Synes i skulle motivere mere eksperter mere indenfor nogle grund emmer at de var mere aktive og besvaret hurtigere for der kommer tit forkerte svar på forummet
design gammel tilfreds med det
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Tak for alle jeres kommentarer, vi læser dem alle!
Det vi arbejder med på Amino, er at tiltrække endnu flere dygtige mennesker og få dem til at blogge på Amino. Det vil give endnu mere spændende viden og inspiration, til glæde for os alle.
Men hvis vi ikke giver bloggerne synlighed, så bliver de set af for få mennesker og så hænger det hele ikke sammen.
Derfor prøver vi at give ekspertblogs lidt mere synlighed og på den måde få motiveret vores bloggere til at skrive mere og få fat i andre spændende profiler.
Når vi har fået løftet det område, så får vi sikkert råd til at en redaktør, som kan hjælpe med at gøre ekspertblogs endnu mere skarpe og lave andre spændende tiltag.
Det hele er ikke perfekt grafisk, men vi arbejder som en typisk iværksætter på en "brændende platform" og vi vil hellere tager jer med på rejsen og få tingene gjort, end at ruge på skidtet nede i kælderen og ikke få alle jeres gode kommentarer vi kan forholde os til.
Jeg syntes det er SUPER irriterende, der må være en anden måde at "promovere" bloggerne, hvis man er interesseret i at læse blogindlæggene er jeg sikker på man nok selv skal finde dem uden at skulle have dem "hældt" i hovedet, debatten er vel den vigtigste funktion på Amino efter min mening....lad os få den gamle opsætning tilbage, det her er noget rod !!
Den allerbedste løsning var måske at gøre det valgfrit om man ville have debatten eller blog indlæggene som det vigtigste, på den måde kan alle tilfredsstilles.
En overvejelse i måske kunne gøre Jer, var at ligge op til mere og ikke mindst bedre debat på de ellers gode blogs.
Debatten er perfekt til debat, mens bloggen mangler muligheden for at give stjerner, citere, abonnere og meget mere. Faktisk kunne et langt bedre overblik hjælpe rigtig meget.
Min tanke var egentlig at få samme muligheder som her i debatten, hvor et blog indlæg også kan løbe over flere sider...man kan indsætte video, billeder og meget mere.
Jeg kiggede lige på forsiden og Blog indlægene har ikke mindre end 5 hele FEM steder de nu bliver promoveret bare på forsiden, så syntes da egentlig de bliver promoveret rigeligt.
Ikke fordi jeg ikke kan lide bloggerne, følger skam med i nogle af dem og kommenterer etc. meeeen Amino er jo mere og andet end bloggere.
Al respekt for "Ekspertblogs" men de fylder jo en væsentlig del af nyhedsbrevene, hvilket jeg afmelder mig, for jeg sidder og bliver irriteret over at få trukket andre folks holdninger ned over hovedet i min indboks. Det har jeg ikke tid til.
Jeg skal nok læse det på hjemmesiden. I behøver ikke sende kopier til mig... kvalitets-indhold fremfor kvantitet. Jeg står sikkert alene om denne holdning, men so be it. :-)
At flere herinde vælger en alternativ forside, gør jo faktisk bare, at oversigten over blogs SLET ikke bliver set - hvilket i mine øjne ikke gavner noget som helst.
Derfor prøver vi at give ekspertblogs lidt mere synlighed og på den måde få motiveret vores bloggere til at skrive mere og få fat i andre spændende profiler.
Så smid blogs på forsiden og lav en debatsektion kun til debat. Debatsektionen er gået fra at have mest fokus, til at have mindst. Selv Amino Tryk fylder nu mere end debatten.
En overvejelse i måske kunne gøre Jer, var at ligge op til mere og ikke mindst bedre debat på de ellers gode blogs.
Debatten er perfekt til debat, mens bloggen mangler muligheden for at give stjerner, citere, abonnere og meget mere. Faktisk kunne et langt bedre overblik hjælpe rigtig meget.
Min tanke var egentlig at få samme muligheder som her i debatten, hvor et blog indlæg også kan løbe over flere sider...man kan indsætte video, billeder og meget mere.
Nå det var off topic, bare en tanke
Du har helt ret Boysen og vi har faktisk lagt et stort stykke arbejde i at gøre blogs pæne og lettere at bruge. Men vi skal blive bedre til debatdelen, det har du helt ret i.