Hej Fashion
Hvis man tager en politiker som Asmid et eller andet, som stillede op her ved sidste folketingsvalg.
Så følger hun jo heller ikke koranen helt, for så ville hun jo ikke stille op.
Og det er jo netop der problemet reelt ligger, det er at vi ved ikke hvor ortodokse de er. Og hvad de går på kompromi med. Og det er jo der det kan vælte hele korthuset.
Nu må du ikke forstå det på den måde at jeg har noget imod at de er læger, sygeplejsker eller om de er konkuranter til mig, det bifalder jeg faktisk. Men jeg ser desværre også nogle problemer.
Og så længe at vi danskere konstant skal være dem der er tolerante overfor et mindre tal, og deres problemer, så vil der desværre komme en større og større modstand imod det. Og tilsidst ender vi vel som frankrig, der forbyder religionse symboler og burka i det offentlige rum.
Til det med politi anmeldse
Så er man igen der hvor man skal indskrænke det frie valg, og sin ytringsfrihed. For at beskydte et mindre tal, der egentligt ikke vil indordne sig. Og der er ingen som der overhovedet tager det seriøst med den omvendte racisme, eller når muslimer angreb Grønlænder i Gellerup, det blev der tiet utrolig meget om.
Og det er jo netop sådanne udtalser der gør at flere og flere, bliver mere og mere harme over de muslimer der er i landet. Og det går desværre ud over dem der lever et fredeligt liv med job, eller som selvstændig......iværksættere eller andet.(fleretalet af muslimer).
/Kenneth