Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SurfTown og Network Marketing

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Overskriften fra SurfTown til mig som kunde...tjen nemme penge...Tjen penge på personlig anbefaling.

Ja jeg syntes da det er ganske sjovt, for i mine øjne er SurfTown en af de store og en af de bedste på markedet, hvilket også kan ses på vurderingen på trustpilot. Og nu begynder de sørme at lave network marketing.

Så folkens der er imod Network Marketing, vil i så droppe Surftown nu, dem af jer der har dem som udbyder? Er produktet blevet dårligere fordi de tilbyder dette?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 12:31
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Martin Slot:

Overskriften fra SurfTown til mig som kunde...tjen nemme penge...Tjen penge på personlig anbefaling.

Ja jeg syntes da det er ganske sjovt, for i mine øjne er SurfTown en af de store og en af de bedste på markedet, hvilket også kan ses på vurderingen på trustpilot. Og nu begynder de sørme at lave network marketing.

Så folkens der er imod Network Marketing, vil i så droppe Surftown nu, dem af jer der har dem som udbyder? Er produktet blevet dårligere fordi de tilbyder dette?

Jeg er storforbruger af Surftown. Jeg er både for og imod MLM/NM.

Forskellen på alle de andre MLM/NM diskussioner du har forsøgt dig i, så er der for Surftowns vedkommende tale om ganske fornuftige produkter til yderst fornuftige priser og med en ganske fornuftig oppetid.

Der er således ingen sammenligning med det sædvanlige MLM/NM pladder (læs produkter der sælges langt dyrere end de kan købes til i fri handel) og så dette.

Det der dog falder mig mest i øjnene er:

AT DU IKKE ENDNU HAR FATTET AT DET IKKE ER MLM/NM KONCEPTET I SIN FORM AT FOLK HAR NOGET IMOD, MEN ALENE ER DEN MÅDE HVOR PÅ FOLK HVERVES, SOM ANFÆGTES GENERELT!

Jeg kan så håbe på at du, ved at jeg skriver det med stort, forstår budskabet Smile

Køb ren argan olie her

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 13:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det er meget intersant at flere og flere firmaer vælger denne løsning. Men det er også intersant at nogen kan blive sur og skrive med stort. Det har ikke noget med indlæget at gøre.

JEG HAR GENERELT ,,,  Ikke noget imod nogen mennesker og jeg kender ingen som hverver på den måde du du henviser til. Men de næste 5 indlæg er nok om de samme 5 påstande som vi efterhånden har hørt  så mange gange.

Lad os snakke om hvorfor SufTown bruger denne mulighed og om det måske kunne indgå i mange flere firmaer med de fordele som det kunne give. Lad os for en gang skyld snakke om det det handler om og ikke ende i diskutionskagekastningshul uden formål.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 13:30
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Lagersalg123 - JEN:

Jeg er storforbruger af Surftown. Jeg er både for og imod MLM/NM.

Forskellen på alle de andre MLM/NM diskussioner du har forsøgt dig i, så er der for Surftowns vedkommende tale om ganske fornuftige produkter til yderst fornuftige priser og med en ganske fornuftig oppetid.

Der er således ingen sammenligning med det sædvanlige MLM/NM pladder (læs produkter der sælges langt dyrere end de kan købes til i fri handel) og så dette.

Det der dog falder mig mest i øjnene er:

AT DU IKKE ENDNU HAR FATTET AT DET IKKE ER MLM/NM KONCEPTET I SIN FORM AT FOLK HAR NOGET IMOD, MEN ALENE ER DEN MÅDE HVOR PÅ FOLK HVERVES, SOM ANFÆGTES GENERELT!

Hvor er det vildt at du udtaler dig så generelt! Du har måske noget ekspertise på nogle områder, men tvivler på at du er ekspert på alle områder og alle produkter. Men det styrer du helt selv.

Og havde mine indlæg være "hverve" indlæg så havde jeg SGU da ikke anbefalet folk at tage kontakt med andre. Du er måske ikke modstander af MLM/NM men lad dog være med at udtale dig for alle. For jo der er tydeligvis masser af folk herinde der er imod konceptet. Bare se forrige tråd.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 13:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

kan ikke se det inden på deres hjemmeside , de tilbyder det, jeg ved ikke hvilken form MLM , de køre at markedsføring med det , eller form det er opbygget, er hverken for eller imod MLM ,

med kun vis det misbruges hvor der det er venner der bruges hvor der  loves i overkanten

Misbruger du det grundet din stilling er jeg imod det

Imod  denne form  pyramide struktur du sælger til en ven du tjener på og du tjener på ven sælger og det nederste led tjener mindste  , derfor skal du og ud få nye medlemmer for at tjene penge igen penge så du ikke er nederste led

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 13:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin Slot:

Du lægger op til en diskussion med en provokation.

Hvis ikke du kan tåle mosten, så skal du overveje ikke at oprette indlæg som dette.

Det der er umådeligt inerverende er, at du simplethen ikke forstår at diskussionerne ikke går på om mlm/nm er godt eller skidt. I en eller anden form kan det henledes på de fleste forretningsmodeller der er eksisterende i dag.

Det er hvervemetoderne som man gang på gang ser værende problemt, hemmelighedskræmmeriet, ønsket om at få folk til møder osv osv osv og sidst men ikke mindst det faktum at de fleste varer der tilbydes via mlm/nm koncepter, ofte kan fås billigere i almindelig handel. Og den diskussion har vi været igennem.

Den store forskel på det som Sufrftown og andre der bruger affiliate programer o.l. og så det der i almindelig forstand betragtes som MLM/NM er IGEN hvervemetoderne.

Når man kan støtte julegaver til de mindre bemidlede via affliate link til Telmore fra en af de udemærkede Aminoer her, så er det også MLM/NM i en eller anden form. MEN jeg skal fandme ikke til et møde hos Nikolaj først for at høre om hvor gode Telmore er! Valget er MIT og det er mig der UDEN at spilde tid vurderer om jeg benytte det.

Hvis jeg henviser Surftown til andre, så er det de andre der afgør om de vil benytte tilbudet, jeg sætter ikke et møde istand, som kræves FØR tilmelding, som fortæller om hvor fantastisk Surftown er, eller at jeg har mulighed for at komme med på krydstogter eller andet bras jeg alligevel selv har betalt mange gange med arbejdsindsatsen.

Men anyway, du kan tolke det som du vil, det eneste jeg kan konstatere er, at du enten ikke vil eller kan forstå forskellen.

SÅ nej jeg kunne ikke drømme om at skifte fra Surftown, og jeg gider ikke engang benytte mig af de tilbud selvom jeg har hundredevis af domæner.

Køb ren argan olie her

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 13:50

Hej Martin

Nu har jeg ikke set den mail du har fået.

Men at man kan tjene penge på at anbefale andre at bruge et produkt, gør det ikke til MLM.

Det er først når man kan tjene penge på at anbefale andre, at anbefale andre et produkt, at det bliver MLM.

Først nævnte tilfælde er et niveau, andet nævnte er flere og det er derfor det hedder Multi Level Marketing.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 13:54

Lagersalg123 - JEN:

Hvis ikke du kan tåle mosten, så skal du overveje ikke at oprette indlæg som dette.

Tåle mosten??? Forstår ikke dit svar, jeg har intet imod din holdning, men du kan jo ikke svare for alle. Og hvis du mener du har ekspertviden om alt, jamen så fint nok da.

Jeg kan ikke se hvad generalisering har med en diskussion at gøre.

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 14:00

Martin Slot:

Lagersalg123 - JEN:

Tåle mosten??? Forstår ikke dit svar, jeg har intet imod din holdning, men du kan jo ikke svare for alle. Og hvis du mener du har ekspertviden om alt, jamen så fint nok da.

Jeg kan ikke se hvad generalisering har med en diskussion at gøre.

Hehe du er uforbederlig. Nu fjerne du på bedste MLM sælgervis fokus fra indholdet. Jeg har IKKE ekspertviden om alt og det har jeg aldrig postuleret.

Når jeg generaliserer, så er det NETOP fordi den generelle holdning er sådan til MLM/NM, det må selv du da efterhånden kunne forstå.

Det som jeg stadig efterlyser er et supergodt MLM/NM koncept der er åbent og hvor der ikke skal alle mulige spindsfindigheder til for at få udbetalt mere end 3,50 per måned.

Jeg har før lagt bolden op, og gør det gerne igen, jeg har produkter, du bygger konceptet der IKKE baseres på uholdbare løfter. På den måde kan man vise det bæredygtige.

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 14:00

Lundsby:

Hej Martin

Nu har jeg ikke set den mail du har fået.

Men at man kan tjene penge på at anbefale andre at bruge et produkt, gør det ikke til MLM.

Det er først når man kan tjene penge på at anbefale andre, at anbefale andre et produkt, at det bliver MLM.

Først nævnte tilfælde er et niveau, andet nævnte er flere og det er derfor det hedder Multi Level Marketing.

Hej Lundsby

Jeg kender skam godt forskellen på Network Marketing og MLM, derfor skriver jeg ikke MLM. Jeg arbejder med MLM delen, men jeg har da kollega'er som ikke gør.

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)