"Muslimer der lever i verden - bemærk verden - tilpasser sig de steder de lever ligesom alle andre mennesker tilpasser sig, det har intet med religion at gøre."
Det er jo ikke rigtigt. Kig på Nørrebro og fortæl mig at de har tilpasset sig "Danmark". Nej "De" har tilpasset Nørrebro efter deres kultur, indenfor de rammer de nu har haft.
Det er jeg ikke enig med dig i. I forhold til det antal invandrere der bor i området (Mjølnerparken/Lundtoftegade som nærmeste) fra Nørrebrohallen og hen til Frederikssundsvej, så er der rigtigt nok en overvægt af grønthandlere, shawarma steder, bagere og guld butikker, men det skaber liv som ikke ses andre steder i København efter normal lukketid.
Der er ingen fare ved at bevæge sig der overhovedet.
Kriminaliteten i området er alene skabt af rødderne fra Blågårds Plads, som har flyttet kampzonen derned og derefter er rødderne i Mjølnerparken kommet ind i konflikten.
Det største problem i området er, at de unge ikke har noget at lave og at det kun er halve løsninger der laves, men som koster rigtigt mange millioner.
Jeg har ikke noget imod fremmede kulturer, jeg har boet i mange år i udlandet og besøgt Saudi Arabien over 3 gange. Men hvis der er noget jeg kunne blive nervøs overfor så er det "religionen" Islam.
Hvordan kan det være du frygter religionen? Den har da intet udestående med dig eller andre religioner.
Man skal passe på med at pudse sin glorie her og nærmest elske muslimer mere end sit "eget" folk, bare for ikke at virke racistisk eller politisk ukorrekt.
I Saudi Arabien som forsøger at følge koranen, har hvide mennesker "vantro" ikke stemmeret, og kvinder ej heller.
Bliver en kvinde voldtaget, vil hun blive straffet for utroskab.
Det der Islam er ikke en helt fredelig og rar religion, som vi bare naivt skal tage imod med kyshånd. Den er lige så grum og forfærdelig som vores egen kristendom, tidligere er blevet misbrugt til.
Det er lige så farligt med den danske naivitet som det er med DF's fremmedfjendskhed.
Jeg afgør nu helt selv hvilke mennesker jeg vil foretrække at være sammen med frem for andre. Og står valget mellem muslimer og DF, så er valget nemt for mig - så er DF vraget. I øvrigt betragter jeg ikke DF folk som mit "eget" folk.
Saudi Arabien er nu nok ikke lige det muslimske land man skal bruge som parameter for at være det mest Islam tro land. Og at de håndhæver Sharia loven er deres valg, det er ikke noget der kommer os ved. Vi kan med rette fordømme handlinger som vi ikke finder i orden, ligesom de kan fordømme udtalelser fra et dansk politisk parti som de ikke finder i orden.
Det der dog er helt uforståligt er, at der virkelig er mange der tror at muslimer der bor i den vestlige verden ønsker Sharia og at alle skal være muslimer. Det er så åbentlyst naivt at tro de har den holdning, og det viser blot at man ikke aner noget om muslimerne.