Forskellen på alle de andre MLM/NM diskussioner du har forsøgt dig i, så er der for Surftowns vedkommende tale om ganske fornuftige produkter til yderst fornuftige priser og med en ganske fornuftig oppetid.
Der er således ingen sammenligning med det sædvanlige MLM/NM pladder (læs produkter der sælges langt dyrere end de kan købes til i fri handel) og så dette.
Hvis ikke ovenstående er en generalisering af samtlige MLM/NM programmer - så tror jeg du skal prøve at google generalisering... 
Ovenstående udtalelse kræver, at du har indblik i samtlige produkter der sælges via "sædvanlig MLM/NM". Det er muligt du har prøvet dem alle - men jeg tvivler. Og så er det jo lettere arrogant, at du mener, at din holdning til et produkts værdi bør deles af alle.
Desuden har du tidligere fået at vide, at jeg har produkter, som sælges til MINDRE end markedsprisen - så jeg forstår ikke, hvorfor du bliver ved med at postulere det modsatte.
Og at du råber - fremmer ikke forståelsen, og gør ikke dine fordomme mere holdbare. Tværtimod.
hahaha - hvis ikke et produkts værdi bør deles af alle, så får produktet jo aldrig succes.
Og tænk I to MLM/NM freaks går så meget op i at jeg skrev noget med store bogstaver, det er sq da for grineren hehe
Hvis tingene virkelig hænger sammen som I siger, så står folk vel direkte i kø hos jer for at få lov til at blive præsenteret for alskens muligheder for ekstra indtjening.
Nu tror jeg så ikke at de ligefrem gør det, og derfor kan man vel GENERELT godt anvende nogle eller samtlige følgende udsagn:
1. Amino er IKKE stedet hvor man med succes kan hverve mlm/nm medlemmer. Sandt eller Falskt?
2. Amino brugere hopper GENERELT ikke på mlm/nm scams som man ikke kan gennemskue modellen for. Sandt eller Falskt?
3. Amino brugere GENERELT er IKKE involveret i mlm/nm programmer. Sandt eller Falskt?
Når du/I (jer 2) så har svaret på ovenstående, så fremgår det vel tydeligt hvad der er sandt eller falskt ikke sandt?
Og når det nu gør det, hvorfor er det så ikke at I, istedet for at forsøge at legitimere noget gennem nogle modeller folk ikke finder legitime, så istedet bruger jeres iver og energi på at skabe noget der er gennemskueligt og ikke så hemmeligt?
Mit postulat er: At folk i den arbejdsdygtige alder, generelt ikke gider rende efter et par tusinde om måneden, når det viser sig at være så svært at opnå som det er. Hvorfor - som det oftest er set- der lokkes med biler, rejser og andre goder i forbindelse med mlm/nm.
Mit andet postulat er: At man ved brug af sociale medier og en webshop, kan tilbyde præcis de samme ting eller bedre og samtidig opnå større succes, samtidig med at man så hver måned laver konkurrencer hvor der kan vindes rejser eller lign, eller man 1 gang om året trækker lod blandt sine kunder om at 50 deltagere kan komme med på en fed festtur sydpå.
--------------------
Og generelt er jeg enig med mig selv. Hvilket i forhold til min forståelse betyder, at jeg oftest er enig med mig selv, men til tider kan komme i tvivl.
Generelt set