Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der er masser af penge MLM!

Side 6 ud af 12 (117 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld_J:

Lundsby:
Men hvorfor bruge 5.000 kr, man kan starte en glorværdig programmør eller designer karrierer, bare ved at bruge sin pc og internettet.

Her siger du at alle ''bare'' kan starte som programmør. Det lyder jo extremt nemt Big Smile

Det er jo lige et job som ikke kræver nogen teknisk snilde. Jeg kender nogen som ikke kan finde ud af de mest simple ting på en PC og der er godt nok et stykke vej fra at sidde bag en skærm og så til at snakke med mennesker og anbefale en creme eller en plastikskål.  

Vi må hver især bruge de evner vi har og gøre det vi har lyst til. Der er tusindvis af mennesker i mlm branchen som ikke tænker på millioner, men bare har lyst til at tjene en skilling og være sammen med andre. Men det betyder jo ikke de har fejlet ...... Big Smile 

Man lære mange ting som ikke er målbar. Fx bare det at stå over for 10 fremmede personer og holde et fordrag er en grænse der skal overskrides for mange. Det at lave regnskab er en af de ting jeg selv har fået ud af at arbejde i denne branche. Personlig udvikling, lave fordrag og give undervisning til andre, og meget mere er alt sammen noget man kan få gavn af ud over kolde kontanter. Så er der også en meget vigtig ting, nye venner i mange lande.

Til alle dem der forlanger løn udbetalinger, som bevis så kan det undre I vil vide dette? Hvad kan I bruge det til. I vil jo ikke arbejde med branchen. Det er lidt det samme som at vide hvad naboen tjener. Men jeg kan fortæller jeg har set årlige bonus cheek som er en ekstra bonus oven i den årlige løn, som er højere end hvad normale mennesker tjener på et år. Nogle af dem er også med seks nuller.

Mht. til løn så starter næsten alle som bi-job og så bygger det op derfra. Så hvis man har en normal løn plus måske 5000 kr for at lave noget der er sjovt, lærerigt og livsbekræftende så er det vel ok.

Keld

Hej Keld

Du fremfører nogle ganske nyttige synspunkter som man kan forholde sig til.

MEN så går der igen lige mlm/nm i den igen, når du så henviser til noget du har set. Brug dig selv som eksempel og du vil opnå mere succes, resten er luftkasteller. For hvad i alverden betyder det at jeg kan se en bonus betaling på 50.000 dollars til Walter E. Benefit - når det er salget i lille DK ejg skal forholde mig til?

Så jo det eneste reelle bevis er at DU eller ligesindede viser hvad Du/I har tjent, resten er varm luft da det ikke er på samme størrelse marked. Rekruttering er nemmere hvis den du vil rekrutterer forstår dig og kan få støtte fra dig. Motivationen skal komme fra dig UDEN brug af andres bonus udbetalinger.

Køb ren argan olie her

Fra Brønshøj
Tilmeldt 21. Oct 10
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 23:22

//Allan 

Sorry kunne ikke lade vær med at blande mig... Men syntes jeg du skulle tjekke mit link.

http://thorborg.tv/14-aarige-simon-moerch.html Han er dansk og har tjent mere end de fleste på netop den forretningsmetode som Lundsby omtaler.

Men okay. Han er også KUN 15 år....;) 

Så længe bolden er rund...... Kan alt ske...!!!!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 09:00

Jonas Bonde:

//Allan 

Sorry kunne ikke lade vær med at blande mig... Men syntes jeg du skulle tjekke mit link.

http://thorborg.tv/14-aarige-simon-moerch.html Han er dansk og har tjent mere end de fleste på netop den forretningsmetode som Lundsby omtaler.

Hej Jonas,

Tak for linket - men nu var det jo ikke fordi jeg ikke troede på jer - det var bare et eksempel.

Det jeg ikke forstår er, at hvis man bruger 10 sek. på Google, så kan man se, at bare 3 af de større MLM firmaer tilsammen omsætter for over 17 milliarder kroner.

Allerede der, synes jeg jo, at Martins påstand er bevist - men MLM bødlerne vil have Martins lønseddel, før de tror på ham.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 09:13

Allan I:

Jonas Bonde:

//Allan 

Hej Jonas,

Tak for linket - men nu var det jo ikke fordi jeg ikke troede på jer - det var bare et eksempel.

Det jeg ikke forstår er, at hvis man bruger 10 sek. på Google, så kan man se, at bare 3 af de større MLM firmaer tilsammen omsætter for over 17 milliarder kroner.

Allerede der, synes jeg jo, at Martins påstand er bevist - men MLM bødlerne vil have Martins lønseddel, før de tror på ham.

Hvad skal i bevise vi ved alle man kan tjener masser af penge på MLM

lav det du er bedste til og du tjener masser af penge , for enhver en der gør et godt stykke arbejde om det er webmaster , MLM ,advokat eller  rengøring MV , tjener gode penge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 09:58
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Mikael christiansen:

Hvad skal i bevise vi ved alle man kan tjener masser af penge på MLM

lav det du er bedste til og du tjener masser af penge , for enhver en der gør et godt stykke arbejde om det er webmaster , MLM ,advokat eller  rengøring MV , tjener gode penge

Du har fuldstændig ret Mikael.

Jeg synes også Daniel har sagt det ganske smukt allerede:

"Er der virkelig ikke plads til at vi kan have forskellige interesser og måder at køre forretninger på, her på Amino? Det er ved at blive enormt trivielt, at der kommer en flok bødler farende med 200 i timen, hver gang der er en tråd om MLM eller lignende. Sæt jer i det mindste ordentlig ind i tingene før i får jer selv til at virke så snæversynet og uvidende."

Lundsby mener stadig ikke han har hørt et argument der taler for MLM - og vi andre synes ikke vi bestiller andet end at komme med argumenter.

1) Man har mulighed for, på en simpel måde, at starte en forretning op

2) Man kan arbejde med salg af produkter eller salg af konceptet

3) Man kan hjælpe andre til at tjene en ekstra skilling ved siden af deres 8 - 16 job

4) Man kan arbejde internationalt - uden selv at skulle sætte sig ind i de internationale regler

5) Man har et stort netværk af folk man kan sparre med, og som er interessrede i, at man får træning og at man afsætter - for det gavner hele netværket

6) Man får stillet gratis support og infrastruktur til rådighed

7) Man møder mange mennesker

8) Man kan have "ansatte" uden at skulle bøvle med løn

9) Man kan supplere sin egen 8 - 16 indkomst - og på sigt gå "all in" hvis man får succes

10) Man kan som privatperson købe produkter til engrospriser

Alle argumenterne er valide argumenter. Nogle af dem er også gældende for andre brancher - andre er unikke for MLM.

Hvis man ikke tænder på nogen af de 10 punkter, så skal man nok ikke vælge MLM - men det betyder jo ikke, at andre også bør vælge det fra.

Længere er den ikke. Wink

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 09:58
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Allan I:

Typisk latterlig MLM/NM troendes kommentar. Hvis du ikke selv kan se det, så læs tråden igen og se hvad du selv har skrevet.

Der er ingen her der decideret taler imod MLM/NM - det er måden det gøres på uigennemsigtigt og hemmeligt. Nu er du så irriterende at jeg må bryde kodekset her: Enten er du fatsvag eller så elsker du bare at være en irriterende amøbe.

Istedet for at have saglige diskussioner omkring mulighederne, indholdet i produkterne, priserne osv osv - så vælger du at gå den vej hvor du tillægger os motiver som gentagne gange er skrevet ikke er eksisterende.

Så hvis du er smart, så ender du diskussionen her, så du ikke skader de produkter du sælger mere end højst nødvendigt eller du begynder at blive saglig, faglig og dokumenterende.

Køb ren argan olie her

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 10:32

Jeg køber helt klart det Mikael (og iøvrigt Danske Bank) siger, med at man skal gøre det man er bedst til. Men grund kompetencen i MLM er salg, og så synes jeg bare man har meget bedre muligheder i andre brancher. Kender ihvertfald en del som har haft enorm god succes, med det.

Allan I:

1) Man har mulighed for, på en simpel måde, at starte en forretning op

Hvorfor er det mere simpelt end f.eks. at starte med at sælge timer (webdesign, programmering, syning etc.)

Allan I:

2) Man kan arbejde med salg af produkter eller salg af konceptet

Øv, flot man det kan man jo også ved at tage alle mulige andre retninger. Så der er heller ikke nogen overbevisende grund der!

Allan I:

3) Man kan hjælpe andre til at tjene en ekstra skilling ved siden af deres 8 - 16 job

Øv, ja ligesom omkring halvdelen af webfirmaer og webshops der er tilstede på Amino gør. Igen ikke noget nyt under solen.

Allan I:

4) Man kan arbejde internationalt - uden selv at skulle sætte sig ind i de internationale regler

Det har jeg svært ved at se er et mål i sig selv, jeg har aldrig hørt nogen sige at de ville ønske de kunne arbejde internationalt, men uden at sætte sig ind i de internationale regler.

Allan I:

5) Man har et stort netværk af folk man kan sparre med, og som er interessrede i, at man får træning og at man afsætter - for det gavner hele netværket

Ja, tror faktisk det måske er her, den virkeligt gode grund ligger, men MLM slipper man for at stå på egne ben, og man kan være en del af en gruppe ligesindende med samme interesser!
Så måske skulle salgstalen være at MLM er for dem, der har brug for hjælp og socialt sammenvær!
(Det er bare sjældent det man hører)

Allan I:

6) Man får stillet gratis support og infrastruktur til rådighed

Jeg troede man skulle købe en starte pakke! Så er det vel ikke gratis, iøvrigt er det ikke sker det samme i stortset alle situationer hvor man vil havde folk til at sælge sine produkter.
Vi gør f.eks. selv overfor designere.

Allan I:

7) Man møder mange mennesker

Det gør man bestemt også hvis man f.eks. vælger vejen som traditionel sælger. Så igen det fåes bedre eller ligeså godt andre steder.

Allan I:

8) Man kan have "ansatte" uden at skulle bøvle med løn

Allan I:

9) Man kan supplere sin egen 8 - 16 indkomst - og på sigt gå "all in" hvis man får succes

Allan I:

Hvis man ikke betaler dem løn, så er de ikke ansatte. Man kan sagtens tjene penge, på andres arbejde i form af, provisionsaftaler og lign. uden MLM.

Allan I:

Ingen ikke unikt, det samme har en masse webshopejere og programmører gjort.

Allan I:

Hvis bare de momsregistreringer ikke var så svære at få fat :-)
Det er selvfølgeligt ikke noget argument.

Nu er vi nede på en grund "Hvis du har brug for hjælp og socialt sammenvær", så er MLM nok noget for dig!

Længere er den ikke :-)

(Så lad vær med at skriv og forsvarer indlæg med overskriften "Der er masser af penge i MLM", så istedet på de reele styrker og brug overskrifter som "Vi hjælper hvis der er noget du ikke kan finde ud af og har det iøvrigt skide hyggeligt!")

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:00

korrekt lundsby og lagersalg

Med tænkt dig lidt om Allan og i andre MLM , han skriver direkte i overskriften der er masser af penge at tjene i MLM , derved prøver han sige det er et bedre erhverv i overskriften

sådanne overskrifter laver i tit derfor ender det tit i bliver ramt 200 time af masser af indlæg mod jer ikke mod MLM konceptet med måden i siger det på.

skriver det ende og det anden , tjener masser af penge , sådan , unik chance bliv millionær , let job og sådan kunne jeg blive ved .

Enhver ved man skal lave det man bedste til , i formidle jeres produkter hvad kan de og giver jeres viden videre .

Skriv intet om alle disse millionær vitser for ødelægger det for jer selv , håber i

huske i ikke lave for mange misvisende indlæg og overskrifter mv.

huske en misvisende overskrift og tekst et sted i et indlæg , kan man ikke , så nederste lige sige med små bogstaver , noget helt andet , dette er skjult markedsføring .

lyder lidt dumt det indlæg og skriger væk hold dig fra MlM , folk læser jeres indlæg , som i verdens bedste måde at tjene penge på , længere nede , ja så er det ikke og modsiger selv , med påpeger det er bedste , vis forstår dette , man både kan være bedste med lige siger noget andet , jeg fatter ikke det mindste hvad indlæget gik ud på , for det modsiger sig selv og som tråden forløber giver i os  andre amino.dk ret , med heller ikke  ret

Forvirret mig i hvert fald ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 11:53

Lagersalg123 - JEN:

Typisk latterlig MLM/NM troendes kommentar. Hvis du ikke selv kan se det, så læs tråden igen og se hvad du selv har skrevet.

Der er ingen her der decideret taler imod MLM/NM - det er måden det gøres på uigennemsigtigt og hemmeligt. Nu er du så irriterende at jeg må bryde kodekset her: Enten er du fatsvag eller så elsker du bare at være en irriterende amøbe.

Istedet for at have saglige diskussioner omkring mulighederne, indholdet i produkterne, priserne osv osv - så vælger du at gå den vej hvor du tillægger os motiver som gentagne gange er skrevet ikke er eksisterende.

Nu er det jo dig der både angriber min branche, mine produkter - og nu også min personlighed. Derfor forsvarer jeg mig.

Det har dog INTET med en saglig diskussion at gøre. Indtil videre har der udelukkende været tale om holdningsudveksling fra din side. 

Når du har lært hvad begrebet - saglig diskussion - dækker, så sig til, så vil jeg gerne deltage.  Smile

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 12:14

Lagersalg123 - JEN:

Nu er du så irriterende at jeg må bryde kodekset her: Enten er du fatsvag eller så elsker du bare at være en irriterende amøbe.

Lagersalg123 - JEN, jeg vil gerne ha´ at du dæmper dig, og ikke overtræder de regler her på Amino, du ganske udemærket kender. Bryder du reglerne, kender du konsekvensen.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Side 6 ud af 12 (117 indlæg)