Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Skift sygehus hvis du ikke vil behandles af muslimer

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

Wi:

Sådan her ser min holdning ud mht. til det med muslimere, og indvandrere;

1. gangs ballade - advarsel
2. gangs ballade - advarsel
3. gangs ballade - farvel med dig!

Kan du så ik fortælle os alle, hvor du vil udvise en dansk statsborger til? Månen?

Hvis ikke de kan opfører sig ordenligt er jeg i og for sig ligeglad med hvor de lander..

1. tilpas dig
2. opfør' dig ordentlig
3. følg vores regler
4. kan du intet af overstående = ta' til månen! For det sidste jeg vil er at se flere forbrydelser eller flere spildte penge - og penge bruger vi MEGET af på at integrere dem! Men pengene er jeg ligeglad med, da det vil og kan betale sig i det lange løb, men drop balladen, slap af og vær glad for at vi tog dig ind.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:35

Kenneth:

Nu går jeg meget op i at man skal kunne diskuterer alle emner, men problemet er tit at når man diskuter dette emne, så kommer mange af de pro invandring, tit med skamfulde udmeldinger, som negativitet eller paranoia eller hvad der er. Og det er for mig at se ikke noget som der er befordrene for debatten. Og gør jo kun at der opildes til mere splid.

Enig...

Men jeg tror mange danskere ville have sundt af, at prøve at være udlænding for et enkelt år...

F.eks sende alle danskere til Italien. Så skal du bare se, hvor svært det er, at komme til en fremmed kultur, og leve et liv, som bare ligner det du har idag...
Når man ik har prøvet denne enorme omvæltning og udfordring, så mener jeg basalt set ik, at man kan hverken dømme eller påstå noget om invandre. For hvilken erfaring har du med tilpasning til en fremmed kultur?

Jeg stemmer for, at Pia K, Messerhutilihut mm tvinges til at bo i et fremmed land i et år, så de kan mærke på egen krop, hvor hårdt og svært det er... Så kan det være, at de bliver lidt mere fornuftige med fremtidige forslag!!!

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:37

Wi:

Hvis ikke de kan opfører sig ordenligt er jeg i og for sig ligeglad med hvor de lander..

Så det du siger er, at du vil fjerne alle menneskerettigheder, og gøre personer statsløse?

Interessant holdning! Har du overvejet konserkvenserne af sådan en tankegang?
Hva med alle dem, som har rødder i Sverige, Polen, Tyskland, England mm? De er også invandre, og laver de ballade, så skal de vel også gøres statsløse?
Kender du din egen familie 2-6 generationer tilbage? Er de rent danske, eller er du også i risikogruppen, hvis du laver et eller andet?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:40

Hej Fashion

Prøv at flytte til sønderjylland, som københavner, så skal du se hvor alene du står.

Men seriøst. Så er mit problem jo ikke at jeg er flyttet. Jeg har fået nogle tilflytter til. Og de har gjort at min hverdag er ændret. Det er jo en stor forskel. Og skal jeg rette op på det, så skal jeg flytte.

/Kenneth

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 20:43

Kenneth:

Prøv at flytte til sønderjylland, som københavner, så skal du se hvor alene du står.

Men seriøst. Så er mit problem jo ikke at jeg er flyttet. Jeg har fået nogle tilflytter til. Og de har gjort at min hverdag er ændret. Det er jo en stor forskel. Og skal jeg rette op på det, så skal jeg flytte.

Så I samler jer i ghettoer, som du er så meget imod? ;D

Interessant hehe især efter dine indlæg i denne debat. Du gør præcist det samme selv, som dem med en anden kultur...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fashion-Seller:

Du finder ik større egoister og selvfede mennesker end franskmænd...

Og havde man indsat muslimer her i stedet for franskmænd, så havde der været bål og brand i gaderne! Hvorfor er det bedre og mere legalt at generalisere og skære alle franskmænd over én kam, end at gøre det med muslimer? Burde det ikke være lige forkert?

Det eneste der hænger mig langt ud af halsen i hele den her debat omkring muslimer, er den enorme berøringsangst, overdrevne politiske korrekthed og "gåen på listesko" der efterhånden har udviklet sig omkring emnet.  At det er nået til et punkt, hvor det nærmest er forbudt at ytre sig kritisk omkring islam, synes jeg personligt er en både forkert og meget alarmerende drejning. Og det havde det været i lige så høj grad, hvis det havde drejet sig om alt muligt andet. Et samfund præget af censur er absolut ikke noget jeg finder tiltalende eller har lyst til at være en del af, lige så lidt som jeg har lyst til at være en del af et samfund der ikke kan favne forskelligheder.

Og inden nogen får kaffen galt i halsen og indleder en heksejagt, så kan jeg da for en god ordens skyld påpege at jeg aldrig kunne drømme om at stemme DF, samt at en af mine nærmeste venner er praktiserende muslim. Jeg respekterer enhvers ret og eventuelle behov for at tro på lige nøjagtig hvad de vil, så længe de i samme ånd respekterer min ret til at fravælge at tro, og ikke forsøger at trække noget ned over hovedet på mig.

Jeg er meget langt fra enig i alle de forslag og udtalelser som kommer fra i særdeleshed DF i disse dage, men i lige så høj grad som dét gør det pinefuldt for mig at kalde mig dansker, er det pinefuldt for mig når debatten (især et sted som Amino, hvor jeg generelt altid har oplevet folk som værende mere rationelle og nuancerede end så mange andre steder), pludselig begynder at bære præg af "forbud" og en letkøbt "afskriven alle som racister og DF tilhængere", så snart de vover at stille spørgsmålstegn eller ytre sig kritisk om noget som helst i den muslimske debat. Og det oplever jeg desværre en øget tendens til, fremfor at debattere den enkelte sag sagligt og argumentere reelt for ens meninger for/imod. Selv fra mennesker som jeg ellers generelt altid har opfattet som værende ganske godt over gennemsnittet rent intellektuelt og formuleringsmæssigt.

Lad nu hadet og generaliseringerne ligge, det samme med den overdrevent beskyttende "babysitter mentalitet" og dertil hørende uskrevne forbud, kan vi virkelig ikke komme ud over det som mennesker?

~ Amaris

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12914
Skrevet kl. 20:46

Kenneth:

Og egentlig kan det også betyde at vis en kvindelige muslimsk læge tager sin religion seriøst kan resikere at nægte at behandle en nøgen mand

så kan du da være helt sikker på at vedkommen ikke har noget job efterfølgende! 

Mvh

Ravn

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:47

Fashion-Seller:

Wi:

Så det du siger er, at du vil fjerne alle menneskerettigheder, og gøre personer statsløse?

Interessant holdning! Har du overvejet konserkvenserne af sådan en tankegang?
Hva med alle dem, som har rødder i Sverige, Polen, Tyskland, England mm? De er også invandre, og laver de ballade, så skal de vel også gøres statsløse?
Kender du din egen familie 2-6 generationer tilbage? Er de rent danske, eller er du også i risikogruppen, hvis du laver et eller andet?

1. Jeg bor i Danmark - jeg hár lavet kriminalitet, tro mig, jeg er ikke uskyldig, men jeg er Dansker, og den danske stat har så valgt at tage dette ansvar i sin tid.

2. Boede jeg i England, kunne og ville jeg kun forvente at hvis jeg ikke opførte mig ordenligt, så gad de ikke have mig, og derved smed mig et andet sted hen på den ene eller anden måde, for de integrerede mig vel ikke for at jeg skulle koste dem penge, og lave uro i gaderne?

3. Om jeg er rent dansk, ja det er jeg bestemt, men jeg har en udenlandsk kæreste, så min kommende søn/datter hvis det går så vidt, bliver ikke rent dansk, hvilket jeg er ligeglad med.

4. Jeg snakker i øvrigt ikke om 2. generationsindvandrere, det glemte jeg nok at sige - da dette er en vigtig faktor! De er født i landet - og efter min mening er de dermed danskere.
Men en 1. generationsindvandre, uanset tro, er efter min mening i risikogruppen, da de bare skal te' sig ordentligt - det skal alle, også jeg selv.. Og jeg mener at når jeg gør noget for at prøve at være en go' knægt, så skal de også!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:47

Fashion-Seller:

Kenneth:

Så I samler jer i ghettoer, som du er så meget imod? ;D

Interessant hehe især efter dine indlæg i denne debat. Du gør præcist det samme selv, som dem med en anden kultur...

Nu ved jeg ikke om man kan kalde det ghetto, når man er dansker og bor i danmark. Men kunne måske være fremtiden, eftersom at invandringen jo ikke stopper, samt at de der er her stadig føder børn.

/Kenneth

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:56

Thomas Sindberg:

"Muslimer der lever i verden - bemærk verden - tilpasser sig de steder de lever ligesom alle andre mennesker tilpasser sig, det har intet med religion at gøre."

Det er jo ikke rigtigt. Kig på Nørrebro og fortæl mig at de har tilpasset sig "Danmark". Nej "De" har tilpasset Nørrebro efter deres kultur, indenfor de rammer de nu har haft.

Det er jeg ikke enig med dig i. I forhold til det antal invandrere der bor i området (Mjølnerparken/Lundtoftegade som nærmeste) fra Nørrebrohallen og hen til Frederikssundsvej, så er der rigtigt nok en overvægt af grønthandlere, shawarma steder, bagere og guld butikker, men det skaber liv som ikke ses andre steder i København efter normal lukketid.

Der er ingen fare ved at bevæge sig der overhovedet.

Kriminaliteten i området er alene skabt af rødderne fra Blågårds Plads, som har flyttet kampzonen derned og derefter er rødderne i Mjølnerparken kommet ind i konflikten.

Det største problem i området er, at de unge ikke har noget at lave og at det kun er halve løsninger der laves, men som koster rigtigt mange millioner.

Thomas Sindberg:

Jeg har ikke noget imod fremmede kulturer, jeg har boet i mange år i udlandet og besøgt Saudi Arabien over 3 gange. Men hvis der er noget jeg kunne blive nervøs overfor så er det "religionen" Islam.

Hvordan kan det være du frygter religionen? Den har da intet udestående med dig eller andre religioner.

Thomas Sindberg:

Man skal passe på med at pudse sin glorie her og nærmest elske muslimer mere end sit "eget" folk, bare for ikke at virke racistisk eller politisk ukorrekt.

I Saudi Arabien som forsøger at følge koranen, har hvide mennesker "vantro" ikke stemmeret, og kvinder ej heller.

Bliver en kvinde voldtaget, vil hun blive straffet for utroskab.

Det der Islam er ikke en helt fredelig og rar religion, som vi bare naivt skal tage imod med kyshånd. Den er lige så grum og forfærdelig som vores egen kristendom, tidligere er blevet misbrugt til.

Det er lige så farligt med den danske naivitet som det er med DF's fremmedfjendskhed.

Jeg afgør nu helt selv hvilke mennesker jeg vil foretrække at være sammen med frem for andre. Og står valget mellem muslimer og DF, så er valget nemt for mig - så er DF vraget. I øvrigt betragter jeg ikke DF folk som mit "eget" folk.

Saudi Arabien er nu nok ikke lige det muslimske land man skal bruge som parameter for at være det mest Islam tro land. Og at de håndhæver Sharia loven er deres valg, det er ikke noget der kommer os ved. Vi kan med rette fordømme handlinger som vi ikke finder i orden, ligesom de kan fordømme udtalelser fra et dansk politisk parti som de ikke finder i orden.

Det der dog er helt uforståligt er, at der virkelig er mange der tror at muslimer der bor i den vestlige verden ønsker Sharia og at alle skal være muslimer. Det er så åbentlyst naivt at tro de har den holdning, og det viser blot at man ikke aner noget om muslimerne.

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 7 (63 indlæg)