Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv millionær med Nu Skin

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Mikael christiansen:

Præcist det ved jeg godt , derfor fungere det ikke på jobcentre , for vis de vises det frem skal de også kunne lave en løn tilskuds ordning og kan ikke rigtigt se hvordan det skal fungere , kræver en vis fantasi , for det er ikke som normale timeløn mv.

Selvfølgelig kan det fungere hvad enten det er MLM eller anden form for arbejde, ville det som du siger kunne lade sig gøre hvor lønnen der opnås trækkes fra ydelsen.

Hvis man støttede folk med vilje, lyst eller initiativ til at gøre noget, istedet for alle de tåbelige tiltag der laves nu med aktivering osv. så kunne det da være dejligt for mange.

det skal jo være fast løn tilskud som giver en normale løn , da man ikke kender løn , kan det ikke bruges som løn til skud , sikkerhed for at kunne leve af det , hvordan vil du kunne fremvises en plan over for jobcentre at de vil have en løn de kan leve efter en måneden.

Du snakker om særskilt erhverv støtte , med ikke om løn tilskud , for ved løn tilskud skal du leve af det leve efter et stykke tid

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:27

Mikael christiansen:

det skal jo være fast løn tilskud som giver en normale løn , da man ikke kender løn , kan det ikke bruges som løn til skud , sikkerhed for at kunne leve af det , hvordan vil du kunne fremvises en plan over for jobcentre at de vil have en løn de kan leve efter en måneden.

Du snakker om særskilt erhverv støtte , med ikke om løn tilskud , for ved løn tilskud skal du leve af det leve efter et stykke tid

Forstår ikke helt dit svar.

Jeg har faktisk i sin tid snakket med flere fra jobcentrene i Kbh om mulighederne i forbindelse med anden forretningside - ikke MLM. Og her var snakken bl.a. om et beløb svarende til ydelsen, fratrukket den indtægt der blev genereret. Og jobcentret har jo i bund og grund mulighed for at støtte op om dette i 12 måneder hvis man sammenligner med løntilskud. Det blev dengang i sidste ende afvist af ydelsesservice, men indtil ydelsesservice kom med svaret, var der flere konsulenter som så det som en god ide.

Så med lidt ændring i systemet mener jeg sagtens det kunne lade sig gøre, og det virkede da som om konsulenterne dengang var enige.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 10:35

Martin Slot:

Mikael christiansen:

Forstår ikke helt dit svar.

Jeg har faktisk i sin tid snakket med flere fra jobcentrene i Kbh om mulighederne i forbindelse med anden forretningside - ikke MLM. Og her var snakken bl.a. om et beløb svarende til ydelsen, fratrukket den indtægt der blev genereret. Og jobcentret har jo i bund og grund mulighed for at støtte op om dette i 12 måneder hvis man sammenligner med løntilskud. Det blev dengang i sidste ende afvist af ydelsesservice, men indtil ydelsesservice kom med svaret, var der flere konsulenter som så det som en god ide.

Så med lidt ændring i systemet mener jeg sagtens det kunne lade sig gøre, og det virkede da som om konsulenterne dengang var enige.

Ja korrekt det kræver ændringer med løn tilskud ordning , mere mod erhvers støtte som jeg skrev , dette er ikke muligt uden ændringer , derfor ikke muligt det du skriver lige nu , med kan  da se du ønsker at ændre det god arbejdes løst, du kan skriv når det lykkes, at lave om på det, det vil jeg meget gerne høre om.

hold dig til fakta, som jobcentre fungere nu, og ikke som du ønsker, jeg har også mange ønsker hvor der skal ske ændringer i samfundet, men må holde mig til hvordan det fungere nu

Tilmeldt 1. Nov 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:24

Det er slet ikke en diskussion jeg gider at tage op med folk her inde, der vil altid være folk som er for og imod. Men hvorfor ville nr.1 forretningsforfatter Robert Kiyosaki skrive en bog om hvorfor NM/MLM er den nye og smarte måde at arbejde på hvis det hele bare er hundelort? Hvorfor ville selveste Donald Trump gå ud og reklamere for en MLM virksomhed, hvis den var ulovlig?

Folk der ofte er hurtige til at svine MLM til, er dem der ikke ved nok.

God dag til jer alle :-)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:07

MrCharming:

Det er slet ikke en diskussion jeg gider at tage op med folk her inde, der vil altid være folk som er for og imod. Men hvorfor ville nr.1 forretningsforfatter Robert Kiyosaki skrive en bog om hvorfor NM/MLM er den nye og smarte måde at arbejde på hvis det hele bare er hundelort? Hvorfor ville selveste Donald Trump gå ud og reklamere for en MLM virksomhed, hvis den var ulovlig?

Folk der ofte er hurtige til at svine MLM til, er dem der ikke ved nok.

God dag til jer alle :-)

Vi sviner jo ikke til , med vis skal bruge jobcentre som den model Martin kræver det ændringer alt kan lade sige og siger ikke det en dårlige ide , med det kræver ændringer .

Er sikkert en smart markedsførings måde , med denne tråd er om en person der har begået brud på markedsføringsloven som der linkes til.

Selvfølgelig findes der både godt og ondt i MLM , som der er med alt andet i denne verden

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:27

Martin Slot:
Men jeg er ikke enig med dig i, at man ikke kan tilbyde arbejdsløse en præsentation af MLM. Men jeg så da gerne at jobcentret var inde over fuldt ud (og endnu engang, så handler det ikke om 7000,- som TV2 påstår, eller om at være en del af et millionteam). Men jeg går ikke efter arbejdsløse, skal jeg da lige sige hurtigt, jeg vil hellere have folk der, når de ser problemer fokusere på at finde løsninger fremfor at fokusere på probleme

Som udgangspunkt kan vi ret hurtigt blive enige om at arbejdsløse som udgangspunkt ikke er de mest interessante emner - ergo skal man ikke opsøge den type prospekter - i tilfældet man laver en "name jogger" - altså lige ryste posen og kradser navnene ned på dem man kender, ja så er det altså ikke de arbejdsløse - altså dem der rent faktisk kalder sig selv - og betragter sig selv - som arbejdsløse der ryger øverst på listen. Der er osse alt for meget bøvl forbundet med folk der render rundt på dagpenge eller endnu værre: kontanthjælp. 

De er simpelthen ikke motiveret nok - og størsteparten vil sikkert ikke ændre deres nuværende situation - for det kræver mere end bare at signe up - for at komme skridtet videre.

Den type mennesker der "egner" sig til Network Marketing opsøger det selv - eller figurere på ens kontaktliste som naturlige igangsættere, positive eller på anden vis interessante personligheder. 

Nu er det naturligvis en påstand som ligger til grund for denne kommentar - men jeg har endnu ikke selv haft en eneste erfaring med at folk på dagpenge eller kontanthjælp får noget som helst positivt ud af at involvere sig i vores branche - ergo tåbeligt at spilde krudt på at forklare dem at MLM kan være vejen ud af deres situation. Jo, det kan det ganske vidst - men der er alt, alt for mange mentale barriere.

Næh, krudtet er bedre brugt på de mange der bl.a går rundt og "leger" iværksættere - som reelt set nok ikke laver nok penge til at kunne leve af deres forretning/deres "iværksætteri" eller som grundet tiden og "krisens" effekt er presset. Deres evner og ønske om forandring er langt mere effektiv drivkraft indenfor Network Marketing... 

Der er jo et hav af "iværksættere" som alle sammen sidder og laver nøjagtig det samme - men som måske helt har forstået at det nok osse er begrænset HVOR mange der kan være om buddet...

Lasse Burholt

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Side 6 ud af 6 (56 indlæg)