Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes i om de nye Amino forside-tiltag?

Side 10 ud af 10 (99 indlæg)
Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Så vil jeg da gerne komme med det forslag, at man kan abonnere på en ekspertbloggers blogindlæg. Jeg ved ikke, om man kan det allerede (jeg ved, at man kan abonnere på et medlems trådindlæg) Der er noget, der er mere relevant for mig end andet, så den vil jeg gerne støtte mod at få den "gamle" opsætning tilbage.

Michael

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:14

Martin Thorborg:
Smid mig en mail på martin@thorborg.dk så skal jeg annullere dit Plus Medlemsskab og give dig pengene igen, vi vil ikke have skuffede kunder i butikken.

Det er edderfanme et af de bedste comebacks jeg har set i lang tid!!Yes

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 17:20

Wi:

Martin Thorborg:
Smid mig en mail på martin@thorborg.dk så skal jeg annullere dit Plus Medlemsskab og give dig pengene igen, vi vil ikke have skuffede kunder i butikken.

Det er edderfanme et af de bedste comebacks jeg har set i lang tid!!Yes

God service Big Smile
Det kan veje lidt op på den nye forside, som efter min mening er faldet af på den :-)
Men jeg er dog glad for at der rent faktisk er nogen fra "crew" som tager et godt kig på denne tråd - det er mere end man forventer ved andre debatfora.

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:36
Gennemsnit 4,9 stjerner givet af 9 person

Martin Thorborg:

Debatten er det vigtigste vi har på Amino og hvis det viser sig at den går i stå, så er vi alle fucked!

Dbh Martin

Hej Martin

Ja netop eller? Du får tankerne, husk det er ikke personligt Smile

Da jeg tog på arbejde i morges snakkede jeg med en af de andre Aminoer herinde, og sagde nu laver jeg fandme et podcast og spørger om Martin er begyndt at blive svimmel eller bare gammel eller om det er kommet pot i téen Smile

For længe skulle jeg lede efter en argumentation for stilændringen, som, ifølge min mening, ikke er holdbar.

Og så klikkede jeg lidt rundt på de steder som jeg aldrig besøger, og tænkte, hmm hvad laver de egenlig på Amino? Så mine tanker går nu på, har I overhovedet en plan for hvad Amino skal være eller udvikle sig til?

Hvis ja - hvorfor så ikke dele det lidt mere?

Hvis nej - hvorfor så ikke spørge ind til hvad man mener der er brug for?

Og når du så angiver at du gerne vil have flere ekspertbloggere ind, så tænker jeg hmmm hvorfor egentlig det, når man som Boysen angiver kun har et ½ færdigt koncept omkring blogningen.

Så jeg sagde til den anden Amino, damn nu er Martin squ ved at blive "træt" af Amino og jeg tror at han står ved arnestedet og tænker: skal - skal ikke, skal - skal ikke... og så beslutter han skal - men uden at have en vejviser.

Igen husk, det er intet personligt, kun mine tanker som jeg tænkte der får frit løb.

Når man så kigger på det hele lidt ude fra, jamen er det så det gode sted for iværksætteren og virksomhedsejeren. Bagudrettet 100% ja og grund til mange gode beslutninger. Fremadrettet - der er jeg ikke så sikker, for selv om jeg til tider godt kan være den der er skarp i tonen, og der findes folk der er uenige, men heldigvis flest enige Smile - så er jeg stadig af den opfattelse, og nu kommer der nok minus karma, at jeg simpelthen er blevet så fandens træt af at se jobansøgninger fra 13 årige- 15 årige, træt af at se 17 årige der promoverer sig som havde de været 20 år i business - det er håbløst.

Det der er interessant at se er, at de unge, og kender et par stykker af dem herinde personligt, der har gjort det fantastisk, de bibringer aldrig det ævl og kævl og ligegyldige spørgsmål som der findes svar på overalt på nettet. Vi mangler bare et spørgsmål om hvilken slags toiletpapir der kradser mindst når man tørrer røven Wink

Ved at mange af disse spørgsmål og indlæg fylder så meget, så daler kvaliteten også. Og man jo ikke tillade sig at skrive: Skrid nu ud og få noget på den dumme og vær teenager, istedet for at tro du skal være Donald Trump som 19-årig. For det er ikke 1 ud af 1000 unge der gør det godt. Og samfundsmæssigt kan det skade langt mere end det gavner at lære de unge op i at tro de kan få succes som iværksættere, når de fleste ikke engang ved hvad de skal sælge hehe

NÅR det så er sagt og skrevet, så har jeg dyb dyb respekt for dem der har gjort det godt og jeg har lært at kende, for de er med til at "gamle" mig også til tider bøjer mig og tænker nyt.

SÅ jeg har en opfordring til dig Martin. Næste gang du er i Kbh., hvad med at invitere 20-30 mennesker ind til frokost, og så brainstorme 3 timer, hvor I på Amino kan få alle idéerne gratis?

Jeg har mange tanker om hvad der kunne få Amino til at vækste, men gider ikke skrive indlæg bland hvilken remoulade der er bedst og hvornår det nu er man skal betale moms - groft skitseret Smile

Så frem med klunkerne til den frokost, så skal vi nok være nogle der vil komme med seriøse tiltag du/I kan gøre.

Mvh/Jan

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 17:39

Kim Bang:

og i øvrigt - sikket farverigt sprogbrug. :-)

Hehe You ain´t seen nothing yet - men Lone er jo også den i verdenshistorien der har dusket et får bagfra i længst tid. Så det gør vel noget ved sproget Wink

Køb ren argan olie her

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

Martin Thorborg:

Debatten er det vigtigste vi har på Amino og hvis det viser sig at den går i stå, så er vi alle fucked!

Dbh Martin

SÅ jeg har en opfordring til dig Martin. Næste gang du er i Kbh., hvad med at invitere 20-30 mennesker ind til frokost, og så brainstorme 3 timer, hvor I på Amino kan få alle idéerne gratis?

Jeg har mange tanker om hvad der kunne få Amino til at vækste, men gider ikke skrive indlæg bland hvilken remoulade der er bedst og hvornår det nu er man skal betale moms - groft skitseret Smile

Så frem med klunkerne til den frokost, så skal vi nok være nogle der vil komme med seriøse tiltag du/I kan gøre.

Mvh/Jan

En personlig stor TAK for et rigtigt godt indlæg! Yes

Jeg er selv meget glad for den platform til blogs, som Amino tilbyder, og jeg ser til med en vis fornøjelse, at min egen blog har et par hundrede sidevisninger om dagen. Det giver da lidt promovering. Skype-Smile

Men debatten og de kontakter den giver, er og bliver min primære grund til at bruge så meget tid på Amino.

Jeg mener godt, at man kan ryste posen lidt og skabe fornyelse. Bare man ikke ryster posen så meget, at indholdet dør af det. Det skal ikke være nogen hemmelighed, at jeg personligt er lidt ked af den designmæssige ændring, som forsiden indtil nu har undergået.

Jeg ser helst, at debatten igen får en central rolle på forsiden.

Kan du, Martin, bruge et sådant møde, som Jan nævner, (in person eller i et online møderum) med en flok engagerede Amino'er, kan du tælle mig med som interesseret.
Det kan blive rigtigt godt. Lad os skabe noget endnu mere fantastisk.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 15:48

Nu kan jeg se at i har prøvet jer frem med nogle grønne pile på forsiden :-) Efter min mening flytter det fokuset alt for meget over på en handling, som egentlig er irrelevant for mange, og fjerner fokus fra den aktuelle eksptertblogger.

I dette tilfælde vil jeg håbe at i benytter lidt mindre call-to-action, og implantere boksen som en del af designet, ved at lave pilene en mindre pang farve.

Fra Vesterbro
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 282
Fra  Heavyrope Skrevet kl. 21:50

Med henvisning til mit første indlæg til denne debat (som befinder sig på side to) og Martins indlæg

Martin Thorborg:
Tag det nu roligt og lad os eksperimentere lidt. 

Dbh Martin

Kom i tanke om en gammel sag tilbage i ca. '93 hvor der i Ringkøbing skulle indsættes en ny skulptur i en rundkørsel. Ingen vidste hvordan den ville se ud, blot at den hed "Kuben" og skulle være en stor beton klods. I mere end et halvt år var der et utal af læserbreve i lokalavisen der protesterede imod denne grimme klods der skulle komme.
Da den omsider blev opstillet og forandringen blev en realitet vendte stemningen sig med det samme. (for den var jo faktisk ganske flot) og tror i dag at lige så mange ville protestere hvis nogen forslog den skulle fjernes.

Måske jeg var lidt hurtigt i mit første indlæg - forandringer uha, vi ved jo hvad vi har!
Stilstand er vist ikke for mange Aminoer, så lidt forandring og især eksperimenter burde vi vist alle kunne acceptere.

Men i forhold til min lille historie, kunne i fra Amino's side så ikke oplyse hvilke ting i gerne vil have forandret og hvorfor! Så er det måske nemmere at forstå årsagen og grunden til at nogle dele på Amino er til det bedre at udvikle/forbedre. 
Forslår ikke det skal være til afstemning hvad der skal ændres (En skal sidde for bordenden og tage beslutningen og vi bliver aldrig enige)  

Hvis årsagen er at Amino på sigt vil kunne være en bedre forretning med disse ændringer er jeg sikker på det gavner mig og de fleste andre i det lange løb - og så bør mange indlæg her, inkl. mit eget ikke stoppe det blot fordi mange er usikre på forandringer og nye rutiner!

Hilsen Flemming 

For A Fact
Strategi og Rådgivning baseret på fakta!

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:55
Side 10 ud af 10 (99 indlæg)