Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv millionær med Nu Skin

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)
Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

tintintin:
har set det, men det giver ikke en forklaring på hvad "Multi Level Pyramidespils sande ansigt er"

Så se du den igen ;)

/allan

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:19
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Wow! Det er godt nok et smart trick! Indfang dem mens de er svage og sårede!

Det er lige sådan noget min egen kampagne for at få flere ind i web-branchen skal bruge (Læs: Der er sindsygt mange PENGE i web-branchen)

Desværre kan web-branchen, nok ikke lokke med millioner på samme måde, da der for rigtigt mange menneskers vedkomne, bare er tale om vellønnede jobs.

Problemet er selvfølgeligt, så vi ikke helt vil kunne regne med samme opmærksomhed fra pressen, øv!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:22

tintintin:

har set det, men det giver ikke en forklaring på hvad "Multi Level Pyramidespils sande ansigt er"

At det reelt set ikke går ud på at sælge dyre produkter, men derimod at hverve nye forhandlere med alle midler. Når familien og vennerne er faldet fra, så må man åbenbart ty til at udnytte sin jobposition på ulovlig vis og forsøge at hverve sagesløse mennesker, der ikke er der af egen fri vilje.

Det kan bedst sammenlignes med et lærer/elev forhold eller sexchikane, klamt er det ihvertfald.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 22:30

Hej

Jeg vil ikke ind i en lang snak om TV indlæget. Jeg tager også afstand i denne metode fordi hun anvender sin stlling som underviser til at overtale en person til arbejde i hendes team.

Sjovt nok så har der lige været mange indlæg om det at blive millionær i en overskrift som ikke stemte overens med indholdet.  Men det kan man da vist også sige i dette indlæg.

Ha en fantastisk dag i morgen

Keld

Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 22:34

Tak for forklaringen Nikolaj :-)

Det er selvfølgelig for dumt at blande tingene sammen på denne måde. Så beder man om at komme på candid camera. Tilgengæld vil der altid være mange uintellingente væsener derude, der tror på at man bare uden videre kan tjene en million kroner på MLM uden at skulle arbejde for det.

Men osse torskedumt at bruge det som hverveargument.

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 22:35

Keld_J:

Hej

Jeg vil ikke ind i en lang snak om TV indlæget. Jeg tager også afstand i denne metode fordi hun anvender sin stlling som underviser til at overtale en person til arbejde i hendes team.

Sjovt nok så har der lige været mange indlæg om det at blive millionær i en overskrift som ikke stemte overens med indholdet.  Men det kan man da vist også sige i dette indlæg.

Ha en fantastisk dag i morgen

Keld

Nu lover hun jo faktisk hende der at blive millionær? Så udover at Nicolaj ikke skriver han lover dig det så passer det nu ret godt med indholdet af videoen.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:41

Keld_J:

Sjovt nok så har der lige været mange indlæg om det at blive millionær i en overskrift som ikke stemte overens med indholdet. 

Indrømmet, der gik lidt Ekstra Blads overskrift i den Wink

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:43
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Keld_J:

Det har du ret i, det er skægt så meget mere chamerende det virker, når man ikke gør det for egen vindings skyld.

Fra Videbæk
Tilmeldt 28. Apr 08
Indlæg ialt: 143
Skrevet kl. 09:37
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Handlemåden af jobkonsulenten  er usmagelig og inkompetent.

Det samme er tilfældet, når telefonselskaber tilbyder nye kunder en pakkepris, der ligger langt under det, hvad langvarige kunder  trofast har betalt i mange år uden at have fået det samme tilbud.

Eller når inkompoetente kommunaldirektører/ervhersdirektører bliver afskediget med x-antal millioner i rumpetten som tak for deres uduelige indsats, samtidig med, at de svage her i samfundet skal betale regningen.

Eller når virksomhedsejer lukker deres forretning, med tab af div. investorers penge mm. til følge, samtig med, at samme person starter dagen efter det samme virksomhed op igen i en anden persons navn.

Eller...... listen kunne blive meget længere.

Min pointe er, at jeg synes det er umoralsk, forkastelig og samfundsmæssigt uetisk, men giver ikke et reelt billede for brancherne som helhed.

Det er bare nogle eksempler på, at enkelte personer er i stand til at ødelægge det for mange gennem deres uoverlagde handlinger og derved piske stemningen i en bestemt retning.

Mon der ville være omsætning i at udgive en avis, der udelukkende omhandler solstrålehistorier? Næppe.

Dbh.

Michael

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 10:09
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 1 person

Michael Dullweber:

Hej

Handlemåden af jobkonsulenten  er usmagelig og inkompetent.

Jeg er helt enig. Men fordi en har lavet denne fejl, er det ikke ensbetydende med at hele branchen er sådan.

Og det er sjovt som alle negative kommer frem nu og efterlyser svar fra MLM'ere. Hendes metode forsvares på ingen måde. Hverken af mig eller nogle andre MLM'ere.

Er det i orden det hun gør: Nej

Passer beløbet: Nej det er milevidt fra sandheden, hvilket også fremgår af den video der bliver fremlagt i Odense, men som er klippet ud af TV2.

Er pigen den eneste der får tilbudet: Nej, men iblandt arbejdsløse ville jeg nok ikke forvente at der var den åbne iværksættersjæl.

Tjenes penge på at signe nye op: Ja men som sagt er beløbet for hvad det koster at blive distributør i NuSkin helt forkert. Der er mange der bliver distributører for 350,- og får en række produkter for dette. Enhver kan jo regne ud at en % provision af dette beløb er peanuts og f.eks. ikke engang ville dække benzinen til kørsel.

Herinde er det jo ligegyldigt hvad MLM folk siger, I andre har fået Jeres svar fra TV2 og vurdere dette som sandheden.

Det er ikke første gang medierne klipper historierne så de sælger bedst, og heller ikke sidste gang.

Mvh.

Martin

Side 2 ud af 6 (56 indlæg)