Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Leder efter idiotsikkert regnskabssystem

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Er der nogen der kan anbefale et regnskabssystem, der er prisvenligt, idiotsikkert og uden begrænsninger.

Jeg har udover almindelig bogføring brug for at kunne holde styr på løn også. Men det er svært at gennemskue, hvad der passer bedst til mit behov, så del gerne jeres erfaringer.

vh

Maria

Tilmeldt 21. Sep 10
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 23:21

Jeg har kun erfaring med summasummarum, og jeg tror ikke, jeg behøver tilføje mere efter det her: en revisor fører mit regnskab nu.....................

Oversættelse fra engelsk til dansk, eller dansk til engelsk + Annoncering på Google og Facebook

Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 09:03

Hvis Melina Jørgensen´s indlæg  skulle  forståes negativt afgrænsende i forhold til SummaSummarum,  hvor  hun har kastet sig  i armene  på en revisor,  så  kunne  man  måske henlede opmærksomheden på gamle finansminister Poul Møller fra VKR-regeringen i  68-71, som sagde noget i retning af:

"fordi man render panden mod  en  mur;  så behøver det jo ikke  være muren der er noget i vejen med !!!"

Jeg vil påstå at jeg er i stand til på et kvarter  at demonstrere  for jer begge hvorledes I uden  at  skulle  vide  noget  som helst om  Debet og Kredit  at  bogføre i SummaSummarum.  Kan  man finde udaf at bevæge sig i Word og Excels brugerflader; så kan man også finde  rundt i SummaSummarum.    Det  kræver blot at  I har en netbank  hvorfra man  kan  hente  det,  der stoppes ind i  kassekladden -  for efterfølgende at  blive  modkonteret  på  de  relevante konti   -   linie  for  linie.

jeg  er  til rådighed  på   mit  site  www.summasupport.dk

Fra Herning
Tilmeldt 8. Dec 09
Indlæg ialt: 585
Skrevet kl. 09:18

Hej Maria.

Jeg tror ikke der findes noget idiotsikkert system inden for hverken lønbehandling eller regnskab.

Regnskab er meget andet end lige bogføring, det er også multimedieskat, moms, kørsel, personalegoder og meget andet.

Løn er også barsel, sygedagpenge, feriepenge mm.

jeg tror det du har brug for et regnskabsfirma der kan klare regnskab og løn samt rådgive dig om alle de problemstillinger du med tiden vil løbeind i.

Du kunne f.eks. prøve at ringe til Inger lise Byrgesen, Byens Erhervsservice. Hun har nogle fornuftige priser. Hun har undervist i regnskab på Herning Business School inden hun startede sin egen virksomhed og er desuden uddannet skatterevisor. jeg kan varmt anbefale Inger Lise.

Hendes nummer er: 4077 7864.

De bedste hilsener

Anders Mikkelsen

Nr1 

Tilmeldt 27. Sep 06
Indlæg ialt: 619
Fra  År Skrevet kl. 09:37
Fra Aalborg
Tilmeldt 21. Feb 07
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 09:51
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvad har du gang  i Anders Mikkelsen???

Da du skriver Byens Erhvervssservice ude på heden - så tænker jeg fint nok  -  Thi dem har jeg nemlig  solgt et SummaSummarum til; så der ville jo  være een,  der  aktivt  kunne spille  med  på  en  hjemmebogføring udført i samme program  -  men  Inger Lise Byrgesen  var da ikke  lige  et navn  jeg  kendte   ((men  Annette Knudsen fra Byens Erhvervsservice - Ikast (google det navn så kommer  kontaktadresse frem) kunne  jo  have  fået en partner eller medarbejder ved det navn))

Jeg kigger så  lige  på  dit firmanavn  Økonomikontoret nr. 1   - og her  kommer  Inger Lise Byrgesen  så  frem  som  indehaver i samme firma som dig  på adressen i  Lystrup -  se  linket:  http://nr1-okonomikontoret.dk/om-os.asp 

...  ikke  at  Inger Lise Byrgesen  ikke  kan  være  udmærket behjælpelig  -   men  hvad  skulle  vi  med  historien  om  Byens Erhvervsservice  ude  på  Herning kanten -  når  ILB  nu  har  office  i Lystrup  ved  Århus

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 10:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Kunne vi da forpokker ikke bare hjælpe Maria med hendes konkrete og ellers meget enkelte spørgsmål: "Hvilket regnskabssystem kan anbefales som er nemt og billigt"?

Alt andet må da kunne klares over en gang PM...

Der må være masser af iværksættereAmino der har erfaring med diverse regnskabssystemer - uden at have aktier i sagen.

Jeg vil også anbefale E-conomic til Maria. Jeg har kun god erfaring med det system. Du kan prøve det gratis i en periode. Men som Melinda nævner, kunne det være en ide, på sigt at overveje en bogholder. Det kunne være Melinda kunne uddybe fordele og en evt. pris? Du kan så holde dette op mod den tid du selv skal anvende på at lave dit regnskab.

De bedste kaffe hilsner
Søren

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 10:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Maria

Vi bruger SummaSumarum  3 Enterprice og jeg syntes at det er nemt at komme i gang med og jeg kan godt anbefale det, selvom vi er på vej til at skifte til e-conomics. Der er to grunde til at vi skifter til e-conomics:

• Vores webshop har integration med e-conomics. (Det mangler kun at blive sat op)
  • SummaSumarum er et enkel brugersystem

Summasumarum betaler du for én gang hvorimod e-conomics betales pr. måned

vh
Henrik

Fra Hørsholm
Tilmeldt 19. Oct 05
Indlæg ialt: 451
Fra  NoTanShop.com Skrevet kl. 10:40
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du spørg efter et bruger venligt system.

Jeg kan anbefale summasumarum, da det er nemt at gå til og du kan gå ned i en boghandler og købe en bog om brugen af summasumarum. Prisen er meget mere venlig end f.eks  e-conomic og andre internet basseret systemer som hurtigt løbe op i pris.

Fra København N
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 23:26

Hej Søren og Melinda og alle jer andre

Tak for svarene. Jo jeg kunne vældig godt tænke mig at få evt. problemer uddybet ved både det og andre systemer. Det er muligt, at jeg selv kan tage mig af det, har læst erhvervsøkonomi på et tidspunkt, men det er over 10 år siden. Om jeg selv skal tage mig af det afhænger blandt andet af pris, men for mig med et nyt firma er arbejdsindsatsen måske bedre lagt i at markedsføre det nye tiltag. På den anden side er det at outsource lidt en jungle, og jeg er skam også glad for input, der kan hjælpe med at evt. sortere fra mellem de mange tilbud.

vh

Maria

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)