Det er i mine øjne et irriterende tiltag! Men det er nok en tilvendingssag.
Men jeg må dog tilføje, at der nu ermindre fokus på debatten. Overordnet "virker" det som om, at der er langt mindre gang i debatten - selvom der stadig er de 5 (tror jeg det er) øverste nyheder.
Personlig tjekker jeg ind på amino et par gange i timen og lige spotter de 5 seneste svarede tråde. Nu er det blevet sværere at "spotte" og kræver lige lidt mere hjernekapacitet for mig at få et overblik.
Men det er nok en tilvendingssag. Men jeg synes tilgengæld, at ekspertblogs er lidt for meget i fokus nu! Vi har set dem!! (Men det kan være de ikke får nok kliks i sidebaren, hvad ved jeg)
Jeg synes, at det er noget mere forvirrende end før... men igen, alt forandring er vel forvirrende i starten, så jeg kan nok først komme med en holdbar vurdering om et par dage
Jeg kan kun give dig ret Mikkel; Personligt ville jeg hellere have flere debat-indlæg vist end de nye tiltag. Dog kan jeg godt lide at de har fjernet toppen.
Dertil kunne jeg godt tænke mig at man kunne sammensætte sin egen forside når man er logget ind. Personificering er altid dejligt!
Jeg er heller ikke helt lun på det nye. Behold pladsen til debatten, og fjern så hellere nogle af de andre mange bokse man alligevel aldrig kigger i. Skal den absolut rotere så gør det i et tempo hvor man kan nå at læse indholdet. Det andet giver stress
Jeg er heller ikke helt lun på det nye. Behold pladsen til debatten, og fjern så hellere nogle af de andre mange bokse man alligevel aldrig kigger i. Skal den absolut rotere så gør det i et tempo hvor man kan nå at læse indholdet. Det andet giver stress
Ja som iværksættere er vores største fjende formodentlig stress.
Dertil hvis det absolut skal være der, så vil jeg meget hellere have en fading end en rotation - og det i et tempo som minder om den fading der er på Better-Web forsiden.