Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der er masser af penge MLM!

Side 4 ud af 12 (117 indlæg)
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeres Colostrum - 525,00

Markedets Colostrum 350-400 - forresten ØKO

Better luck next time Smile

Og så for øvrigt lige denne ulovlige reklame for Colostrum fra et LR firma i DK Smile

Colostrum

Immunforsvarets byggesten

Colostrum

Træt af hosten & snøften?
Bange for influenzavaccinen?
Problemer med betændelse?
Mave / tarmproblemer?

Colostrum = Råmælk
overføre den omfattende immunbeskyttelse

Colostrum kan hjælpe immunforsvaret med at bekæmpe mange ting og der er bla. forsket i influenza, Herpes-virus, Kræft, Betændelse, M.M.

Vores kvalitetskendetegn:
Vores Colostrum udvindes kun af overskudsmælk fra de første 12 timer efter at kalven er født, da indeholdet af Immunglobeliner er højest her.

Vores Colostrum andvendes kun fra tyske, østrigske og schweiziske køer.
Kvalitetssikring med oprindelsesmærkning.
Patenteret, skånsomt koldtforarbejdning af produktet, der sikrer høj kvalitet.

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 20:34

Lagersalg123 - JEN:

Hvad koster parfumen? Jeg kan sælge de nyeste Estee Lauder og Chanel lignende dufte til 99 eller billigere både retail og i mlm/nm hvis jeg havde setuppet. 

Jeg vil gerne bede om mit firmalogo på flasken og æsken, og så vil jeg også gerne kreere min egen duft. Hvad koster sådan 50 ml hos dig?

Lagersalg123 - JEN:

Hvad koster proteindrikken? (og ingen grund til noget mungojumbo - det er i princippet proteindrik med en god historien og gravide mammals..intet andet)

Den fra de gravide mammals er et kosttilskud - ikke en proteindrik, og jeg tager det selv. Hvad er din erfaring med produktet?

Lagersalg123 - JEN:

Og jeans kan man da sagtens finde billigere..

Ja, og du kan også finde dem dyrere.

Lagersalg123 - JEN:

Du tager det alt alt for personligt, jeg har ikke kaldt nogen for båtnakker.

Jeg har alene bedt trådstarter om at dokumentere at der i DK er mlm/nm folk der tjener massere af penge, det har indtil nu ikke været muligt.

Det er også derfor jeg sagde tidligere, at vi diskuterer 2 forskellige ting.

Jeg reagerer egentlig bare på, at det er ok at kalde MLM folk for naive eller svindlere - uden at det overhovedet har noget på sig - og her taler jeg om Amino generelt.

Jeg ved godt, at du egentlig kommenterede på selve titlen i indlægget - og det kan du selvfølgelig have ret i, at det må man dokumentere, når man slynger det ud.

På den anden side har jeg jo stadig ikke set den førnævnte lønseddel fra ham den 14-årige - men jeg tror da på jer når I siger det - hvorfor virker det ikke den anden vej? Wink

Og så kan jeg ikke se, hvad LR's ulovlige reklamer har med noget at gøre?

Lagersalg123 - JEN:

Jeres Colostrum - 525,00

Markedets Colostrum 350-400 - forresten ØKO

Better luck next time.

Vores colostrum i månedsabonnement: kr. 327,50

Kom igen Wink

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 20:53

Kreere dine egen duft og levering hurtigt? Det kan umuligt være en kvalitetsparfume.

Men hvis jeg havde et tilsvarende netværk så ville jeg nok ikke tage mere end 40-50 for den. Og i øvrigt tror jeg ikke på man kan kreere sin egen duft. Jeg tror på man kan sammensætte sin egen duft Smile

Jeg behøver ingen erfaring fra et produkt for at se på ingredienslisten og så derfra vide hvad sammensætningen gør og hvad den videnskabeligt set gavner og/eller ikke gavner.

LR´s ulovlige reklamen har med MLM/NM at gøre og viser at der postuleres en masse fra uvidende som samtidig overtræder lovgivningen. Nu er jeg ikke en stikker, men hvis jeg angav ham, så var det produkt væk fra den side i morgen, samtidig med en ret stor chance for et stort bødeforlæg.

Månedsabonnement er ikke det samme som at købe 1 stk. i en butik. Alle kan få rabat på kosttilskud ved køb af flere enheder. Køb 3 betal for 2 er ikke unormalt i den branche.

Jeg kan kun konstatere at mine udsagn indtil nu er sande:

1. Jeg kan få tilsvarende produkter billigere.

2. Der er ingen MLM/NM i DK som via Amino annoncerer at man kan tjene mange penge på det, der tør eller kan fremlægge dokumentation for man faktisk tjener mange penge.

3. Nogle MLM/NM drejer fokus væk fra det faktuelle.

Som skrevet tager du det alt for personligt, jeg beder som sagt bare om dokumentation, og indtil den fremkommer, så er det for mig en fis i en hornlygte Smile Som vel er ligeså godt som et lys lavet af biogaskasteller Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 20:57

Allan I:

Den fra de gravide mammals er et kosttilskud - ikke en proteindrik, og jeg tager det selv. Hvad er din erfaring med produktet?

Hvor stort er indholdet i % af proteiner i dette kosttilskud? Når du har svaret, så sig venligst hvad du mener en sådan flaske nærmest kan betegnes som Smile

Køb ren argan olie her

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 21:03

Lagersalg123 - JEN:

Kreere dine egen duft og levering hurtigt? Det kan umuligt være en kvalitetsparfume.

Fordomme igen - du aner ikke noget om vores parfume - men du har alligevel allerede en holdning om, at den må være middelmådig.

Tak for tilliden.

Lagersalg123 - JEN:

Men hvis jeg havde et tilsvarende netværk så ville jeg nok ikke tage mere end 40-50 for den. Og i øvrigt tror jeg ikke på man kan kreere sin egen duft. Jeg tror på man kan sammensætte sin egen duft Smile

Så du vil tage mindre for en brugertilpasset parfume, brugertilpasset flacon og brugertilpasset æske - i forhold til din egen kopi-parfume????????

Så tror jeg bare vi stopper her... - det er simpelthen for useriøst.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 21:11

Korrekt - jeg kender ikke noget til jeres parfume. Men jeg kender noget til fremstilling af parfume og valg af dufstoffer, samt EU lovgivningen omkring disse.

Jeg har IKKE sagt den er middelmådig. Du skal bare lære at skrive det er rigtigt. Dine kunder kan ikke kreere sin egen duft, de kan sammensætte eksisterende dufte som resulterer i deres egen parfume.

Men du kan evt. uploade certifikaterne på indholdet at parfumerne, så skal jeg se om de overholder EU kravene Smile

Brugertilpasset emballage hehe så hver eneste flacon er unik? eller er det en flaske med egen label du kalder en brugertilpasset flacon...

Ja lad os bare stoppe her, da der er en hel del du misforstår. Men send gerne et link til hvad det er du tro I sælger, så kommenterer jeg med glæde på det. OBJEKTIVT Smile

Køb ren argan olie her

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 21:15

Lundsby:

Kontant, Operation X etc. har adskillige gange haft forskellige MLM firmaer igennem møllen, det er helt klart min opfattelse at hvis du spørger den almindelig dansker om MLM, så er herfra de har deres indtryk!

Jeg har skam set Anders og Hamburgeren m.fl. i diverse programmer, som efterhånden er noget gamle, ligesom der flere gange henvises til en 4 år gammel side på forbrugerombudsmanden. Men er det disse du begrunder din viden med?

Kontant har haft mange ting oppe igennem tiden, men kan du sende et link til noget der stammer fra 2009/2010? Men det kunne da være sjovt at tage fat i dem og høre om de kunne tænke sig at vurdere det igen. Når jeg snakker med folk, viser jeg detaljer fra NY Stock Exchange, Forbes og firmaets danske kontor med 60 medarbejdere.

Jeg har skam snakket med rigtig mange almindelige danskere igennem de sidste 2 måneder. En var afvisende overfor metoden. At du er imod det er selvfølgelig dit eget valg. Dem jeg snakker med, er folk der er åbne overfor en mulighed - ingen snakker let tjente penge, men udelukkende i første omgang bruge noget tid på at lytte, og tænke sig grundigt om og beslutte sig.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 21:18

Kære Lagersalg,

At der er masser af penge i MLM kan jo tjekkes på firmaernes regnskab. At du gerne vil se hvad jeg tjener, er jo i bund og grund hamrende misvisende for tråden - også derfor jeg ikke nævner, da det ikke giver et billede af MLM forretningerne, hverken nye, mindre erfarne, erfarne og eksperter. Men jeg har intet imod at vise mine tal til folk der ER interesseret, og det syntes jeg absolut ikke du udviser.

Hvad enten jeg viser mine tal, en ny MLM'er viser sine tal eller vi tager fat i en højtstående upline og viser hans tal, ja så ændrer det jo ikke på noget som helst.  Ligegyldigt hvilket marked man snakker om, så kan du da ikke bruge en individuel forretning til noget som helst.
Er du i tvivl om at der er nogen der tjener penge i MLM? Og selvfølgelig er der nogen der ikke gør.
Hvad ville det betyde for dig, hvis indlægget var skrevet af en nybegynder?
Hvad ville det betyde for dig, hvis det var skrevet af en gavet mlm haj med mange år på bagen?

Hvorfor er det at hele MLM branchen ifølge dig, afhænger af min indtægt?

Til sammenligning:
Havde et reklame medie tidligere, gode tal. Men det afspejlede da ikke branchen.
Havde et firma i bilbranchen, dårlige tal, men masser af bilfirmaer i samme niche havde super tal. Så her afspejler mine tal heller ikke markedet.
Havde et firma i ejendomsbranchen, gode tal, men ejendomsbranchen ved alle jo blev ramt af massive konkurser. Min forretning afspejlede heller ikke markedet.

Produkter...nu mener jeg at vi har produkter der er virkelig gode, og jeg lader det da gerne komme an på en test. Jeg har et produkt som varer i en måned, prøv det, hvis du efter 14 dage ikke føler nogen effekt, så aflevere du bare resten tilbage. Hvis du derimod syntes om det betaler du for det...(350,-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 21:37

Martin Slot:

At der er masser af penge i MLM kan jo tjekkes på firmaernes regnskab.

At Wallmart tjener masser milliarder af US Dollars hvert år, betyder jo ik at deres ansatte tjener kassen...

Du kan sammenligne ovenstående med dit argument... Ja self tjener MLM firmaerne kassen, når en creme til 12 kr, kan sælges til 200 kr til deres forhandlere, som derefter sælger den videre til 349,-

Men hvem er det så lige i det regnestykke, som tjener pengene? Selskaberne bag og ik de mennesker, som arbejder med MLM...

Tilmeldt 30. Oct 09
Skrevet kl. 21:39

Martin Slot:
Men jeg har intet imod at vise mine tal til folk der ER interesseret, og det syntes jeg absolut ikke du udviser.

Jeg er kun interesseret i at se dokumentation for at der er nogle MLM/NM folk i DK der tjener penge. Bare giv mig et cvr nr. via PB hvis det er et selskab med aflagte regnskaber.

Og jeg medgiver gerne der er penge at tjene, men vil bare have en konkret viden om hvad det er der kan forventes.

Det er efter min overbevisning ikke ligegyldigt om man kan dokumentere det, og når man bringer tingene ud i offentlighed, så må man også i offentlighed dolumentere det, ellers er det man fortsætter hemmelighedskræmmeriet.

Det betyder ikke noget for mig hvem indlægget er skrevet af. Det er under ingen steder personligt når jeg skriver i denne tråd. Det er mest jer der har travlt med at tillæge os andre holdninger som vi ikke har skrevet, hvorfor jeg skriver I forsøger at fjerne fokus, på bedste MLM/Telemarketing eller brugtvognsforhandler manér Smile

Jeg har heller ikke sagt jeres produkter ikke er gode. Det jeg med sikkerhed kan sige er, at en parfume der sammensættes af dufte og leveres nogle få dage senere, det er IKKE en kvalitetsparfume, sådan er det bare. Det er ikke ensbetydende med den ikke dufter godt, det er ikke det jeg skriver.

Når Colostrum indeholder i sin rå form mere end 75% protein, så er det gennemgående en proteindrik. Alle der sælger kosttilskud eller lignende skal kunne dokumentere tingene, så bare upload en analyse af produktet foretaget af Eurofins eller lignende institut, så kan jeg vurdere det objektivt.

Indtil da, da jeg ikke kan finde ingrediensliste umiddelbart på produktet, så er tingene bare postulater og hear-say.

Jeg medgiver gerne at du kan sende mig et produkt som jeg ved indtagelse i 14 dage kan mærke en forskel ved at tage i forhold til ikke at tage. Jeg hævder bare det kan gøres billigere på det fri marked med et tilsvarende produkter eller ved andre produkter.

Bemærk jeg skriver at jeg selv gerne vil starte MLM/NM med kosmetiske produkter indenfor hud- og hårpleje når jeg er 200% klar, så jeg taler IKKE imod konceptet, da det er en af de bedste måder at sælge på og få loyale kunder i fremtiden. Det er alene den manglende viden, underlige postulater om høj indtjening, samt historierne der ikke kan påvises jeg anfægter.

Køb ren argan olie her

Side 4 ud af 12 (117 indlæg)