Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv millionær med Nu Skin

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Synes det er forkert at tilbyde arbejdesløse dette produkt på denne måde

MLM synes jeg nævnes så tit mange penge, , lige et beløb , så kommer der mange penge så  man tror alt MLM er sådan, ved det snart ikke, bliver mere og mere tænksom når jeg høre MLM, jo mere jeg læser her på portalen

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 21:46
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Synes det er forkert at tilbyde arbejdesløse dette produkt på denne måde

MLM synes jeg nævnes så tit mange penge, , lige et beløb , så kommer der mange penge så  man tror alt MLM er sådan, ved det snart ikke, bliver mere og mere tænksom når jeg høre MLM, jo mere jeg læser her på portalen

Jeg vil sige det samme som jeg hele tiden har gjort, at vurdere MLM udfra en flok indlæg herinde er ikke en kvalitets vurdering. Vi to har jo skrevet et hav af kommentarer til hinanden og se hvor ofte vi misforstår hinanden.

Som sagt tidligere er jeg ikke imponeret af jobkonsulenten, men journalisterne er helt nede på Ekstra Bladet niveau.

Men jeg er ikke enig med dig i, at man ikke kan tilbyde arbejdsløse en præsentation af MLM. Men jeg så da gerne at jobcentret var inde over fuldt ud (og endnu engang, så handler det ikke om 7000,- som TV2 påstår, eller om at være en del af et millionteam). Men jeg går ikke efter arbejdsløse, skal jeg da lige sige hurtigt, jeg vil hellere have folk der, når de ser problemer fokusere på at finde løsninger fremfor at fokusere på problemet.

Hvis man er/var i tvivl, kan man jo ringe til NuSkin i Danmark, der sidder 60 medarbejdere i København.

Hvis jeg tager fra København til f.eks. Århus, bruger ca. 1000 på bro og benzin/diesel for at signe en person op for 350,- kan du så ikke se at detaljerne som bl.a. den arbejdsløse har ikke stemmer? Altså hvis det handlede om at man tjente på at signe folk op.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:56
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Martin Slot:

Men jeg er ikke enig med dig i, at man ikke kan tilbyde arbejdsløse en præsentation af MLM. Men jeg så da gerne at jobcentret var inde over fuldt ud 

Det vil kræve at den ledige kan leve af det fra dag 1.

Ud over at det er hamrende ulovligt det jobkonsulenten gør i dette tilfælde, så mister man også retten til kontanthjælp, hvis man er selvstændig ved siden af og det er man vel som MLM forhandler eller?

Du mener seriøst at jobcentrene skal lave MLM præsentationer i fremtiden?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:10

Nicolaj Thomasen:

Martin Slot:

Men jeg er ikke enig med dig i, at man ikke kan tilbyde arbejdsløse en præsentation af MLM. Men jeg så da gerne at jobcentret var inde over fuldt ud 

Ud over at det er hamrende ulovligt det jobkonsulenten gør i dette tilfælde, så mister man også retten til kontanthjælp, hvis man er selvstændig ved siden af og det er man vel som MLM forhandler eller?

Enig med Nicolaj Thomasen Smile

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 23:09

Nicolaj Thomasen:

Kun hvis man betragter deres deltagelse i MLM som en fuldtidsbeskæftigelse. Så længe den arbejdsløse står til rådighed for arbejdsmarkedet og sender det antal ansøgninger om ugen, som jobcentret kræver, så tror jeg ikke det har indflydelse på dagpengene.

Nicolaj Thomasen:

Vi er helt enige i, at den måde den pågældende jobkonsulent har gjort det på, er hamrende uetisk - men jeg er enig med Martin i, at man sagtens ville kunne lave MLM præsentationer i jobcentret. Men jobkonsulenten skal selvfølgelig ikke være involveret i det firma, som de præsenterer.

Og så lige for at få en ting på det rene - som rigtig mange misforstår ved MLM:

Det er langt fra alle firmaer, hvor man tjener penge på at tegne nye forhandlere op. Man tjener penge når ens forhandlere tjener penge - og der er en kæmpe forskel på de 2 scenarier, da scenarie 2 forudsætter, at man hjælper sine forhandlere til succes, og det er det, der er hele grundtanken i MLM.

At der så bliver slået plat på det i mange tilfælde, er en anden snak.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 23:11

Nicolaj Thomasen:

Nej jeg mener ikke jobcentrene skal lave mlm præsentationer. I samme stil når de sender folk i kursus, til aktivering osv.

Leve af det fra dag1, næh det var nu ikke tanken. Men jeg er også af den holdning at det er tåbeligt at man ikke har tilbud til selvstændige ledige. Noget i stil a la løntilskud..

Jeg skal ikke kunne sige hvad der er sket på de møder med jobkonsulenten, men det er i hvert fald ikke et sandt billede TV2 tegner, men det er jo lige gyldigt nu.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:19

Allan I:

Nicolaj Thomasen:

Kun hvis man betragter deres deltagelse i MLM som en fuldtidsbeskæftigelse. Så længe den arbejdsløse står til rådighed for arbejdsmarkedet og sender det antal ansøgninger om ugen, som jobcentret kræver, så tror jeg ikke det har indflydelse på dagpengene.

Nicolaj Thomasen:

Vi er helt enige i, at den måde den pågældende jobkonsulent har gjort det på, er hamrende uetisk - men jeg er enig med Martin i, at man sagtens ville kunne lave MLM præsentationer i jobcentret. Men jobkonsulenten skal selvfølgelig ikke være involveret i det firma, som de præsenterer.

Det er langt fra alle firmaer, hvor man tjener penge på at tegne nye forhandlere op. Man tjener penge når ens forhandlere tjener penge - og der er en kæmpe forskel på de 2 scenarier, da scenarie 2 forudsætter, at man hjælper sine forhandlere til succes, og det er det, der er hele grundtanken i MLM.

At der så bliver slået plat på det i mange tilfælde, er en anden snak.

Kender for meget til bistands systemet med vis fås lille indkomste modregnes det , bistands hjælpen derved , giv dem et fuld tids job de kan leve af dette , skal fremtones meget du mister indkomst vis ikke får nok indtægt , tvivler dog kommune vil give løn tilskuds til MLM , som derved de skal tilbyde , vis de skal bruge det på jobcentre

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 23:23

Allan I:

Præcis, men det ville jo ødelægge journalisternes historie.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:28

Martin Slot:

Allan I:

Præcis, men det ville jo ødelægge journalisternes historie.

Præcist det ved jeg godt , derfor fungere det ikke på jobcentre , for vis de vises det frem skal de også kunne lave en løn tilskuds ordning og kan ikke rigtigt se hvordan det skal fungere , kræver en vis fantasi , for det er ikke som normale timeløn mv.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 00:47

Mikael christiansen:

Præcist det ved jeg godt , derfor fungere det ikke på jobcentre , for vis de vises det frem skal de også kunne lave en løn tilskuds ordning og kan ikke rigtigt se hvordan det skal fungere , kræver en vis fantasi , for det er ikke som normale timeløn mv.

Selvfølgelig kan det fungere hvad enten det er MLM eller anden form for arbejde, ville det som du siger kunne lade sig gøre hvor lønnen der opnås trækkes fra ydelsen.

Hvis man støttede folk med vilje, lyst eller initiativ til at gøre noget, istedet for alle de tåbelige tiltag der laves nu med aktivering osv. så kunne det da være dejligt for mange.

Side 5 ud af 6 (56 indlæg)