Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skift sygehus hvis du ikke vil behandles af muslimer

Side 1 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hvor er det sindsygt!

DK ender snart som U-land, hvis folk ik vågner op af skrammekampagne søvnen...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 05:55
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 6 person

Før vi igen begynder hetzen mod DF, eller etniske danskere igen.

Så skal man lige kikke lidt på de religiøse skrifter, her i Koranen og hadith-samlingerne.

Der forskrives der at man ikke er nøgen i det andets køns nærvær, medmindre at det er ens ægtemand, eller nære familie.

Det betyder så også at mange kvindelige muslimer, ikke vil lade sig undersøge af mandlige læger, eller mandlige muslimer ikke lader sig undersøge af kvindelige læger. Og det er desvære også et velkendt problem. Og egentlig kan det også betyde at vis en kvindelige muslimsk læge tager sin religion seriøst kan resikere at nægte at behandle en nøgen mand.....dette er kun et tænkt eksembel som jeg håber og tror ikke vil forkomme.

/Kenneth

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 06:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth:

Før vi igen begynder hetzen mod DF, eller etniske danskere igen.

Så skal man lige kikke lidt på de religiøse skrifter, her i Koranen og hadith-samlingerne.

Der forskrives der at man ikke er nøgen i det andets køns nærvær, medmindre at det er ens ægtemand, eller nære familie.

Det betyder så også at mange kvindelige muslimer, ikke vil lade sig undersøge af mandlige læger, eller mandlige muslimer ikke lader sig undersøge af kvindelige læger. Og det er desvære også et velkendt problem. Og egentlig kan det også betyde at vis en kvindelige muslimsk læge tager sin religion seriøst kan resikere at nægte at behandle en nøgen mand.....dette er kun et tænkt eksembel som jeg håber og tror ikke vil forkomme.

/Kenneth

Lol begynder hetz i mod?

Du starter da en hetz ved at postulere noget som ikke er sket i DK og som er fuldstændigt uvedkommende for indholdet i den linkede artikel.

DF og deres rabiate udtalelser skal efterhånden nok karakteriseres som værende en trussel mod landets sikkerhed, hvorfor det er ufatteligt at nogle mennesker der har bare den mindste sympati med borgere fra andre lande i dette samfund fortsat stemmer på DF.

Endnu mere latterligt er det, at skatteydere i dette samfund skal betale hundredevis af millioner i beskyttelsespenge til de fjolser der ikke har respekt for andre mennesker.

Alle læger i DK aflægger dette løfte uanset religion:

Efter at have aflagt offentlig prøve på mine i de medicinsk-kirurgiske fag erhvervede kundskaber, aflægger jeg herved det løfte, til hvis opfyldelse jeg end ydermere ved håndsrækning har forpligtet mig, at jeg ved mine forretninger som praktiserende læge stedse skal lade det være mig magtpåliggende, efter bedste skønnende at anvende mine kundskaber med flid og omhu til samfundets og mine medmenneskers gavn, at jeg stedse vil bære lige samvittighedsfuld omsorg for den fattige som for den rige uden persons anseelse, at jeg ikke ubeføjet vil åbenbare, hvad jeg i min egenskab af læge har erfaret, at jeg vil søge mine kundskaber fremdeles udvidede og i øvrigt gøre mig bekendt med og nøje efterleve de mig og mit fag vedkommende anordninger og bestemmelser.

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 07:15
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej

Jeg vil på det kraftigste fraråde folk at blive syge her i Det Danske velfærdssamfund hvor alle de såkalde socialrådgivere som egentlig kun har det job fordi ingen andre kunne bruge dem, en de kan deres kram de kan nedværdige folk og virkelig få dem ned med nakken.

Jeg vil sgu heller behandles af en muslim end mishandles af en dansk socialrådgiber.

Preben

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth:

Det er vel fair nok, at man ik vil lade sig undersøge nøgen af en af det modsatte køn... men så må man bare forstå den risiko, som man løber...

Tror du selv muslimske kvinder ville blive læger, hvis de fulgte koranen 100%?
Altså vær nu bare lidt realistisk fremfor at drømme DF drømme!!!

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 17:30
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 18:23
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Niklas:

Ja det manglede også bare.

Det er så usmageligt, så ulækkert, så umenneskeligt de ting der kommer fra DF. Ud over at være direkte fremmedfjendske, så er de også de største tøsedrenge. De tør jo ikke melde klart ud at de i realiteten ønsker alle muslimer ud af Danmark.

Næ luk lortet (DF) med henvisning til nationens sikkerhed.

Egentlig kunne det være interessant at se hvor mange af DF vælgerne der årligt rejser til Tyrkiet og Ægypten hehe så ville dobbeltmoralen virkelig vise sit sande ansigt Smile

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 18:47

Lagersalg123 - JEN:

DF og deres rabiate udtalelser skal efterhånden nok karakteriseres som værende en trussel mod landets sikkerhed,

Jeg vil bare nøjes med at karakterisere dem som værende retarderede :o)

Og ellers har jeg ingen kommentarer til DF's nyeste påskud for at komme i medierne. Jeg har besluttet mig for at uanset hvor dumme udtalelser eller forslag der måtte komme fra den kant i resten af november, gider jeg ikke at forholde mig til dem. Det er 8 dage endnu, så det kan jo blive til en del :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:57

Hej Fashion

Hvis man tager en politiker som Asmid et eller andet, som stillede op her ved sidste folketingsvalg.

Så følger hun jo heller ikke koranen helt, for så ville hun jo ikke stille op.

Og det er jo netop der problemet reelt ligger, det er at vi ved ikke hvor ortodokse de er. Og hvad de går på kompromi med. Og det er jo der det kan vælte hele korthuset.

Nu må du ikke forstå det på den måde at jeg har noget imod at de er læger, sygeplejsker eller om de er konkuranter til mig, det bifalder jeg faktisk. Men jeg ser desværre også nogle problemer.

Og så længe at vi danskere konstant skal være dem der er tolerante overfor et mindre tal, og deres problemer, så vil der desværre komme en større og større modstand imod det. Og tilsidst ender vi vel som frankrig, der forbyder religionse symboler og burka i det offentlige rum.

Til det med politi anmeldse

Så er man igen der hvor man skal indskrænke det frie valg, og sin ytringsfrihed. For at beskydte et mindre tal, der egentligt ikke vil indordne sig. Og der er ingen som der overhovedet tager det seriøst med den omvendte racisme, eller når muslimer angreb Grønlænder i Gellerup, det blev der tiet utrolig meget om.

Og det er jo netop sådanne udtalser der gør at flere og flere, bliver mere og mere harme over de muslimer der er i landet. Og det går desværre ud over dem der lever et fredeligt liv med job, eller som selvstændig......iværksættere eller andet.(fleretalet af muslimer).

/Kenneth

Side 1 ud af 7 (63 indlæg)