Overskriften fra SurfTown til mig som kunde...tjen nemme penge...Tjen penge på personlig anbefaling. Ja jeg syntes da det er ganske sjovt, for i mine øjne er SurfTown en af de store og en af de bedste på markedet, hvilket også kan ses på vurderingen på trustpilot. Og nu begynder de sørme at lave network marketing. Så folkens der er imod Network Marketing, vil i så droppe Surftown nu, dem af jer der har dem som udbyder? Er produktet blevet dårligere fordi de tilbyder dette? |
Martin Slot:Overskriften fra SurfTown til mig som kunde...tjen nemme penge...Tjen penge på personlig anbefaling.
Ja jeg syntes da det er ganske sjovt, for i mine øjne er SurfTown en af de store og en af de bedste på markedet, hvilket også kan ses på vurderingen på trustpilot. Og nu begynder de sørme at lave network marketing.
Så folkens der er imod Network Marketing, vil i så droppe Surftown nu, dem af jer der har dem som udbyder? Er produktet blevet dårligere fordi de tilbyder dette?
Jeg er storforbruger af Surftown. Jeg er både for og imod MLM/NM.
Forskellen på alle de andre MLM/NM diskussioner du har forsøgt dig i, så er der for Surftowns vedkommende tale om ganske fornuftige produkter til yderst fornuftige priser og med en ganske fornuftig oppetid.
Der er således ingen sammenligning med det sædvanlige MLM/NM pladder (læs produkter der sælges langt dyrere end de kan købes til i fri handel) og så dette.
Det der dog falder mig mest i øjnene er:
AT DU IKKE ENDNU HAR FATTET AT DET IKKE ER MLM/NM KONCEPTET I SIN FORM AT FOLK HAR NOGET IMOD, MEN ALENE ER DEN MÅDE HVOR PÅ FOLK HVERVES, SOM ANFÆGTES GENERELT!
Jeg kan så håbe på at du, ved at jeg skriver det med stort, forstår budskabet