Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SurfTown og Network Marketing

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lundsby:

Hej Martin

Har du evt. et link til den kilde hvor du har fået din opfattelse fra!

Hej Lundsby

Jeg har ikke noget direkte link til hvor min opfattelse stammer fra. Det er nok en blanding af forskellige møder, samtaler, forskellige sites og en hel del Tim Sales materiale. Men jeg googlede det og fandt denne frem, som jeg syntes forklarer det ganske fint.

http://www.articlesbase.com/advertising-articles/difference-between-mlm-and-network-marketing-1407711.html

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:02

Mikael christiansen:

kan Martin ikke poste den e-mail fået med MLM , så vi engang for alle kan slå fast om det er MLM eller affinitet markedsføring

Ved ikke hvordan jeg smider en email herind. Men det kunne jeg da godt, dog snakker vi allerede her forbi hinanden. Jeg snakker ikke om MLM. Det er ikke et spørgsmål om at sammenligne det med MLM, og det kan sagtens sammenlignes med begge dele.

Mikael christiansen:

Jeg ved ikke hvor mange der har bemærket det tit er oppe i medier dårligt omkring MLM , jeg ser også tit tråde , hvor man, ser alt for tit der loves lidt for meget her på amino.dk , derved får MLM i almindelighed et dårligt ry .

Jeg syntes nu ikke det er så tit igen (men det er stadig for mange gange), og medierne er stadigvæk noget der lever af de "store" historier. Jeg snakker dagligt med mange som ikke er Amino folk, og det er meget sjældent jeg oplever samme form for negativitet. Og mange indlæg bliver hurtigt stemplet som rekruttering. Og jeg har på intet tidspunkt lovet guld og grønne skove, så er det fordi man læser indlæg som man selv ønsker.

Mikael christiansen:

Jeg forstår en del af MLM er at det er noget der er flere led i hvor man anbefaler et produkt . dog struktur form hvor det er led opbygget, du har ven du sælger tjener noget på det, denne ven skal så sælge, videre du tjener , noget så det næste og næste led kan tjene noget ingen vil nederste led så næst må finde en ny ven at sælge noget til denne form kan jeg ikke lide . 

Jeg kender ingen med succes i MLM som gør dette. Og som du forklarer det her, så kan jeg da godt følge dig i at det ikke er noget jeg kan lide. Men det stemmer bare ikke overens med hvordan MLM er.

Igen, så kan det ikke bare forklares på et par få linier, et forsøg på en kort forklaring fører oftest til en masse spørgsmål. Men det handler ikke om at sælge produkter videre. Ja det handler om led og om at man kan få betaling i x antal led, dette gør også at man ønsker at hvert led og hver person i de forskellige led har en så høj omsætning som muligt. Jeg vil hellere starte 10 op under hinanden fremfor hver enkelt under mig på et led. Forskellen...Teamwork.

Mikael christiansen:

skal det ikke forstås som på står på denne side, den bruger  i hvert fald flertallet når de læser om MLM  http://en.wikipedia.org/wiki/Multi-level_marketing

http://bestteam.dk.dnnmax.com/Portal/NetworkMarketing/tabid/65/Default.aspx

Syntes jeg virker fint til forklaringen omkring MLM.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:07

Mikael christiansen:

Jeg forstår en del af MLM er at det er noget der er flere led i hvor man anbefaler et produkt . dog struktur form hvor det er led opbygget, du har ven du sælger tjener noget på det, denne ven skal så sælge, videre du tjener , noget så det næste og næste led kan tjene noget ingen vil nederste led så næst må finde en ny ven at sælge noget til denne form kan jeg ikke lide . 

Mikael, det du beskriver her, er tættere på pyramidespil - end på klassisk MLM.

I MLM kan du sagtens være nederst i "pyramiden" og tjene mere end dem oven over dig. I de fleste succesrige MLM-firmaer er indkomsten ikke baseret på, hvor mange forhandlere du rekrutterer, men hvor mange produkter du sælger.

Som bonus kan du dog også få provision af salget i dit netværk - men der er ikke nogen der ikke tjener penge, bare fordi de er nederst.

Det problem du beskriver opstår primært i de firmaer, hvor du betaler en høj pris for en "startpakke" som ikke indeholder produkter du kan sælge videre.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:46

Martin Slot:

Mikael christiansen:

kan Martin ikke poste den e-mail fået med MLM , så vi engang for alle kan slå fast om det er MLM eller affinitet markedsføring

Ved ikke hvordan jeg smider en email herind. Men det kunne jeg da godt, dog snakker vi allerede her forbi hinanden. Jeg snakker ikke om MLM. Det er ikke et spørgsmål om at sammenligne det med MLM, og det kan sagtens sammenlignes med begge dele.

Mikael christiansen:

Jeg ved ikke hvor mange der har bemærket det tit er oppe i medier dårligt omkring MLM , jeg ser også tit tråde , hvor man, ser alt for tit der loves lidt for meget her på amino.dk , derved får MLM i almindelighed et dårligt ry .

Jeg syntes nu ikke det er så tit igen (men det er stadig for mange gange), og medierne er stadigvæk noget der lever af de "store" historier. Jeg snakker dagligt med mange som ikke er Amino folk, og det er meget sjældent jeg oplever samme form for negativitet. Og mange indlæg bliver hurtigt stemplet som rekruttering. Og jeg har på intet tidspunkt lovet guld og grønne skove, så er det fordi man læser indlæg som man selv ønsker.

Mikael christiansen:

Jeg kender ingen med succes i MLM som gør dette. Og som du forklarer det her, så kan jeg da godt følge dig i at det ikke er noget jeg kan lide. Men det stemmer bare ikke overens med hvordan MLM er.

Igen, så kan det ikke bare forklares på et par få linier, et forsøg på en kort forklaring fører oftest til en masse spørgsmål. Men det handler ikke om at sælge produkter videre. Ja det handler om led og om at man kan få betaling i x antal led, dette gør også at man ønsker at hvert led og hver person i de forskellige led har en så høj omsætning som muligt. Jeg vil hellere starte 10 op under hinanden fremfor hver enkelt under mig på et led. Forskellen...Teamwork.

Mikael christiansen:

skal det ikke forstås som på står på denne side, den bruger  i hvert fald flertallet når de læser om MLM  http://en.wikipedia.org/wiki/Multi-level_marketing

http://bestteam.dk.dnnmax.com/Portal/NetworkMarketing/tabid/65/Default.aspx

Syntes jeg virker fint til forklaringen omkring MLM.

ok , vis ikke kan poste kan jeg ikke feedback og andre kan heller vide korrekt hvad vi giver feedback på derved kun du køre tråden som du vil om dette emme for vis ikke ret kan du sige noget  og vis ret kan du sige noget andet , da du oprette en debat tråd kræver det vi ved hvad vi debattere , ellers bliver det en mystisk debat , som intet videreformidler af viden , med gør bare folk mere betænkelige ved MLM,´grundet måde det i kommer i medier og i skriver på der provokere mange her på amino.dk

Ved ikke hvad du synes er mange sager med jeg høre hver måneden om nye sager i medier og ser hver måneder et par tråde der går lidt over stregen sidste gang var den med skjultreklame her på amino.dk  jeg  ser derfor jævnligt hele tiden ny ting der gør mig og andre farvet mod hvordan erhvervet fungere, og da det ikke er Danmarks største erhverv synes nok de fleste amino.dk og dansker der er mange sager, derved ved du sige det omvendte virker du ikke troværdig på mig .

Angående mere info om Multi level marketing. søger jeg neutrale sider ikke privat side, derved ordbog eller dog vil sige normalt wikipedia er bedre da den er farvet af normalt flere mennesker mening og ikke en af enkle persons holdning vis bruges firma hjemmeside og privathjemmesider.

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 4 ud af 4 (34 indlæg)