Den almindelige dansker har et dårligt indtryk af mange ting: Sælgere, konsulenter, mekanikere, alternative behandlere, skraldemænd etc. etc. Er dit forslag, at vi dropper alle de brancher, og så bare arbejder med IT allesammen? De MLM firmaer som Operation X har behandlet, er branchens brodne kar. De har også afsløret nogen gustne catering firmaer. Er din anbefaling så, at alle skal holde sig fra at starte et catering firma??? Jeg er ret sikker på, at det vil du - og de fleste andre herinde svare nej til. Derfor forstår jeg ikke, hvorfor alt MLM skal skæres over en kam, mens alle andre brancher kan gradbøjes...
|
Allan I:Den almindelige dansker har et dårligt indtryk af mange ting: Sælgere, konsulenter, mekanikere, alternative behandlere, skraldemænd etc. etc.
Er dit forslag, at vi dropper alle de brancher, og så bare arbejder med IT allesammen?
Når du er holdt op med at grine af 14-15 årige, der tjener kassen på MLM :-)
Som sagt så foreslår, jeg ikke at man dropper noget som helst, jeg kan bare ikke forstå hvorfor nogen, ville vælge MLM, som langt fra er den mest profitable branche, langt fra kræver mindst startkapital, kræver hårdt arbejde (ligesom alt det andet) og oveni købet har et blakket ry.
Jeg ville savne mekanikere, hvis der ikke var nogen der gad det. Jeg ville savne skraldemænd, konsulenter og endda alternative behandlere hvis der ikke var der gad det!
Jeg ville ikke savne MLM!