyet omkring 1/9 og det er mit indtryk udfra debatten at det er der nok flere der ikke ville have gjort.
Nu er jeg lige Amino's frække dreng i klassen og stiller de frække spørgsmål ( hvad fanden jeg har jo også betalt for det)
2. Er det grundlæggende i orden at ændre en ydelse som man btaler for, så radikalt?
Min personlige holdning er at havde jeg vidst dette, så havde jeg ikke fornyet omkring 1/9 og det er mit indtryk udfra debatten at det er der nok flere der ikke ville have gjort.
AaAaaaAarrrh... Come the fuck on. Du ville ikke have betalt for et plus-medlemskab, hvis du havde vidst at de 5 nyeste indlæg på forsiden, nu kun blev halvt så bredde og stiller spørgsmålstegn ved, om folk er blevet snydt?
Hjælp! Der er vist én der er trillet udover indignationens højhellige kant.
AaAaaaAarrrh... Come the **** on. Du ville ikke have betalt for et plus-medlemskab, hvis du havde vidst at de 5 nyeste indlæg på forsiden, nu kun blev halvt så bredde og stiller spørgsmålstegn ved, om folk er blevet snydt?
Det er vel fair nok, at han ikke ville det? - og i øvrigt - sikket farverigt sprogbrug. :-)
AaAaaaAarrrh... Come the fuck on. Du ville ikke have betalt for et plus-medlemskab, hvis du havde vidst at de 5 nyeste indlæg på forsiden, nu kun blev halvt så bredde og stiller spørgsmålstegn ved, om folk er blevet snydt?
Om folk er blevet snydt, det lader jeg være op til hver enkelt, det kan/vil jeg af gode grunde ikke afgøre. Det har ikke så meget med den uoverskuelige forside, det er hele konceptet man nu går efter at ændre, og ja, det stiller jeg spørgsmål til
Tag det nu roligt og lad os eksperimentere lidt. Vi har ikke fjernet funktioner eller muligheder fra nogen. Vi arbejder hele tiden på at gøre Amino bedre og hvis vi ikke prøver noget nyt, så sker der intet. Debatten er det vigtigste vi har på Amino og hvis det viser sig at den går i stå, så er vi alle fucked!
Vi har nu fjernet ikonerne i venstre side af debat-boksen for at give mere plads til indlæg. Og så kigger vi på mange andre muligheder. Går et galt, så laver vi det jo bare om igen.
Så kom med jeres konstruktive kritik og jeres forslag, dem er vi super glade for og vi læser som nævnt dem alle!
Om folk er blevet snydt, det lader jeg være op til hver enkelt, det kan/vil jeg af gode grunde ikke afgøre. Det har ikke så meget med den uoverskuelige forside, det er hele konceptet man nu går efter at ændre, og ja, det stiller jeg spørgsmål til
Hej Henrik
Jeg forstår ikke helt hvad du mener med at vi har ændret hele konceptet. Men jeg behøver jo heller ikke forstå alt i denne verden... Smid mig en mail på martin@thorborg.dk så skal jeg annullere dit Plus Medlemsskab og give dig pengene igen, vi vil ikke have skuffede kunder i butikken.
Så kom med jeres konstruktive kritik og jeres forslag, dem er vi super glade for og vi læser som nævnt dem alle!
Hva med at fjerne 1 cm i hver side af marginen?
Så bliver boxen i midten 2 cm bredere, som kunne bruges på "nyeste besvarelser" boxen. 2 cm betyder alligevel en del, og det vil ik skade det øvrige design...