Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der er masser af penge MLM!

Side 3 ud af 12 (117 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 18:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby:

Kontant, Operation X etc. har adskillige gange haft forskellige MLM firmaer igennem møllen, det er helt klart min opfattelse at hvis du spørger den almindelig dansker om MLM, så er herfra de har deres indtryk!

Den almindelige dansker har et dårligt indtryk af mange ting: Sælgere, konsulenter, mekanikere, alternative behandlere, skraldemænd etc. etc.

Er dit forslag, at vi dropper alle de brancher, og så bare arbejder med IT allesammen? Stick out tongue

De MLM firmaer som Operation X har behandlet, er branchens brodne kar.

De har også afsløret nogen gustne catering firmaer. Er din anbefaling så, at alle skal holde sig fra at starte et catering firma???

Jeg er ret sikker på, at det vil du - og de fleste andre herinde svare nej til.

Derfor forstår jeg ikke, hvorfor alt MLM skal skæres over en kam, mens alle andre brancher kan gradbøjes...

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 19:04
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Allan I:

Den almindelige dansker har et dårligt indtryk af mange ting: Sælgere, konsulenter, mekanikere, alternative behandlere, skraldemænd etc. etc.

Er dit forslag, at vi dropper alle de brancher, og så bare arbejder med IT allesammen? Stick out tongue

Når du er holdt op med at grine af 14-15 årige, der tjener kassen på MLM :-)

Som sagt så foreslår, jeg ikke at man dropper noget som helst, jeg kan bare ikke forstå hvorfor nogen, ville vælge MLM, som langt fra er den mest profitable branche, langt fra kræver mindst startkapital, kræver hårdt arbejde (ligesom alt det andet) og oveni købet har et blakket ry.

Jeg ville savne mekanikere, hvis der ikke var nogen der gad det. Jeg ville savne skraldemænd, konsulenter og endda alternative behandlere hvis der ikke var der gad det!

Jeg ville ikke savne MLM!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 19:17

Fashion-Seller:

Og hvor meget goodwill og frihed har en MLM pusher? NADA... Du kan ik sælge din MLM forretning!
Du har heller ik som MLM pusher indflydelse på din forretning. Du sælger varer for andre, og er NØDTIL at sælge det, som de synes er godt.

Og tjekker du den gennemsnitlige MLM pushers indkomst om året, så får du helt sikkert dit livs chok! Det er så få mennesker, som tjener mange penge, mens hovedparten bliver busted af en startpakke til flere tusinde kroner/Dollars/Euro...

Du er proppet med fordomme, og mange af dem har ikke hold i virkeligheden. Jeg argumenterer heller ikke for, at DU skal komme til at være MLM-fan. Jeg prøver bare at sammenligne MLM med alle andre brancher.

I NWA, som jeg er startet i for nyligt, kan man sælge, kaffe, jeans, smykker, parfume, personlig pleje, vandfiltrering, kosttilskud, dyrefoder og flere andre ting.

Hvis man ikke interesserer sig for nogen af produkterne, så skal man vælge et andet MLM-firma.

Det kostede mig kr. 0,- at starte, jeg må lave webshop, jeg må sælge varerne fra en butik og jeg bestemmer selv udsalgsprisen. Jeg kan også lade være at sælge varer - og bare købe varerne til mig selv til engros-pris.

Hvis ikke det er frihed - hvad er så? Og du kan godt mene, at jeg sælger varer for andre, men jeg får jo provision af det - og derudover har jeg andre, som sælger varer for mig, som jeg så også får provision af.  Det er det, der gør MLM specielt.

Lagersalg - JEN:

Kan du nævne mig bare 3 produkter i MLM/NM sammenhæng som ikke kan fås billigere på det åbne marked med samme funktion?

Du har tydeligvis ikke forstået MLM-konceptet: 

Kan du nævne mig 3 varer på det åbne marked, som du får procenter af at anbefale til andre?

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 19:18

Lundsby:

vælge MLM, som langt fra er den mest profitable branche, langt fra kræver mindst startkapital, kræver hårdt arbejde (ligesom alt det andet) og oveni købet har et blakket ry.

Jeg ville savne mekanikere, hvis der ikke var nogen der gad det. Jeg ville savne skraldemænd, konsulenter og endda alternative behandlere hvis der ikke var der gad det!

Hr. Lundsby

Der er sikker mange som ikke vil savne nogen. Bare de får lov til at sidde bag en PC skræm i deres egen verden.

Sjælent har jeg har jeg hørt sådan en åndsvag kommentar, som om du er bedre end alle andre og det er din lov der tæller. Du skal bestemme at alle skal være programørere og er fuldstændig ligeglad med andre mennesker, hvis det ikke lige de laver noget der passer dig.

Keld

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 19:26

Allan I:

Kan du nævne mig 3 varer på det åbne marked, som du får procenter af at anbefale til andre?

Nej - jeg kan desværre ikke nøjes med 3 - men måske nærmere 30.000 - afhængigt af hvor mange affiliate programmer der findes hvor klik eller bestillinger giver penge Smile

Så kom nu ind i kampen og lad være med at dreje fokus, det er det MLM/NM folk alt for ofte gør. Hvis ikke du kan se det, så er du gpodt på vej til at påvise mine påstande.

Så 3 produkter fra MLM/NM som ikke kan fås på markedet til samme pris eller billigere. Bare 3!

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 19:32

Lundsby:

Når du er holdt op med at grine af 14-15 årige, der tjener kassen på MLM :-)

Som sagt så foreslår, jeg ikke at man dropper noget som helst, jeg kan bare ikke forstå hvorfor nogen, ville vælge MLM, som langt fra er den mest profitable branche, langt fra kræver mindst startkapital, kræver hårdt arbejde (ligesom alt det andet) og oveni købet har et blakket ry.

Vi diskuterer ikke helt det samme.

Jeg prøver ikke at få dig til at være vild med MLM. Jeg forsøger bare at få hævet samtalen omkring MLM op på et lidt højere niveau.

Hvis du hører om en, der gerne vil starte en helsebutik - så siger du jo ikke til vedkommende, at de hellere skal kaste sig over affiliate marketing vel? Eller rakker ned på deres valg af branche.

Det jeg hidser mig lidt op over er, at det tilsyneladende er OK at kalde en MLM'er enten naiv eller svindler - uden at man overhovedet har sat sig ind i vedkommendes MLM-firma, eller vedkommendes måde at drive forretning på.

Jeg ville heller ikke savne Facebook, hvis den forsvandt - men derfor taler jeg jo ikke nedladende til folk, som prøver at tjene penge derinde. Wink

Forstår du min pointe?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 19:47

Lagersalg123 - JEN:

Nej - jeg kan desværre ikke nøjes med 3 - men måske nærmere 30.000 - afhængigt af hvor mange affiliate programmer der findes hvor klik eller bestillinger giver penge Smile

Så kom nu ind i kampen og lad være med at dreje fokus, det er det MLM/NM folk alt for ofte gør. Hvis ikke du kan se det, så er du gpodt på vej til at påvise mine påstande.

Så 3 produkter fra MLM/NM som ikke kan fås på markedet til samme pris eller billigere. Bare 3!

Så fordi du kan tjene penge på affiliate - så er alle andre nogen båtnakker, hvis de forsøger sig med andre metoder?

3 produkter: Bluebox parfume, tex4net jeans og colostrum kapsler.

Bluebox findes kun i NWA, (design din egen parfume) jeans'ne koster kr. 184,- og Colostrum kapslerne fåes kun få steder.

- og så ved jeg, at Martin nok kan nævne et par stykker mere fra NuSkin, som du heller ikke kan få tilsvarende på det åbne marked.

Var der andet jeg kunne hjælpe med? Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:55

Allan I:

Du er proppet med fordomme, og mange af dem har ikke hold i virkeligheden. Jeg argumenterer heller ikke for, at DU skal komme til at være MLM-fan. Jeg prøver bare at sammenligne MLM med alle andre brancher.

I NWA, som jeg er startet i for nyligt, kan man sælge, kaffe, jeans, smykker, parfume, personlig pleje, vandfiltrering, kosttilskud, dyrefoder og flere andre ting.

Hvis man ikke interesserer sig for nogen af produkterne, så skal man vælge et andet MLM-firma.

Det kostede mig kr. 0,- at starte, jeg må lave webshop, jeg må sælge varerne fra en butik og jeg bestemmer selv udsalgsprisen. Jeg kan også lade være at sælge varer - og bare købe varerne til mig selv til engros-pris.

Hvis ikke det er frihed - hvad er så? Og du kan godt mene, at jeg sælger varer for andre, men jeg får jo provision af det - og derudover har jeg andre, som sælger varer for mig, som jeg så også får provision af.  Det er det, der gør MLM specielt.

Jeg er en stor fordom, men hvorfor nævner du ik de steder, hvor jeg tager fejl?

Og fair nok du selv bestemmer udsalgsprisen mm, men du er ligesom nødtil at indordne dig under normale markedsforhold... Dvs du ender med at betale overpris for et produkt, som ik engang bliver brandet af producenten... Se det er god købmandsskab ;)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:56

Allan I:

3 produkter: Bluebox parfume, tex4net jeans og colostrum kapsler.

Bluebox findes kun i NWA, (design din egen parfume) jeans'ne koster kr. 184,- og Colostrum kapslerne fåes kun få steder.

Så din påstand er, at man ik kan købe jeans andre steder, og til billigere priser?

Jeg ville starte med at gå i Mexx eller H&M, og så er billigere jeans allerede en realitet ;)
184 kr er det indkøbsprisen på de jeans?

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:03

Allan I:

Hvad koster parfumen? Jeg kan sælge de nyeste Estee Lauder og Chanel lignende dufte til 99 eller billigere både retail og i mlm/nm hvis jeg havde setuppet. 

Hvad koster proteindrikken? (og ingen grund til noget mungojumbo - det er i princippet proteindrik med en god historien og gravide mammals..intet andet)

Og jeans kan man da sagtens finde billigere..

Du tager det alt alt for personligt, jeg har ikke kaldt nogen for båtnakker.

Jeg har alene bedt trådstarter om at dokumentere at der i DK er mlm/nm folk der tjener massere af penge, det har indtil nu ikke været muligt.

Men når du nu også mener det er muligt, hvad med om du frembragte dokumentationen?

Jeg kan godt skaffe dokumentation via E & S på alskens virksomhedstyper der tjener mange penge..men du/I kan ikke engang vise 2 mlm/nm folk der gør det ved at fremlægge bilag?

Køb ren argan olie her

Side 3 ud af 12 (117 indlæg)