Debatten er det vigtigste vi har på Amino og hvis det viser sig at den går i stå, så er vi alle fucked!
Dbh Martin
Hej Martin
Ja netop eller? Du får tankerne, husk det er ikke personligt 
Da jeg tog på arbejde i morges snakkede jeg med en af de andre Aminoer herinde, og sagde nu laver jeg fandme et podcast og spørger om Martin er begyndt at blive svimmel eller bare gammel eller om det er kommet pot i téen 
For længe skulle jeg lede efter en argumentation for stilændringen, som, ifølge min mening, ikke er holdbar.
Og så klikkede jeg lidt rundt på de steder som jeg aldrig besøger, og tænkte, hmm hvad laver de egenlig på Amino? Så mine tanker går nu på, har I overhovedet en plan for hvad Amino skal være eller udvikle sig til?
Hvis ja - hvorfor så ikke dele det lidt mere?
Hvis nej - hvorfor så ikke spørge ind til hvad man mener der er brug for?
Og når du så angiver at du gerne vil have flere ekspertbloggere ind, så tænker jeg hmmm hvorfor egentlig det, når man som Boysen angiver kun har et ½ færdigt koncept omkring blogningen.
Så jeg sagde til den anden Amino, damn nu er Martin squ ved at blive "træt" af Amino og jeg tror at han står ved arnestedet og tænker: skal - skal ikke, skal - skal ikke... og så beslutter han skal - men uden at have en vejviser.
Igen husk, det er intet personligt, kun mine tanker som jeg tænkte der får frit løb.
Når man så kigger på det hele lidt ude fra, jamen er det så det gode sted for iværksætteren og virksomhedsejeren. Bagudrettet 100% ja og grund til mange gode beslutninger. Fremadrettet - der er jeg ikke så sikker, for selv om jeg til tider godt kan være den der er skarp i tonen, og der findes folk der er uenige, men heldigvis flest enige
- så er jeg stadig af den opfattelse, og nu kommer der nok minus karma, at jeg simpelthen er blevet så fandens træt af at se jobansøgninger fra 13 årige- 15 årige, træt af at se 17 årige der promoverer sig som havde de været 20 år i business - det er håbløst.
Det der er interessant at se er, at de unge, og kender et par stykker af dem herinde personligt, der har gjort det fantastisk, de bibringer aldrig det ævl og kævl og ligegyldige spørgsmål som der findes svar på overalt på nettet. Vi mangler bare et spørgsmål om hvilken slags toiletpapir der kradser mindst når man tørrer røven 
Ved at mange af disse spørgsmål og indlæg fylder så meget, så daler kvaliteten også. Og man jo ikke tillade sig at skrive: Skrid nu ud og få noget på den dumme og vær teenager, istedet for at tro du skal være Donald Trump som 19-årig. For det er ikke 1 ud af 1000 unge der gør det godt. Og samfundsmæssigt kan det skade langt mere end det gavner at lære de unge op i at tro de kan få succes som iværksættere, når de fleste ikke engang ved hvad de skal sælge hehe
NÅR det så er sagt og skrevet, så har jeg dyb dyb respekt for dem der har gjort det godt og jeg har lært at kende, for de er med til at "gamle" mig også til tider bøjer mig og tænker nyt.
SÅ jeg har en opfordring til dig Martin. Næste gang du er i Kbh., hvad med at invitere 20-30 mennesker ind til frokost, og så brainstorme 3 timer, hvor I på Amino kan få alle idéerne gratis?
Jeg har mange tanker om hvad der kunne få Amino til at vækste, men gider ikke skrive indlæg bland hvilken remoulade der er bedst og hvornår det nu er man skal betale moms - groft skitseret 
Så frem med klunkerne til den frokost, så skal vi nok være nogle der vil komme med seriøse tiltag du/I kan gøre.
Mvh/Jan