De fleste brancher har været ramt de sidste 2-3 år... Webshops/detail er ik mere ramt end MLM selskaberne...
Jeg kan ik lige se, hvor jeg modsiger mig selv... Når andre spørger til råds angående tøjwebshops, så er det sandt, at jeg mange gange har påpeget de nævnte ting. Men bemærk det er sjovt nok tøj webshops, og ik webshops generelt. Men fordi noget bliver påpeget i en branche, så kan du jo ik påstå at det gælder alle brancher? Jeg har ALDRIG sagt, at jeg ik kan lide MLM!!! Det er noget, som du påstår... Jeg forstår ik lige, hvordan du kan sammenligne modebranchen med dette nye MLM setup, som mere mindre om private label til overpris... |
Lundsby:Men hvorfor bruge 5.000 kr, man kan starte en glorværdig programmør eller designer karrierer, bare ved at bruge sin pc og internettet.
Her siger du at alle ''bare'' kan starte som programmør. Det lyder jo extremt nemt ![]()
Det er jo lige et job som ikke kræver nogen teknisk snilde. Jeg kender nogen som ikke kan finde ud af de mest simple ting på en PC og der er godt nok et stykke vej fra at sidde bag en skærm og så til at snakke med mennesker og anbefale en creme eller en plastikskål.
Vi må hver især bruge de evner vi har og gøre det vi har lyst til. Der er tusindvis af mennesker i mlm branchen som ikke tænker på millioner, men bare har lyst til at tjene en skilling og være sammen med andre. Men det betyder jo ikke de har fejlet ......
Man lære mange ting som ikke er målbar. Fx bare det at stå over for 10 fremmede personer og holde et fordrag er en grænse der skal overskrides for mange. Det at lave regnskab er en af de ting jeg selv har fået ud af at arbejde i denne branche. Personlig udvikling, lave fordrag og give undervisning til andre, og meget mere er alt sammen noget man kan få gavn af ud over kolde kontanter. Så er der også en meget vigtig ting, nye venner i mange lande.
Til alle dem der forlanger løn udbetalinger, som bevis så kan det undre I vil vide dette? Hvad kan I bruge det til. I vil jo ikke arbejde med branchen. Det er lidt det samme som at vide hvad naboen tjener. Men jeg kan fortæller jeg har set årlige bonus cheek som er en ekstra bonus oven i den årlige løn, som er højere end hvad normale mennesker tjener på et år. Nogle af dem er også med seks nuller.
Mht. til løn så starter næsten alle som bi-job og så bygger det op derfra. Så hvis man har en normal løn plus måske 5000 kr for at lave noget der er sjovt, lærerigt og livsbekræftende så er det vel ok.
Keld
Bliv gratis medlem