Jeres Colostrum - 525,00 Markedets Colostrum 350-400 - forresten ØKO Better luck next time Og så for øvrigt lige denne ulovlige reklame for Colostrum fra et LR firma i DK Colostrum Immunforsvarets byggesten Colostrum Træt af hosten & snøften? Colostrum = Råmælk Colostrum kan hjælpe immunforsvaret med at bekæmpe mange ting og der er bla. forsket i influenza, Herpes-virus, Kræft, Betændelse, M.M. Vores kvalitetskendetegn: Vores Colostrum andvendes kun fra tyske, østrigske og schweiziske køer. |
Lagersalg123 - JEN:Hvad koster parfumen? Jeg kan sælge de nyeste Estee Lauder og Chanel lignende dufte til 99 eller billigere både retail og i mlm/nm hvis jeg havde setuppet.
Jeg vil gerne bede om mit firmalogo på flasken og æsken, og så vil jeg også gerne kreere min egen duft. Hvad koster sådan 50 ml hos dig?
Lagersalg123 - JEN:
Hvad koster proteindrikken? (og ingen grund til noget mungojumbo - det er i princippet proteindrik med en god historien og gravide mammals..intet andet)
Den fra de gravide mammals er et kosttilskud - ikke en proteindrik, og jeg tager det selv. Hvad er din erfaring med produktet?
Lagersalg123 - JEN:
Og jeans kan man da sagtens finde billigere..
Ja, og du kan også finde dem dyrere.
Lagersalg123 - JEN:
Du tager det alt alt for personligt, jeg har ikke kaldt nogen for båtnakker.
Jeg har alene bedt trådstarter om at dokumentere at der i DK er mlm/nm folk der tjener massere af penge, det har indtil nu ikke været muligt.
Det er også derfor jeg sagde tidligere, at vi diskuterer 2 forskellige ting.
Jeg reagerer egentlig bare på, at det er ok at kalde MLM folk for naive eller svindlere - uden at det overhovedet har noget på sig - og her taler jeg om Amino generelt.
Jeg ved godt, at du egentlig kommenterede på selve titlen i indlægget - og det kan du selvfølgelig have ret i, at det må man dokumentere, når man slynger det ud.
På den anden side har jeg jo stadig ikke set den førnævnte lønseddel fra ham den 14-årige - men jeg tror da på jer når I siger det - hvorfor virker det ikke den anden vej?
Og så kan jeg ikke se, hvad LR's ulovlige reklamer har med noget at gøre?
Lagersalg123 - JEN:Jeres Colostrum - 525,00
Markedets Colostrum 350-400 - forresten ØKO
Better luck next time.
Vores colostrum i månedsabonnement: kr. 327,50
Kom igen