Endnu en mlm'er på banen..;o) Jeg er helt enig i at det er dybt forkasteligt det hun gør, men lige nu tager de fleste jer alle mlm'er og siger "sådan gør de sku allesammen". Nej det gør vi ikke. Vi reklamerer ligesom i gør. Vi laver hjemmesider. Vi tager på messer. Vi kører vores forretning ikke meget anderledes end hvis vi solgte underbukser i den lokale tøjforretning. Folk skal selv henvende sig til os og sige de er interesseret i at høre mere om det, for ellers får vi en over nakken, ikke meget anderledes end hvis i gik fra dør til dør eller stoppede folk på gaden og ville sælge reklameplads eller computerer. Det er ikke lovligt i Danmark, så derfor gør mange af os det ikke. Jeg kender selvfølgelig undtagelsen, og det er dem der er med til at give MLM et dårligt ry. Ikke særlig fedt for os der forsøger at drive en seriøs forretning. Den helt store forskel på MLM og at åbne en butik er at: JA - vi tjener på at signe andre op. Men prøv lige at forstille jer alle de penge de forskellige MLM firmaer sparer på at reklamere. Det er de penge de deler ud til dem der reklamerer for dem. Om det så er godt eller skidt. Det må i selv vurdere. Kan i alle have en fantastisk dag |
Er det ikke lidt at forsimple problematikken. Minder mig lidt om "for eller imod MAC"! Pludselig er alt sort eller hvidt. Fordi en person går over sine beføjelser eller overdriver (det er bestemt ikke OK, men mange har en vild fantasi) har det intet med hverken firmaet, deres produkter eller andre distributører der gør det korrekt at gøre. Jeg har tidligere været aktiv indenfor Nu Skin og idag er jeg mest forbruger af deres produkter (jeg har dog en hjemmeside der ligger og giver overskud måned efter måned). Aldrig er jeg blevet lovet at jeg ville blive milionær uden en stor indsats. Faktisk er det kun ganske få der er heldige/dygtige/arbejdsomme nok til at kunne leve af det. Jeg har altid selv introduceret produkterne først og hvis nogle er blevet mere interesseret kunne de høre om forretningside´en. Det bliver man ikke rig af, så derfor er der måske nogle der bliver aggressive i deres fremfærd! Men ro på nu...det er ikke et pyramidefirma
Bedste hilsner
Lars
BruunMedia:Sørgeligt..
Jeg venter spændt på MLM Defenders kommer på banen :)