Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv millionær med Nu Skin

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)
Tilmeldt 12. Sep 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Endnu en mlm'er på banen..;o)

Jeg er helt enig i at det er dybt forkasteligt det hun gør, men lige nu tager de fleste jer alle mlm'er og siger "sådan gør de sku allesammen".

Nej det gør vi ikke. Vi reklamerer ligesom i gør. Vi laver hjemmesider. Vi tager på messer. Vi kører vores forretning ikke meget anderledes end hvis vi solgte underbukser i den lokale tøjforretning. Folk skal selv henvende sig til os og sige de er interesseret i at høre mere om det, for ellers får vi en over nakken, ikke meget anderledes end hvis i gik fra dør til dør eller stoppede folk på gaden og ville sælge reklameplads eller computerer.

Det er ikke lovligt i Danmark, så derfor gør mange af os det ikke.

Jeg kender selvfølgelig undtagelsen, og det er dem der er med til at give MLM et dårligt ry. Ikke særlig fedt for os der forsøger at drive en seriøs forretning.

Den helt store forskel på MLM og at åbne en butik er at:

JA - vi tjener på at signe andre op. Men prøv lige at forstille jer alle de penge de forskellige MLM firmaer sparer på at reklamere. Det er de penge de deler ud til dem der reklamerer for dem. Om det så er godt eller skidt. Det må i selv vurdere.

Kan i alle have en fantastisk dagSmile

Fra Lyngby
Tilmeldt 8. Sep 07
Indlæg ialt: 708
Fra  Tæpperens med fordele der forbedrer indeklimaet! TRY.dk Skrevet kl. 10:40

Er det ikke lidt at forsimple problematikken.  Minder mig lidt om "for eller imod MAC"! Pludselig er alt sort eller hvidt. Fordi en person går over sine beføjelser eller overdriver (det er bestemt ikke OK, men mange har en vild fantasi) har det intet med hverken firmaet, deres produkter eller andre distributører der gør det korrekt at gøre. Jeg har tidligere været aktiv indenfor Nu Skin og idag er jeg mest forbruger af deres produkter (jeg har dog en hjemmeside der ligger og giver overskud måned efter måned).  Aldrig er jeg blevet lovet at jeg ville blive milionær uden en stor indsats.  Faktisk er det kun ganske få der er heldige/dygtige/arbejdsomme nok til at kunne leve af det.  Jeg har altid selv introduceret produkterne først og hvis nogle er blevet mere interesseret kunne de høre om forretningside´en. Det bliver man ikke rig af, så derfor er der måske nogle der bliver aggressive i deres fremfærd!  Men ro på nu...det er ikke et pyramidefirma

Bedste hilsner

LarsWink

BruunMedia:

Sørgeligt..

Jeg venter spændt på MLM Defenders kommer på banen :)

Tilmeldt 24. Aug 10
Indlæg ialt: 53
Fra  DAGOFA.COM Skrevet kl. 11:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ufatteligt svinsk - men de er nemme at spotte og derfor meget lyssky! Og jeg er da med på at starte et jobsøgningskursus, men det tager altså max. 3 dage for folk at skrive et cv og det synes jeg er urimeligt at strække over 6-uger. Måske hvis man tilbød folk noget de kan få reelle kompetencer på, som de kunne fylde på deres cv og evt. også med aftale om RELEVANT praktik

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:37

Martin Slot:

Jeg er helt enig. Men fordi en har lavet denne fejl, er det ikke ensbetydende med at hele branchen er sådan.

Mvh.

Martin

Okay prøv og kigge debat trådene MLM her på amino.dk og kigge hvor mange der lover lette penge investere nogle  få lette penge igen og dette er den eneste debat her på amino.dk  der er så mange der lover lette penge,

kan være nogle enkel gode MLM , med så mange der lover lette penge overskygger alle de indlæg med lette penge dem, for folk husker jo hvad skrevet for nogle uger siden

synes selv det usmagelige markedsføring der bliver lavet af denne job konsulent og af andre MLM tit  .

Håber da sådan nogle nyheder her få mere gang i der er ingen lette penge i denne verden og hende her gået lidt længere end mange gør , med jeg ser for mange der kommer tæt på dette her , når der nu er så mange gange indlæg med lette penge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 11:03

Mikael christiansen:

Okay prøv og kigge debat trådene MLM her på amino.dk og kigge hvor mange der lover lette penge investre nogle  får lette penge igen og dette er den enest debat her på amino.dk  der er så mange der lover lette penge.

synes selv det usmaglige markedsføring der bliver lavet af denne job konsulent og af andre MLM tit  .

Håber da sådan nogle nyheder her få mere gang i der er ingen lette penge i denne verden og hende her gået lidt længere end mange gør , med jeg ser for mange der kommer tæt på dette her , når der nu er så mange gange indlæg med lette penge

Nu er vi jo flere MLM folk der nævner det stort set hver gang. Det er ikke lette penge, og fordi jeg siger der er mange penge i MLM, så er det ikke ensbetydende med at det er lette penge. Men MLM kræver heller ikke en uddannelse, det kræver stort set ingen færdigheder, og det kræver ikke en stor investering.

Hvad er let ved MLM:

At opgive....

At starte op...forstået på den måde at det ikke kræver en stor startkapital - TV2 video'en er selvfølgelig klippet så de har de "foragelige detaljer" og forstå mig stadig ret. Jeg syntes på ingen måde at det jobkonsulenten gør er i orden. Det er fuldstændig uetisk. Men pigen nævner selv at hun har set video materiale og desuden informeres hun på informationsmødet i Odense om at investeringen er helt op til hende selv. Men det er selvfølgelig ikke interessant og sælger ikke historien. At man så herinde vælger at tro på historien istedet for selv at undersøge fakta, ja det overrasker mig ikke. Og jeg kan ikke lade være med at tænke på Amino nyhedsbrevet om de mange iværksættere der har det svært.

Hvis man tager et face to face møde med en MLM'er, får præsenteret konceptet, tager hjem og tænker i 24-48 timer er alle så ikke så kvikke at de kan træffe en beslutning selv? Uden at blive lokket? (kun et spørgsmål, ikke en invitation)

Mvh.

Martin

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:12

Martin Slot:

Mikael christiansen:

Okay prøv og kigge debat trådene MLM her på amino.dk og kigge hvor mange der lover lette penge investre nogle  får lette penge igen og dette er den enest debat her på amino.dk  der er så mange der lover lette penge.

synes selv det usmaglige markedsføring der bliver lavet af denne job konsulent og af andre MLM tit  .

Nu er vi jo flere MLM folk der nævner det stort set hver gang. Det er ikke lette penge, og fordi jeg siger der er mange penge i MLM, så er det ikke ensbetydende med at det er lette penge. Men MLM kræver heller ikke en uddannelse, det kræver stort set ingen færdigheder, og det kræver ikke en stor investering.

Hvad er let ved MLM:

At opgive....

At starte op...forstået på den måde at det ikke kræver en stor startkapital - TV2 video'en er selvfølgelig klippet så de har de "foragelige detaljer" og forstå mig stadig ret. Jeg syntes på ingen måde at det jobkonsulenten gør er i orden. Det er fuldstændig uetisk. Men pigen nævner selv at hun har set video materiale og desuden informeres hun på informationsmødet i Odense om at investeringen er helt op til hende selv. Men det er selvfølgelig ikke interessant og sælger ikke historien. At man så herinde vælger at tro på historien istedet for selv at undersøge fakta, ja det overrasker mig ikke. Og jeg kan ikke lade være med at tænke på Amino nyhedsbrevet om de mange iværksættere der har det svært.

Hvis man tager et face to face møde med en MLM'er, får præsenteret konceptet, tager hjem og tænker i 24-48 timer er alle så ikke så kvikke at de kan træffe en beslutning selv? Uden at blive lokket? (kun et spørgsmål, ikke en invitation)

Mvh.

Martin

Er det korrekt forstået du mener altså der ikke er mange penge I MLM , med det er mere en salgsnak som er en selvfølgelighed , vis man et laver godt stykke arbejde er der mange penge , med når det omkring man selv laver en investring synes jeg selv det er at gå over grænsen

Investere lidt penge tjen mange penge høre man konstant ,det er en usmaglige markedsføring måde efter hvordan de fleste dansker tænker, og jeg synes selv i tit er på kanten af markedsføringsloven og tit går over den sådan et lille erhverv høre man konstant om i medier og kan se det tit trådene noget ligne

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 11:26
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Er det korrekt forstået du mener altså der ikke er mange penge I MLM , med det er mere en salgsnak som er en selvfølgelighed , vis man et laver godt stykke arbejde er der mange penge , med når det omkring man selv laver en investring synes jeg selv det er at gå over grænsen

Investere lidt penge tjen mange penge høre man konstant ,det er en usmaglige markedsføring måde efter hvordan de fleste dansker tænker, og jeg synes selv i tit er på kanten af markedsføringsloven

Nej det er ikke korrekt forstået.

Nej det er ikke en salgssnak. Det er ikke en fordel at være sælger.

Og vi kommer vist ikke til at forstå hinanden lige meget hvor mange gange der så bliver svaret på en tråd.

Kan i øvrigt heller ikke genkende din markedsføringsmetode med lidt investering og mange penge, men sådan er det jo når man vurdere udfra noget på skrift, så er det let at forstå tingene forskelligt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:35

Martin Slot:

Mikael christiansen:

Investere lidt penge tjen mange penge høre man konstant ,det er en usmaglige markedsføring måde efter hvordan de fleste dansker tænker, og jeg synes selv i tit er på kanten af markedsføringsloven

Nej det er ikke korrekt forstået.

Nej det er ikke en salgssnak. Det er ikke en fordel at være sælger.

Og vi kommer vist ikke til at forstå hinanden lige meget hvor mange gange der så bliver svaret på en tråd.

Kan i øvrigt heller ikke genkende din markedsføringsmetode med lidt investering og mange penge, men sådan er det jo når man vurdere udfra noget på skrift, så er det let at forstå tingene forskelligt.

Okay prøv så at kigge debatter der er skrevet , og hvad de andre MLM skriver når de svare dig,

jeg er ikke den eneste der ikke forstår dig med en af de eneste der ikke giver op , at prøve at forklare hvorfor folk ikke forstår dig.

Der er selvfølgelige også andre MLM , når man kigger igennem MLM  historie trådene der lover for meget guld og grønne skove

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 12:31
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Okay prøv så at kigge debatter der er skrevet , og hvad de andre MLM skriver når de svare dig,

jeg er ikke den eneste der ikke forstår dig med en af de eneste der ikke giver op , at prøve at forklare hvorfor folk ikke forstår dig.

Der er selvfølgelige også andre MLM , når man kigger igennem MLM  historie trådene der lover for meget guld og grønne skove

Du beviser blot et af point'erne, at kommunikation via skrift kan misforstås. Og lad nu vær med at udtale dig for andre, jeg skriver pm's med de øvrige MLM'ere, bl.a. om tråden her men også om den tidligere tråd. Og vi er ret enige i det meste.

Du spørger om det er korrekt forstået at jeg mener der ikke er mange penge i MLM....Det var jo for søren da overskriften på det tidligere diskuterede indlæg.

At du og andre mener jeg skriver "masser af penge i MLM bare kom og ta for jer..det er nemt"... Det ser jeg som en trist oversættelse, men desværre er det hvad man kan forvente på Amino.

Du snakker om salgssnak, har ellers i et hav af indlæg skrevet at det ikke handlede om salg...hvordan kan du så tro at jeg snakker om en salgssnak nu?

Jeg har også sagt det før, at tage en dialog i en amino tråd gavner ingen. Der kommer en række spørgsmål og en række svar som alt for let misforstås. Jeg siger ikke at man skal give mig et ring, men at hvis man er blot en anelse nysgerrig om MLM, så giv en af dem der arbejder med det et ring.

Er der nogen der vil mene at MLM i DK er nået sin udviklingstop?

Kan vi ikke alle blive enige om at man har snakket med/mødt MLM folk som har været tåber. Der er flere herinde som faktisk syntes meget godt om ideen, men pga de/os mange tåber, så er det ikke noget for dem endnu...

Hvis MLM bliver lavet rigtigt, er der så potentiale? Dette mener jeg selvfølgelig der er, og var grundlaget for mit indlæg om at der er penge i MLM. Tager man f.eks. 25 MLM skeptikere (ikke direkte modstandere, men folk der er villige til at lytte) og sætter dem sammen med en succesfuld MLM'er, ville de 25 så kunne være med til at lave det rigtigt?

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 15:42

Martin Slot:

Mikael christiansen:

Du beviser blot et af point'erne, at kommunikation via skrift kan misforstås. Og lad nu vær med at udtale dig for andre, jeg skriver pm's med de øvrige MLM'ere, bl.a. om tråden her men også om den tidligere tråd. Og vi er ret enige i det meste.

Du spørger om det er korrekt forstået at jeg mener der ikke er mange penge i MLM....Det var jo for søren da overskriften på det tidligere diskuterede indlæg.

At du og andre mener jeg skriver "masser af penge i MLM bare kom og ta for jer..det er nemt"... Det ser jeg som en trist oversættelse, men desværre er det hvad man kan forvente på Amino.

Du snakker om salgssnak, har ellers i et hav af indlæg skrevet at det ikke handlede om salg...hvordan kan du så tro at jeg snakker om en salgssnak nu?

Jeg har også sagt det før, at tage en dialog i en amino tråd gavner ingen. Der kommer en række spørgsmål og en række svar som alt for let misforstås. Jeg siger ikke at man skal give mig et ring, men at hvis man er blot en anelse nysgerrig om MLM, så giv en af dem der arbejder med det et ring.

Er der nogen der vil mene at MLM i DK er nået sin udviklingstop?

Kan vi ikke alle blive enige om at man har snakket med/mødt MLM folk som har været tåber. Der er flere herinde som faktisk syntes meget godt om ideen, men pga de/os mange tåber, så er det ikke noget for dem endnu...

Hvis MLM bliver lavet rigtigt, er der så potentiale? Dette mener jeg selvfølgelig der er, og var grundlaget for mit indlæg om at der er penge i MLM. Tager man f.eks. 25 MLM skeptikere (ikke direkte modstandere, men folk der er villige til at lytte) og sætter dem sammen med en succesfuld MLM'er, ville de 25 så kunne være med til at lave det rigtigt?

vis skrevet mange penge og gør det mange gange, altså så mener du jo bare, der er mange penge vis man bare gør et godt arbejde, dette er jo ikke ligefrem nogle nyhed, det er sådan i  alle erhverv vis man gøre et godt stykke arbejde og arbejder meget er der mange penge lige vel hvor du arbejder, derved mener du reelt intet i dit indlæg, i hvert fald omkring mange penge

Der køres hårdt på der er mange penge, ja så er der mange penge, derved forstår ikke hvorfor i nævner det hver gang så, da det et faktum i alle erhverv er mange penge normalt lige med meget arbejde.

Danmark streg f.eks. Norge kultur og er en del anderledes, jeres målsætning måde snakke på, vil gå langt bedre I USA – Norge mv.  du kan være sur over dette, med grundlæggende ved du godt dansker, er præget janteloven princippet, ingen er bedre end andre,

Folk ved godt nok det ikke fuld ud sandt også i Norge med sluger det på en anden måde denne markedsføring form, om vi bliver alle parat til denne markedsføring form, er princippet om i kan omstille lidt mod dansk tanke måde og vi kan bevæge os lidt mod denne markedsføring form.

Er en udvikling i kan præge og prøve med, ved om struktur af jeres markedsføring måde derved præge en udvikling trend mod, der tænker mere hvordan vi flertallet tænker og ikke som enkle MLM tænker

Side 3 ud af 6 (56 indlæg)