Synes i skulle motivere mere eksperter mere indenfor nogle grund emmer at de var mere aktive og besvaret hurtigere for der kommer tit forkerte svar på forummet
design gammel tilfreds med det
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Tak for alle jeres kommentarer, vi læser dem alle!
Det vi arbejder med på Amino, er at tiltrække endnu flere dygtige mennesker og få dem til at blogge på Amino. Det vil give endnu mere spændende viden og inspiration, til glæde for os alle.
Men hvis vi ikke giver bloggerne synlighed, så bliver de set af for få mennesker og så hænger det hele ikke sammen.
Derfor prøver vi at give ekspertblogs lidt mere synlighed og på den måde få motiveret vores bloggere til at skrive mere og få fat i andre spændende profiler.
Når vi har fået løftet det område, så får vi sikkert råd til at en redaktør, som kan hjælpe med at gøre ekspertblogs endnu mere skarpe og lave andre spændende tiltag.
Det hele er ikke perfekt grafisk, men vi arbejder som en typisk iværksætter på en "brændende platform" og vi vil hellere tager jer med på rejsen og få tingene gjort, end at ruge på skidtet nede i kælderen og ikke få alle jeres gode kommentarer vi kan forholde os til.
Jeg syntes det er SUPER irriterende, der må være en anden måde at "promovere" bloggerne, hvis man er interesseret i at læse blogindlæggene er jeg sikker på man nok selv skal finde dem uden at skulle have dem "hældt" i hovedet, debatten er vel den vigtigste funktion på Amino efter min mening....lad os få den gamle opsætning tilbage, det her er noget rod !!
Den allerbedste løsning var måske at gøre det valgfrit om man ville have debatten eller blog indlæggene som det vigtigste, på den måde kan alle tilfredsstilles.
En overvejelse i måske kunne gøre Jer, var at ligge op til mere og ikke mindst bedre debat på de ellers gode blogs.