Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skift sygehus hvis du ikke vil behandles af muslimer

Side 2 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth:

Hvis man tager en politiker som Asmid et eller andet, som stillede op her ved sidste folketingsvalg.

Så følger hun jo heller ikke koranen helt, for så ville hun jo ikke stille op.

Og det er jo netop der problemet reelt ligger, det er at vi ved ikke hvor ortodokse de er. Og hvad de går på kompromi med. Og det er jo der det kan vælte hele korthuset.

Nu må du ikke forstå det på den måde at jeg har noget imod at de er læger, sygeplejsker eller om de er konkuranter til mig, det bifalder jeg faktisk. Men jeg ser desværre også nogle problemer.

Man bliver ik mekaniker, hvis man ik kan lide at pille ved biler og blive beskidt. Man bliver ik kok, hvis man ik har en passion for madlavning, og man bliver ik pædagog, hvis man ik kan lide børn...

Og en muslim bliver  ik læge, hvis de ik kan lide erhvervet på godt og ondt, uanset tro og hva evt bøger (koranen mm) siger...
Længere er den vel egentlig ik... 

Hvis man hele tiden er bange for det ukendte, og vil skabe problemer, så kunne man jo joine "the dark side" aka DF...

Kenneth:

Og så længe at vi danskere konstant skal være dem der er tolerante overfor et mindre tal, og deres problemer, så vil der desværre komme en større og større modstand imod det. Og tilsidst ender vi vel som frankrig, der forbyder religionse symboler og burka i det offentlige rum.

Bare det at du vil sammenligne noget med Frankrig, det gør det useriøst... Du finder ik større egoister og selvfede mennesker end franskmænd...

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:19
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Kenneth:

Hvis man tager en politiker som Asmid et eller andet, som stillede op her ved sidste folketingsvalg.

Så følger hun jo heller ikke koranen helt, for så ville hun jo ikke stille op.

Og det er jo netop der problemet reelt ligger, det er at vi ved ikke hvor ortodokse de er. Og hvad de går på kompromi med. Og det er jo der det kan vælte hele korthuset.

Det er et helt usædvanligt niveau af paranoia som du har udviklet i dit forhold til muslimer. Og gentagne gange har du henvist til både Koranen og Hadiths, alene disse henvisninger uden indhold (da du ikke henviser til vers eller eksakte hadiths) er i sig selv en skræmmekampagne.

Muslimer der lever i verden - bemærk verden - tilpasser sig de steder de lever ligesom alle andre mennesker tilpasser sig, det har intet med religion at gøre.

Du skal ikke regne med at de går på kompromis med noget generelt, det skulle lige være at de bliver ved med at acceptere den tilsvining af dem som foregår offentligt med henvisning til yttringsfriheden, for respekten for et andet menneske er ikke tilstede mere i debatten.

Du bør ikke spekulere over hvor ortodokse de herboende muslimer er, det er fuldkomment ligegyldigt. Det du skal forstå det er, at hvis muslimerne ville og hvis de stod sammen, så kunne det vælte verdensordenen. Men præcis det samme gør sig gældende for de kristne, hinduer og katolikker. Du sætter jo ikke spørgsmål der vel?

Kenneth:

Og så længe at vi danskere konstant skal være dem der er tolerante overfor et mindre tal, og deres problemer, så vil der desværre komme en større og større modstand imod det. Og tilsidst ender vi vel som frankrig, der forbyder religionse symboler og burka i det offentlige rum.

Danskere og mennesker generelt er tolerante og vi skal til enhver tid være ekstra tolerante overfor mindretallene, ellers er der ingen grund til jordens eksistens.

Den almindelige dansker har ingen problemer med muslimer. Det er kun DF og andre tosser der har problemer med dem.

Men sjovt der ikke er nogen der nævner de flere hundrede millioner det koster årligt at beskytte rabiate politikere og andre tåber, der ikke bare kan holde deres kæft og prøve at hjælpe andre mennesker til et godt liv.

Kenneth:

Og det er jo netop sådanne udtalser der gør at flere og flere, bliver mere og mere harme over de muslimer der er i landet. Og det går desværre ud over dem der lever et fredeligt liv med job, eller som selvstændig......iværksættere eller andet.(fleretalet af muslimer).

Og hvad så med dem uden job og muligheder som os andre? Skal de smides ud?

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:32

Fashion-Seller:

Hvis man hele tiden er bange for det ukendte, og vil skabe problemer, så kunne man jo joine "the dark side" aka DF...

Nu vil jeg mene at jeg er meget oplyst, og sikkert også mere end de fleste muslimer, om deres egentro.

Tit er det jo ikke kun personen selv som der uddanner sig til sygepleje eller læge, der er problemet det er ligeså meget det bagland som personen har.

Og ser man mange af de muslimske unge mennesker som der er idag, så er de virkelig i konflikt. For på den ene side så vil de jo gerne have de goder som man kan erhverve sig i det danske samfund, samt at de er fanget i traditioner. Og derfor er det tit også et kompromi at de render med deres tørklæde fx. Og tager man mange af de unge kvinder i dag, så er der faktisk flere og flere der vælger det til. Hvor man for år tilbage så det modsatte, at de mere og mere valgte det fral(Dette bygger på mine observationer i og omkring gellerup).

Og det er vel også ensbetydende at vi mere og mere fjerner os fra hinanden. Hvor den muslimske gruppe mere og mere klumper sig sammen og danner et parallelsamfund, som kun gør at flere og flere danske føler mere og mere ubehag. 

Fashion-Seller:

Bare det at du vil sammenligne noget med Frankrig, det gør det useriøst... Du finder ik større egoister og selvfede mennesker end franskmænd...

Nu er problemet at vi danskere tit også er meget selvfede, hvor vi mener vi er verdensbedste til næsten alt, og er hurtig til at pege fingere af andre. Og nedgøre andre for deres ulykke, med rødder i janteloven.

Men man behøver jo bare at tage rundt i Europa, og se hvor store modstand der efterhånden er, Holland tyskland Og enda England, som har store traditioner omkring Parkistan. Så der er røre i andedammen.

Og egentligt så er en tråd som denne jo ikke befordrene for debatten omkring emnet. For man starter med at sætte alt det lig med DF, og problemet er jo at i selv SF og Social vennerne, er der en voksende modstand mod invandringen. Og så findes der svage partier som de Redikale og Allieret Alliance eller hvad de hedder, som ikke tør at tage et standpunkt, og bare gerne vil lade stå til og tie det hele ihjel. Istedet for at man tager debatten. For så får man også køl på en masse myter, det er omkring muslimer, men så sandelig også omkring danskerene.

/Kenneth

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:44

Hej Lager

Lagersalg123 - JEN:

Det er et helt usædvanligt niveau af paranoia som du har udviklet i dit forhold til muslimer.  

Venligst hold en ordentlig tone. Det er under mit niveau, med usaglige kommentarer.

/Kenneth

Fra Bording, midtjylland
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 564
Fra  Stepfo Skrevet kl. 19:47
Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:03

Kenneth:

Tit er det jo ikke kun personen selv som der uddanner sig til sygepleje eller læge, der er problemet det er ligeså meget det bagland som personen har.

Og ser man mange af de muslimske unge mennesker som der er idag, så er de virkelig i konflikt. For på den ene side så vil de jo gerne have de goder som man kan erhverve sig i det danske samfund, samt at de er fanget i traditioner. Og derfor er det tit også et kompromi at de render med deres tørklæde fx. Og tager man mange af de unge kvinder i dag, så er der faktisk flere og flere der vælger det til. Hvor man for år tilbage så det modsatte, at de mere og mere valgte det fral(Dette bygger på mine observationer i og omkring gellerup).

Om en muslim har problemer i baglandet eller en dansker har, det er vel hip som hap... Mange har en professionel tilgang til deres arbejde, og ordner de andre problemer i fritiden...
Hvorfor en så negativ tilgang til det? Det er påbevist via flere undersøgelser, at flere og flere kvinder med anden etnisk oprindelse får en eksamen med fremragende karakterer! I stedet for at støtte dem, og give dem muligheder, så vælger DK at udstøde dem pga et stykke stof!

Tørklæde på en muslim eller en cap/kasket på en dansker? Different words but same shit!

Kenneth:

Og det er vel også ensbetydende at vi mere og mere fjerner os fra hinanden. Hvor den muslimske gruppe mere og mere klumper sig sammen og danner et parallelsamfund, som kun gør at flere og flere danske føler mere og mere ubehag. 

LOL en fordom! For sådan gør danskere i udlandet nemlig ik! Malmö, Götheborg, Flensburg osv... Nej det er bare grænsebyer, hvor danskere tilfældigvis samles i grupper, og danner foreninger kun for danskere. Og sjovt nok så er det samme tendens i resten af Schleswig-Holstein!

Kenneth:

Nu er problemet at vi danskere tit også er meget selvfede, hvor vi mener vi er verdensbedste til næsten alt, og er hurtig til at pege fingere af andre. Og nedgøre andre for deres ulykke, med rødder i janteloven.

Men man behøver jo bare at tage rundt i Europa, og se hvor store modstand der efterhånden er, Holland tyskland Og enda England, som har store traditioner omkring Parkistan. Så der er røre i andedammen.

Kunne det tænkes, at den famøse finanskrise bære en væsentlig skyld? Når der skal skæres ned OVER ALT, og ingen kan lide det, så er det jo meget rart at finde et fælles problem, som vi alle kan hade...
Men det læser bare intet, og beviser jo blot, at DK er ved at udvikle sig til et U-land, hvor man praler med frihed, ytringsfrihed, trosfrihed osv, men hvor realiteterne er en anden...

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:19

Lagersalg123 - JEN:

Niklas:

Ja det manglede også bare.

Det er så usmageligt, så ulækkert, så umenneskeligt de ting der kommer fra DF. Ud over at være direkte fremmedfjendske, så er de også de største tøsedrenge. De tør jo ikke melde klart ud at de i realiteten ønsker alle muslimer ud af Danmark.

Næ luk lortet (DF) med henvisning til nationens sikkerhed.

Egentlig kunne det være interessant at se hvor mange af DF vælgerne der årligt rejser til Tyrkiet og Ægypten hehe så ville dobbeltmoralen virkelig vise sit sande ansigt Smile

Det ville sgu godt nok ikke være dobbeltmoralsk!

Det er muligt at DF måske gerne vil sætte nogle faste, og måske dumme rammer for muslimere, men hvis man stemmer DF er det ikke ens betydende med at man er racist eller fremmedhadsk, da det jo ikke ligefrem er det eneste de står for, og man kan jo lynhurtigt snakke om hvorfor DF er så populær i forhold til andre partier hvis det er ihh og åhh så skidt!

Jeg stemmer ikke selv DF, men jeg synes at andre der kalder dem fremmedhadske, ikke kan se ud over deres egen næsetip, eller ser det som de kun vil se.

Sådan her ser min holdning ud mht. til det med muslimere, og indvandrere;

1. gangs ballade - advarsel
2. gangs ballade - advarsel
3. gangs ballade - farvel med dig!

Det er muligt at danskere laver lige så meget ballade som dem, måske endda mere af og til, men de er trods alt danskere, og de bor her, og vi har ansvaret for dem.. Men kommer der indvandrere ind og laver ballade, trods vores venlige system, og vores nogenlunde venlige folkefærd, så synes jeg ikke der bliver sat pris på det vi har gjort for dem, og af den årsag mener jeg ikke de er berettiget til at blive.

For mine skyld kunne vi tage dobbelt så mange muslimere ind - så længe der ikke bliver lavet ballade, og så længe de danske regler bliver fulgt - ellers er det adios!

Nogle af mine bedste venner udlændinge.

Mht. til det med tørklæde, så finder jeg det smagløst af DF - men vi ved at de lukker meget lort ud, såvel som de af og til lukker noget godt ud.

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:26

Wi:

Sådan her ser min holdning ud mht. til det med muslimere, og indvandrere;

1. gangs ballade - advarsel
2. gangs ballade - advarsel
3. gangs ballade - farvel med dig!

Kan du så ik fortælle os alle, hvor du vil udvise en dansk statsborger til? Månen?

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 20:27

"Muslimer der lever i verden - bemærk verden - tilpasser sig de steder de lever ligesom alle andre mennesker tilpasser sig, det har intet med religion at gøre."

Det er jo ikke rigtigt. Kig på Nørrebro og fortæl mig at de har tilpasset sig "Danmark". Nej "De" har tilpasset Nørrebro efter deres kultur, indenfor de rammer de nu har haft.

Det har dog ikke så meget med Islam at gøre, da vi Danskere også tilpasser de områder vi lever i, efter vores egen kultur. Der er så bare lige det at dette ikke er tilladt i de fleste muslimske lande. Læs, at bygge kristne kirker fx.

Jeg har ikke noget imod fremmede kulturer, jeg har boet i mange år i udlandet og besøgt Saudi Arabien over 3 gange. Men hvis der er noget jeg kunne blive nervøs overfor så er det "religionen" Islam.

Man skal passe på med at pudse sin glorie her og nærmest elske muslimer mere end sit "eget" folk, bare for ikke at virke racistisk eller politisk ukorrekt.

I Saudi Arabien som forsøger at følge koranen, har hvide mennesker "vantro" ikke stemmeret, og kvinder ej heller.

Bliver en kvinde voldtaget, vil hun blive straffet for utroskab.

Det der Islam er ikke en helt fredelig og rar religion, som vi bare naivt skal tage imod med kyshånd. Den er lige så grum og forfærdelig som vores egen kristendom, tidligere er blevet misbrugt til.

Det er lige så farligt med den danske naivitet som det er med DF's fremmedfjendskhed.

Nuancer debatten lidt.

Dertil er det da komisk at "vi" i en kritisk optik, reelt set er med til at hjælpe DF med det eneste mål de har med disse "indslag", netop at skabe polemik, og deraf PR = stemmer.

Dette er iøvrigt min personlige holding.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:27

Fashion-Seller:

LOL en fordom! For sådan gør danskere i udlandet nemlig ik! Malmö, Götheborg, Flensburg osv... Nej det er bare grænsebyer, hvor danskere tilfældigvis samles i grupper, og danner foreninger kun for danskere. Og sjovt nok så er det samme tendens i resten af Schleswig-Holstein!

Nu diskuterer vi jo ikke hvordan danskere opfører sig i udlandet. Og skal det egentligt med, så tag dog også den danske koloni i agentina Tandil.

Og sjovt som det altid skal med som et argument. Og egentligt er det jo ikke noget argument.

Fashion-Seller:

Om en muslim har problemer i baglandet eller en dansker har, det er vel hip som hap... Mange har en professionel tilgang til deres arbejde, og ordner de andre problemer i fritiden...
Hvorfor en så negativ tilgang til det? Det er påbevist via flere undersøgelser, at flere og flere kvinder med anden etnisk oprindelse får en eksamen med fremragende karakterer! I stedet for at støtte dem, og give dem muligheder, så vælger DK at udstøde dem pga et stykke stof!

Tørklæde på en muslim eller en cap/kasket på en dansker? Different words but same shit!

Tager man de religiøse problemer som fx jehova, så vil du nok ikke påstå at et problem i familien eller liggende i det religiøse. Og det er det samme som man kan sige omkring de problemer som de meget religiøse muslimer har.

Det vil sige at modsiger man familien formeget, så vil man blive udelukket, og her er så ikke kun familien, men også venner og bekendte. Så man står helt alene. Og det kan desværre være en hård nød at knække. Specielt når man står midt i et uddannelses forløb.

Fashion-Seller:

Kunne det tænkes, at den famøse finanskrise bære en væsentlig skyld? Når der skal skæres ned OVER ALT, og ingen kan lide det, så er det jo meget rart at finde et fælles problem, som vi alle kan hade...
Men det læser bare intet, og beviser jo blot, at DK er ved at udvikle sig til et U-land, hvor man praler med frihed, ytringsfrihed, trosfrihed osv, men hvor realiteterne er en anden...

Nu er det jo ikke noget nyt fænomen.

Nu går jeg meget op i at man skal kunne diskuterer alle emner, men problemet er tit at når man diskuter dette emne, så kommer mange af de pro invandring, tit med skamfulde udmeldinger, som negativitet eller paranoia eller hvad der er. Og det er for mig at se ikke noget som der er befordrene for debatten. Og gør jo kun at der opildes til mere splid.

/Kenneth

Side 2 ud af 7 (63 indlæg)