Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv millionær med Nu Skin

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 17:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

vis skrevet mange penge og gør det mange gange, altså så mener du jo bare, mange penge vis man bare gør et godt arbejde, dette er jo ikke ligefrem nogle nyhed, det er sådan alle erhverv vis gøres et godt stykke arbejde og arbejder meget er der mange penge lige vel hvor du arbejder, derved mener du reelt intet i dit indlæg.

Opfat det som du har lyst. Ja der er mange penge i mange brancher, men forskellen er vel at mange andre industrier har masser af folk, hvorimod MLM er begrænset, her er hvad jeg vil kalde mange penge men meget meget få danskere som leger med. Ja der er stadig skeptiske folk, det kan ikke undgås. Kan du f.eks. fortælle mig om en branche hvor der er mange penge, men kun ganske få der "kæmper" om dem?

Mikael christiansen:

Danmark streg f.eks. Norge kultur og er en del anderledes, jeres målsætning måde snakke på, vil gå langt bedre I USA – Norge mv.  du kan være sur over dette, med grundlæggende ved du godt dansker, er præget janteloven princippet, ingen er bedre end andre,

Folk ved godt nok det ikke fuld ud sandt også i Norge med sluger det på en anden måde denne markedsføring form, om vi bliver alle parat til denne markedsføring form, er princippet om i kan omstille lidt mod dansk tanke måde og vi bevæger os lidt mod denne markedsføring form.

Norge er blot et af mange lande hvor der er fremgang, jeg har arbejdet med nordmænd længe før jeg begyndte i MLM, så jeg kender skam masser af nordmænd. Jeg er skam ikke sur over noget som helst, igen...hvorfor skulle jeg være det. Mht. Amino er jeg da kun ærgerlig, fordi nyhedsbrevet forleden viste at mange havde det hårdt, men formentlig er der ingen af dem der er åbne for en personlig dialog.

Men jeg er heller ikke enig med dig i den store kultur forskel. Der er masser af nordmænd der er ligeså lukket for MLM ideen.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:43
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Martin Slot:

Mikael christiansen:

vis skrevet mange penge og gør det mange gange, altså så mener du jo bare, mange penge vis man bare gør et godt arbejde, dette er jo ikke ligefrem nogle nyhed, det er sådan alle erhverv vis gøres et godt stykke arbejde og arbejder meget er der mange penge lige vel hvor du arbejder, derved mener du reelt intet i dit indlæg.

Opfat det som du har lyst. Ja der er mange penge i mange brancher, men forskellen er vel at mange andre industrier har masser af folk, hvorimod MLM er begrænset, her er hvad jeg vil kalde mange penge men meget meget få danskere som leger med. Ja der er stadig skeptiske folk, det kan ikke undgås. Kan du f.eks. fortælle mig om en branche hvor der er mange penge, men kun ganske få der "kæmper" om dem?

Mikael christiansen:

Danmark streg f.eks. Norge kultur og er en del anderledes, jeres målsætning måde snakke på, vil gå langt bedre I USA – Norge mv.  du kan være sur over dette, med grundlæggende ved du godt dansker, er præget janteloven princippet, ingen er bedre end andre,

Folk ved godt nok det ikke fuld ud sandt også i Norge med sluger det på en anden måde denne markedsføring form, om vi bliver alle parat til denne markedsføring form, er princippet om i kan omstille lidt mod dansk tanke måde og vi bevæger os lidt mod denne markedsføring form.

Norge er blot et af mange lande hvor der er fremgang, jeg har arbejdet med nordmænd længe før jeg begyndte i MLM, så jeg kender skam masser af nordmænd. Jeg er skam ikke sur over noget som helst, igen...hvorfor skulle jeg være det. Mht. Amino er jeg da kun ærgerlig, fordi nyhedsbrevet forleden viste at mange havde det hårdt, men formentlig er der ingen af dem der er åbne for en personlig dialog.

Men jeg er heller ikke enig med dig i den store kultur forskel. Der er masser af nordmænd der er ligeså lukket for MLM ideen.

Vis der ikke var forskel var det nok ligeså udbredt i begge lande .

Med mener du så det ikke er udbredt i Norge , med mere i Danmark bliver lidt forvirret over dit indlæg.

Ingen brancher vis mange penge kæmper alle om pengene , med hvorfor skriver du så bliv milionær med Nu skin , det synes jeg er en misvisende overskrift.

okay forstår ikke det du skriver , med at få kæmper om mange penge , dette betyder jo som du hele tiden siger , det er lette penge , for vis  få kæmper om mange penge er det lettere penge , end vis mange kæmper om mange penge , med synes godt nok mange indlæg modsiger hinanden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 19:25

Mikael christiansen:

Med mener du så det ikke er udbredt i Norge , med mere i Danmark bliver lidt forvirret over dit indlæg.

Ingen brancher vis mange penge kæmper alle om pengene , med hvorfor skriver du så bliv milionær med Nu skin , det synes jeg er en misvisende overskrift.

okay forstår ikke det du skriver , med at få kæmper om mange penge , dette betyder jo som du hele tiden siger , det er lette penge , for vis  få kæmper om mange penge er det lettere penge , end vis mange kæmper om mange penge , med synes godt nok mange indlæg modsiger hinanden

Jeg skriver ikke bliv millionær med NuSkin. Så her blander du tingene sammen.

Nej fordi der er få der kæmper betyder det sgu da ikke at det er let.

Jeg syntes ikke der er den store forskel på norsk og dansk kultur, og du kan da ikke bare skære det over på den måde, at hvis kulturerne var ens, så var de lige udbredt. Der er mange ting der spiller ind, bl.a. held.

Det er mere udbredt i Norge, men jeg mener Danmark har potentiale til at blive mindst lige så stort som i Norge.

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 20:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mikael jeg kan god tænke mig at høre hvor du vil hen med samtalen. Du skriver en del i mlm tråde, men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvor du vil hen. Tit ender det med et svar og så springer du tilbage til starten igen, for så at tage den en gang til.

Der er forskel på alle mennesker også på en nordmand og en dansker. Der er også forskel på din nabo og dig og ingen mennesker tænker ens. Folks holdning ændre sig også gennem livet.

Man kan også tage en branche som din egen. For 50 år siden var det utænkligt og i dag er det alm. 

Vi kan alle gætte på hvad andre folk tænker og tror om alting. En gang var det kendt at alle pædagore kørte i 2CV hvilket jo ikke var rigtig. Problemet er at hvis nogen hele tiden påstår noget så pludslig bliver en påstand til sandhed uden at være det. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:16

Keld_J:

Mikael jeg kan god tænke mig at høre hvor du vil hen med samtalen. Du skriver en del i mlm tråde, men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvor du vil hen. Tit ender det med et svar og så springer du tilbage til starten igen, for så at tage den en gang til.

Der er forskel på alle mennesker også på en nordmand og en dansker. Der er også forskel på din nabo og dig og ingen mennesker tænker ens. Folks holdning ændre sig også gennem livet.

Man kan også tage en branche som din egen. For 50 år siden var det utænkligt og i dag er det alm. 

Vi kan alle gætte på hvad andre folk tænker og tror om alting. En gang var det kendt at alle pædagore kørte i 2CV hvilket jo ikke var rigtig. Problemet er at hvis nogen hele tiden påstår noget så pludslig bliver en påstand til sandhed uden at være det. 

grunden til det springer tilbage , er fordi nogle tingene bliver svaret igen som modsvare det han sagde en anden gang i tråden derfor skriver jeg igen , for at få et svar på hvad han mener , for jeg er intreseret i at høre hans mening.

Korrekt der er forskelle på nordmænd og dansker ved heller hvorfor de blev kom på bane , da det er idanmark vi er i , så vi er enig Smile

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:21

Martin Slot:

Mikael christiansen:

Jeg skriver ikke bliv millionær med NuSkin. Så her blander du tingene sammen.

Nej fordi der er få der kæmper betyder det sgu da ikke at det er let.

Jeg syntes ikke der er den store forskel på norsk og dansk kultur, og du kan da ikke bare skære det over på den måde, at hvis kulturerne var ens, så var de lige udbredt. Der er mange ting der spiller ind, bl.a. held.

Det er mere udbredt i Norge, men jeg mener Danmark har potentiale til at blive mindst lige så stort som i Norge.

Jeg ved ikke rigtigt hvordan overskriften så skal forstås , der står jo bliv millionær med nu skin.

Der er forskel på danmark og norge , så tror der skal holding ændring igang , med tror da godt nogle MLM kan klare opgaven.

Jeg forstår ikke det med mange penge, og få der kæmper om det . for ved få der kæmper om mange er chancen højere for mange penge der kommer let , eller hr misforstået dig ?

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 21:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Mikael

Hvis du vil vide, hvordan overskriften skal forståes, er det så ikke nærliggende at spørge trådstarteren om dette.?

Martin har, så vidt jeg kan erindre, aldrig skrevet om lette eller for den sags skyld mange penge i forbindelse med >MLM/NM. Han har da også taget afstand fra jobkonsulentens optræden.

Tværtimod påpeger han, at der her er tale om hård benarbejde ligesom i andre brancher også.

Du kommer da heller ikke sovende til dine penge. Du er da nød til at gøre noget for det. Det er det samme. som Martin og flere andre har skrevet.

Jeg er bange for, at du blander forskellige skribenter og udsagn sammen.

Dbh.

Michael

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Skrevet kl. 12:40

Mikael christiansen:

grunden til det springer tilbage , er fordi nogle tingene bliver svaret igen som modsvare det han sagde en anden gang i tråden derfor skriver jeg igen , for at få et svar på hvad han mener , for jeg er intreseret i at høre hans mening.

Korrekt der er forskelle på nordmænd og dansker ved heller hvorfor de blev kom på bane , da det er idanmark vi er i , så vi er enig Smile

1. Du må da meget gerne lige skrive hvad det er jeg har sagt i denne tråd som modsvarer de andre kommentarer jeg er kommet med. For når jeg læser dine forståelser gang på gang, så skal jeg jo ind og sige nej det er ikke rigtigt forstået. Så allerede her har vi et kommunikations problem, hvilket jo passer meget godt til hvad jeg tidligere har sagt, at kommunikation på skrift kan give masser af misforståelser.

2. Så store forskelle er der altså heller ikke på nordmænd og danskere, Norge blev taget op fordi størrelsen af befolkning er stort set ens. Og Norge har været fyldt med lige så mange fordomme som Danmark. Så hvorfor skulle der ikke være samme potentiale i Danmark, det er jo ikke fordi det er myseost det handler om. Og internettet gør at selvom man sidder i DK, kan man jo sagtens arbejde med emner i Norge og andre steder - og omvendt...

3. Der er et par stykker som godt kan se at der er nogle muligheder med MLM, men pt. ser de ingen firmaer som er attraktive nok - men hvor meget er man up to date? Hvorfor ikke bare tage en række af firmaerne og tage et møde med en af topfolkene. Man vil være helt up to date, det ville tage en halv time af ens tid, og man ville have haft dialog'en med dem som har lavet den store forretning. Det kan godt være det er mig der er naiv, men hvis 10 Amino'er satte sig med en som har 13 års erfaring, var skeptiske men stadig åbne overfor muligheden, så burde de 10 jo være kloge nok til at sige fra hvis ideen ikke er interessant for dem. (og bemærk nu jeg siger topfolk i flere af de forskellige, så det ikke er mig jeg taler om skal give dem en præsentation og derved en rekruttering).

Tilmeldt 13. Nov 10
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:44
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Er imponeret/skræmt over at folk stadigvæk kan flade for den slags Ick!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 19:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

I har ret.

Hold kæft hvor er det dårlig stil at tilbyde arbejdsløse at starte som selvstændig med NuSkin, når alle ved, at det er meget billigere at starte op i NWA. Big Smile

Hun skulle meget hellere tage og gøre som alle hendes kollegaer i jobcentrene, og sende de arbejdsløse på kurvefletningskursus på Bali, på yogakursus og på spaghetti/skumfidus teambuilding. 

Det er det vi er vant til - så det må vi hellere blive ved med.

Det der med at tænke anderledes skal man sgu passe på med! Folk bliver pisse bange! Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Side 4 ud af 6 (56 indlæg)