Opfat det som du har lyst. Ja der er mange penge i mange brancher, men forskellen er vel at mange andre industrier har masser af folk, hvorimod MLM er begrænset, her er hvad jeg vil kalde mange penge men meget meget få danskere som leger med. Ja der er stadig skeptiske folk, det kan ikke undgås. Kan du f.eks. fortælle mig om en branche hvor der er mange penge, men kun ganske få der "kæmper" om dem?
Norge er blot et af mange lande hvor der er fremgang, jeg har arbejdet med nordmænd længe før jeg begyndte i MLM, så jeg kender skam masser af nordmænd. Jeg er skam ikke sur over noget som helst, igen...hvorfor skulle jeg være det. Mht. Amino er jeg da kun ærgerlig, fordi nyhedsbrevet forleden viste at mange havde det hårdt, men formentlig er der ingen af dem der er åbne for en personlig dialog. Men jeg er heller ikke enig med dig i den store kultur forskel. Der er masser af nordmænd der er ligeså lukket for MLM ideen.
|
Martin Slot:Mikael christiansen:vis skrevet mange penge og gør det mange gange, altså så mener du jo bare, mange penge vis man bare gør et godt arbejde, dette er jo ikke ligefrem nogle nyhed, det er sådan alle erhverv vis gøres et godt stykke arbejde og arbejder meget er der mange penge lige vel hvor du arbejder, derved mener du reelt intet i dit indlæg.
Opfat det som du har lyst. Ja der er mange penge i mange brancher, men forskellen er vel at mange andre industrier har masser af folk, hvorimod MLM er begrænset, her er hvad jeg vil kalde mange penge men meget meget få danskere som leger med. Ja der er stadig skeptiske folk, det kan ikke undgås. Kan du f.eks. fortælle mig om en branche hvor der er mange penge, men kun ganske få der "kæmper" om dem?
Mikael christiansen:Danmark streg f.eks. Norge kultur og er en del anderledes, jeres målsætning måde snakke på, vil gå langt bedre I USA – Norge mv. du kan være sur over dette, med grundlæggende ved du godt dansker, er præget janteloven princippet, ingen er bedre end andre,
Folk ved godt nok det ikke fuld ud sandt også i Norge med sluger det på en anden måde denne markedsføring form, om vi bliver alle parat til denne markedsføring form, er princippet om i kan omstille lidt mod dansk tanke måde og vi bevæger os lidt mod denne markedsføring form.
Norge er blot et af mange lande hvor der er fremgang, jeg har arbejdet med nordmænd længe før jeg begyndte i MLM, så jeg kender skam masser af nordmænd. Jeg er skam ikke sur over noget som helst, igen...hvorfor skulle jeg være det. Mht. Amino er jeg da kun ærgerlig, fordi nyhedsbrevet forleden viste at mange havde det hårdt, men formentlig er der ingen af dem der er åbne for en personlig dialog.
Men jeg er heller ikke enig med dig i den store kultur forskel. Der er masser af nordmænd der er ligeså lukket for MLM ideen.
Vis der ikke var forskel var det nok ligeså udbredt i begge lande .
Med mener du så det ikke er udbredt i Norge , med mere i Danmark bliver lidt forvirret over dit indlæg.
Ingen brancher vis mange penge kæmper alle om pengene , med hvorfor skriver du så bliv milionær med Nu skin , det synes jeg er en misvisende overskrift.
okay forstår ikke det du skriver , med at få kæmper om mange penge , dette betyder jo som du hele tiden siger , det er lette penge , for vis få kæmper om mange penge er det lettere penge , end vis mange kæmper om mange penge , med synes godt nok mange indlæg modsiger hinanden