Synes det er forkert at tilbyde arbejdesløse dette produkt på denne måde MLM synes jeg nævnes så tit mange penge, , lige et beløb , så kommer der mange penge så man tror alt MLM er sådan, ved det snart ikke, bliver mere og mere tænksom når jeg høre MLM, jo mere jeg læser her på portalen
|
Mikael christiansen:Synes det er forkert at tilbyde arbejdesløse dette produkt på denne måde
MLM synes jeg nævnes så tit mange penge, , lige et beløb , så kommer der mange penge så man tror alt MLM er sådan, ved det snart ikke, bliver mere og mere tænksom når jeg høre MLM, jo mere jeg læser her på portalen
Jeg vil sige det samme som jeg hele tiden har gjort, at vurdere MLM udfra en flok indlæg herinde er ikke en kvalitets vurdering. Vi to har jo skrevet et hav af kommentarer til hinanden og se hvor ofte vi misforstår hinanden.
Som sagt tidligere er jeg ikke imponeret af jobkonsulenten, men journalisterne er helt nede på Ekstra Bladet niveau.
Men jeg er ikke enig med dig i, at man ikke kan tilbyde arbejdsløse en præsentation af MLM. Men jeg så da gerne at jobcentret var inde over fuldt ud (og endnu engang, så handler det ikke om 7000,- som TV2 påstår, eller om at være en del af et millionteam). Men jeg går ikke efter arbejdsløse, skal jeg da lige sige hurtigt, jeg vil hellere have folk der, når de ser problemer fokusere på at finde løsninger fremfor at fokusere på problemet.
Hvis man er/var i tvivl, kan man jo ringe til NuSkin i Danmark, der sidder 60 medarbejdere i København.
Hvis jeg tager fra København til f.eks. Århus, bruger ca. 1000 på bro og benzin/diesel for at signe en person op for 350,- kan du så ikke se at detaljerne som bl.a. den arbejdsløse har ikke stemmer? Altså hvis det handlede om at man tjente på at signe folk op.