Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skift sygehus hvis du ikke vil behandles af muslimer

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15010
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 02:38
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hvor er det sindsygt!

DK ender snart som U-land, hvis folk ik vågner op af skrammekampagne søvnen...

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

https://shop.cosmos-co.eu/da/

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 17:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Kenneth:

Det betyder så også at mange kvindelige muslimer, ikke vil lade sig undersøge af mandlige læger, eller mandlige muslimer ikke lader sig undersøge af kvindelige læger. Og det er desvære også et velkendt problem. Og egentlig kan det også betyde at vis en kvindelige muslimsk læge tager sin religion seriøst kan resikere at nægte at behandle en nøgen mand.....dette er kun et tænkt eksembel som jeg håber og tror ikke vil forkomme.

Det er vel fair nok, at man ik vil lade sig undersøge nøgen af en af det modsatte køn... men så må man bare forstå den risiko, som man løber...

Tror du selv muslimske kvinder ville blive læger, hvis de fulgte koranen 100%?
Altså vær nu bare lidt realistisk fremfor at drømme DF drømme!!!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:11

Kenneth:

Hvis man tager en politiker som Asmid et eller andet, som stillede op her ved sidste folketingsvalg.

Så følger hun jo heller ikke koranen helt, for så ville hun jo ikke stille op.

Og det er jo netop der problemet reelt ligger, det er at vi ved ikke hvor ortodokse de er. Og hvad de går på kompromi med. Og det er jo der det kan vælte hele korthuset.

Nu må du ikke forstå det på den måde at jeg har noget imod at de er læger, sygeplejsker eller om de er konkuranter til mig, det bifalder jeg faktisk. Men jeg ser desværre også nogle problemer.

Man bliver ik mekaniker, hvis man ik kan lide at pille ved biler og blive beskidt. Man bliver ik kok, hvis man ik har en passion for madlavning, og man bliver ik pædagog, hvis man ik kan lide børn...

Og en muslim bliver  ik læge, hvis de ik kan lide erhvervet på godt og ondt, uanset tro og hva evt bøger (koranen mm) siger...
Længere er den vel egentlig ik... 

Hvis man hele tiden er bange for det ukendte, og vil skabe problemer, så kunne man jo joine "the dark side" aka DF...

Kenneth:

Og så længe at vi danskere konstant skal være dem der er tolerante overfor et mindre tal, og deres problemer, så vil der desværre komme en større og større modstand imod det. Og tilsidst ender vi vel som frankrig, der forbyder religionse symboler og burka i det offentlige rum.

Bare det at du vil sammenligne noget med Frankrig, det gør det useriøst... Du finder ik større egoister og selvfede mennesker end franskmænd...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:03

Kenneth:

Tit er det jo ikke kun personen selv som der uddanner sig til sygepleje eller læge, der er problemet det er ligeså meget det bagland som personen har.

Og ser man mange af de muslimske unge mennesker som der er idag, så er de virkelig i konflikt. For på den ene side så vil de jo gerne have de goder som man kan erhverve sig i det danske samfund, samt at de er fanget i traditioner. Og derfor er det tit også et kompromi at de render med deres tørklæde fx. Og tager man mange af de unge kvinder i dag, så er der faktisk flere og flere der vælger det til. Hvor man for år tilbage så det modsatte, at de mere og mere valgte det fral(Dette bygger på mine observationer i og omkring gellerup).

Om en muslim har problemer i baglandet eller en dansker har, det er vel hip som hap... Mange har en professionel tilgang til deres arbejde, og ordner de andre problemer i fritiden...
Hvorfor en så negativ tilgang til det? Det er påbevist via flere undersøgelser, at flere og flere kvinder med anden etnisk oprindelse får en eksamen med fremragende karakterer! I stedet for at støtte dem, og give dem muligheder, så vælger DK at udstøde dem pga et stykke stof!

Tørklæde på en muslim eller en cap/kasket på en dansker? Different words but same shit!

Kenneth:

Og det er vel også ensbetydende at vi mere og mere fjerner os fra hinanden. Hvor den muslimske gruppe mere og mere klumper sig sammen og danner et parallelsamfund, som kun gør at flere og flere danske føler mere og mere ubehag. 

LOL en fordom! For sådan gør danskere i udlandet nemlig ik! Malmö, Götheborg, Flensburg osv... Nej det er bare grænsebyer, hvor danskere tilfældigvis samles i grupper, og danner foreninger kun for danskere. Og sjovt nok så er det samme tendens i resten af Schleswig-Holstein!

Kenneth:

Nu er problemet at vi danskere tit også er meget selvfede, hvor vi mener vi er verdensbedste til næsten alt, og er hurtig til at pege fingere af andre. Og nedgøre andre for deres ulykke, med rødder i janteloven.

Men man behøver jo bare at tage rundt i Europa, og se hvor store modstand der efterhånden er, Holland tyskland Og enda England, som har store traditioner omkring Parkistan. Så der er røre i andedammen.

Kunne det tænkes, at den famøse finanskrise bære en væsentlig skyld? Når der skal skæres ned OVER ALT, og ingen kan lide det, så er det jo meget rart at finde et fælles problem, som vi alle kan hade...
Men det læser bare intet, og beviser jo blot, at DK er ved at udvikle sig til et U-land, hvor man praler med frihed, ytringsfrihed, trosfrihed osv, men hvor realiteterne er en anden...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:26

Wi:

Sådan her ser min holdning ud mht. til det med muslimere, og indvandrere;

1. gangs ballade - advarsel
2. gangs ballade - advarsel
3. gangs ballade - farvel med dig!

Kan du så ik fortælle os alle, hvor du vil udvise en dansk statsborger til? Månen?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:35

Kenneth:

Nu går jeg meget op i at man skal kunne diskuterer alle emner, men problemet er tit at når man diskuter dette emne, så kommer mange af de pro invandring, tit med skamfulde udmeldinger, som negativitet eller paranoia eller hvad der er. Og det er for mig at se ikke noget som der er befordrene for debatten. Og gør jo kun at der opildes til mere splid.

Enig...

Men jeg tror mange danskere ville have sundt af, at prøve at være udlænding for et enkelt år...

F.eks sende alle danskere til Italien. Så skal du bare se, hvor svært det er, at komme til en fremmed kultur, og leve et liv, som bare ligner det du har idag...
Når man ik har prøvet denne enorme omvæltning og udfordring, så mener jeg basalt set ik, at man kan hverken dømme eller påstå noget om invandre. For hvilken erfaring har du med tilpasning til en fremmed kultur?

Jeg stemmer for, at Pia K, Messerhutilihut mm tvinges til at bo i et fremmed land i et år, så de kan mærke på egen krop, hvor hårdt og svært det er... Så kan det være, at de bliver lidt mere fornuftige med fremtidige forslag!!!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:37

Wi:

Hvis ikke de kan opfører sig ordenligt er jeg i og for sig ligeglad med hvor de lander..

Så det du siger er, at du vil fjerne alle menneskerettigheder, og gøre personer statsløse?

Interessant holdning! Har du overvejet konserkvenserne af sådan en tankegang?
Hva med alle dem, som har rødder i Sverige, Polen, Tyskland, England mm? De er også invandre, og laver de ballade, så skal de vel også gøres statsløse?
Kender du din egen familie 2-6 generationer tilbage? Er de rent danske, eller er du også i risikogruppen, hvis du laver et eller andet?

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:43

Kenneth:

Prøv at flytte til sønderjylland, som københavner, så skal du se hvor alene du står.

Men seriøst. Så er mit problem jo ikke at jeg er flyttet. Jeg har fået nogle tilflytter til. Og de har gjort at min hverdag er ændret. Det er jo en stor forskel. Og skal jeg rette op på det, så skal jeg flytte.

Så I samler jer i ghettoer, som du er så meget imod? ;D

Interessant hehe især efter dine indlæg i denne debat. Du gør præcist det samme selv, som dem med en anden kultur...

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:02

Wi:

1. Jeg bor i Danmark - jeg hár lavet kriminalitet, tro mig, jeg er ikke uskyldig, men jeg er Dansker, og den danske stat har så valgt at tage dette ansvar i sin tid.

Nej i følge dit udsagn, så kan du gøres statsløs og udvises, hvis du har rødder fra et andet land...
Det skrev du selv lige sort på hvidt!

Wi:

2. Boede jeg i England, kunne og ville jeg kun forvente at hvis jeg ikke opførte mig ordenligt, så gad de ikke have mig, og derved smed mig et andet sted hen på den ene eller anden måde, for de integrerede mig vel ikke for at jeg skulle koste dem penge, og lave uro i gaderne?

Bopæl er underordnet! Du ville fratage mennesker deres statsborgerskab, det skrev du selv!
Nu prøver du så at bortforklare dig, når det så viser sig, at du selv er i farezonen... Med andre ord et ik gennemtænkt forslag!

Wi:

3. Om jeg er rent dansk, ja det er jeg bestemt, men jeg har en udenlandsk kæreste, så min kommende søn/datter hvis det går så vidt, bliver ikke rent dansk, hvilket jeg er ligeglad med.

Så du er 100% sikker på, at alle i din familie 2-6 generationer tilbage er indfødte danskere?
En udefrakommende, og du er dømt i farezonen...

Wi:

4. Jeg snakker i øvrigt ikke om 2. generationsindvandrere, det glemte jeg nok at sige - da dette er en vigtig faktor! De er født i landet - og efter min mening er de dermed danskere.
Men en 1. generationsindvandre, uanset tro, er efter min mening i risikogruppen, da de bare skal te' sig ordentligt - det skal alle, også jeg selv.. Og jeg mener at når jeg gør noget for at prøve at være en go' knægt, så skal de også!

Okay og hvor mange første generationsinvandre laver så problemer? Det er vist et stortset ik eksisterende problem... Så hvorfor lave sindsyge love mod noget, som ik findes?

Side 1 ud af 3 (28 indlæg)