Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Der er masser af penge MLM!

Side 5 ud af 12 (117 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld_J:

Der er sikker mange som ikke vil savne nogen. Bare de får lov til at sidde bag en PC skræm i deres egen verden.

Sjælent har jeg har jeg hørt sådan en åndsvag kommentar, som om du er bedre end alle andre og det er din lov der tæller. Du skal bestemme at alle skal være programørere og er fuldstændig ligeglad med andre mennesker, hvis det ikke lige de laver noget der passer dig.

Nu skriver jeg jo ikke bare at jeg sætter min egen kære it-branche højere end MLM, men faktisk stortset alle brancher, så synes ikke at man kan sige at det er min lov og at alle skal være programmørere. Men hvis du har nogle konkrete argumenter på noget jeg skriver i mit indlæg, så hører jeg det gerne!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 21:52

Allan I:
Hvis du hører om en, der gerne vil starte en helsebutik - så siger du jo ikke til vedkommende, at de hellere skal kaste sig over affiliate marketing vel? Eller rakker ned på deres valg af branche.

Nu er jeg ikke lige ajour på helsebranchen, men nogle spørger om de skal åbne f.eks. en børnetøjsbutik på nettet, så er der også straks en masse der normalt vil fraråde det.
Men du har ret i at vi sjældent rakker ned branchen, det blakkede ry er relativt unikt for branchen.

Allan I:
Det jeg hidser mig lidt op over er, at det tilsyneladende er OK at kalde en MLM'er enten naiv eller svindler - uden at man overhovedet har sat sig ind i vedkommendes MLM-firma, eller vedkommendes måde at drive forretning på.

Nu har jeg ikke kaldt nogen for svindler, og dem jeg omtalte som naive var dem, der troede på nemt tjente penge uden hårdt arbejde.

Så selvom det er mit indlæg du svarer på, så kan det ikke være det du har hidset dig op over!

Jeg kan stadig ikke se, nogen god grund til at beskæftige sig med MLM, og alle dem der har været bragt på banen, er blevet tilbagevist.

PS: Jeg ville savne Facebook :-)

Fra København
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 22:07

Til selve tråden

Først vil jeg lige lægge ud med at sige, jeg hverken er for eller imod MLM. Det virker for nogen og virker ikke for nogle andre. Præcis ligesom detail, webshops mm. Faktisk har vi haft rekord i år, for antal konkurser, så markedet for detail og webshops, ser nu bestemt heller ikke lyst ud.

Til Fashion-Seller

Normalt gider jeg ikke blande mig i de her diskussioner, da det for mig er tæt på børnehave-niveau det her, men jeg kunne simpelthen ikke dy mig efter at have læst dine indlæg. Dette her er ikke noget personligt, men bare en undren over dine udtalelser, som jeg mener gør dig yderst utroværdig. Du prædiker én ting her, men stik modsatte ting i andre tråde. Det er som om du vender efter egen vinding. Når unge ivrige iværksættere spørger til råds i forummet, så er du der straks og påpeger, at man er nødt til det ene og nødt til det andet for bare at have en minimal chance for at overleve. Man er nødt til at følge markedet, man er nødt til at have et kæmpe udvalg af vare, man er nødt til at fælge trenden og så videre. Er dine postulater ikke tegn på at webshop markedet mindst er lige så snævert som MLM? Ja, du er selv herre over valg af produkter mm. men her stopper leget så også. For uanset markedet, typen af selskab og så videre, så er man nødt til at indordne sig til en vis grænse, om det hedder MLM, webshops eller noget helt tredie.

Du kan ikke lide MLM, fair nok. Men at komme med så mange postulater bygget på fordomme, sætter dig ærlig talt i et mere eller mindre uheldig situation. Det er tydeligt at dine fakta omkring dette emne er hentet fra folk med dårlige oplevelser med MLM. MLM er støt på vej frem og det er der en grund til.

Er der virkelig ikke plads til at vi kan have forskellige interesser og måder at køre forretninger på, her på Amino? Det er ved at blive enormt trivielt, at der kommer en flok bødler farende med 200 i timen, hver gang der er en tråd om MLM eller lignende. Sæt jer i det mindste ordentlig ind i tingene før i får jer selv til at virke så snæversynet og uvidende.

Med venlig hilsen
Daniel A. Nørregaard 

Har du/i brug for lidt råd om opsøgende salg eller kundeservice, så smid en besked. Jeg kommer gerne med lidt råd og vejledning ganske gratis.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:11
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Lagersalg123 - JEN:

Jeg er kun interesseret i at se dokumentation for at der er nogle MLM/NM folk i DK der tjener penge. Bare giv mig et cvr nr. via PB hvis det er et selskab med aflagte regnskaber.

Og jeg medgiver gerne der er penge at tjene, men vil bare have en konkret viden om hvad det er der kan forventes.

Det er efter min overbevisning ikke ligegyldigt om man kan dokumentere det, og når man bringer tingene ud i offentlighed, så må man også i offentlighed dolumentere det, ellers er det man fortsætter hemmelighedskræmmeriet.

Jeg syntes vi taler forbi hinanden. Jeg er ikke et billede af hvad der kan forventes. Og forventes efter hvor lang tid? Men kom da med et eksempel på en tidshorisont for perioden man skal have været igang for at du kan bedømme hvad der kan forventes.

Jeg har bragt MLM ind i et forum, og dette kunne jeg også have gjort som nystartet, det er ikke et indlæg om min forretning men om markedet generelt. Derfor er jeg ikke enig med dig i at en enkelt MLM person afspejler hvad der kan forventes. Tværtimod er det hamrende misvisende hvad du så vælger at kalde hemmelighedskræmmeri. Det ville være lige så misvisende at tage min uplines tal og smide ind.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 22:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Daniel A. Nørregaard:

Først vil jeg lige lægge ud med at sige, jeg hverken er for eller imod MLM. Det virker for nogen og virker ikke for nogle andre. Præcis ligesom detail, webshops mm. Faktisk har vi haft rekord i år, for antal konkurser, så markedet for detail og webshops, ser nu bestemt heller ikke lyst ud.

De fleste brancher har været ramt de sidste 2-3 år... Webshops/detail er ik mere ramt end MLM selskaberne... 

Daniel A. Nørregaard:

Normalt gider jeg ikke blande mig i de her diskussioner, da det for mig er tæt på børnehave-niveau det her, men jeg kunne simpelthen ikke dy mig efter at have læst dine indlæg. Dette her er ikke noget personligt, men bare en undren over dine udtalelser, som jeg mener gør dig yderst utroværdig. Du prædiker én ting her, men stik modsatte ting i andre tråde. Det er som om du vender efter egen vinding. Når unge ivrige iværksættere spørger til råds i forummet, så er du der straks og påpeger, at man er nødt til det ene og nødt til det andet for bare at have en minimal chance for at overleve. Man er nødt til at følge markedet, man er nødt til at have et kæmpe udvalg af vare, man er nødt til at fælge trenden og så videre. Er dine postulater ikke tegn på at webshop markedet mindst er lige så snævert som MLM? Ja, du er selv herre over valg af produkter mm. men her stopper leget så også. For uanset markedet, typen af selskab og så videre, så er man nødt til at indordne sig til en vis grænse, om det hedder MLM, webshops eller noget helt tredie.

Du kan ikke lide MLM, fair nok. Men at komme med så mange postulater bygget på fordomme, sætter dig ærlig talt i et mere eller mindre uheldig situation. Det er tydeligt at dine fakta omkring dette emne er hentet fra folk med dårlige oplevelser med MLM. MLM er støt på vej frem og det er der en grund til.

Jeg kan ik lige se, hvor jeg modsiger mig selv...

Når andre spørger til råds angående tøjwebshops, så er det sandt, at jeg mange gange har påpeget de nævnte ting. Men bemærk det er sjovt nok tøj webshops, og ik webshops generelt.
Og jeg synes det er meget fair, at man gør folk opmærksomme på den største faldgruppe i markedet. Ville du ik selv gerne have sådanne info, hvis du var igang med et projekt?

Men fordi noget bliver påpeget i en branche, så kan du jo ik påstå at det gælder alle brancher?
I denne diskussion strækker vi os efterhånden fra jeans til hundefoder. Det er altså mange forskellige brancher, og derfor kan man ik sige, at noget gælder for alle. Derfor foregår det hele generelt.

Jeg har ALDRIG sagt, at jeg ik kan lide MLM!!! Det er noget, som du påstår...
Jeg har bare stillet spørgsmålstegn ved de påstande, som der er i tråden. Og hvergang man stiller et spørgsmål i denne tråd, så får man ik et svar, men derimod 3 nye retur.
MLM er genialt i princippet, men fungere alt for sjældent i praksis... Og overskriften i denne tråd er blot et eksempel. Der er masser af penge i alle brancher, men det betyder jo ik, at alle får en større andel af disse...

Jeg forstår ik lige, hvordan du kan sammenligne modebranchen med dette nye MLM setup, som mere mindre om private label til overpris...

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 22:55

Lundsby:
Men hvorfor bruge 5.000 kr, man kan starte en glorværdig programmør eller designer karrierer, bare ved at bruge sin pc og internettet.

Her siger du at alle ''bare'' kan starte som programmør. Det lyder jo extremt nemt Big Smile

Det er jo lige et job som ikke kræver nogen teknisk snilde. Jeg kender nogen som ikke kan finde ud af de mest simple ting på en PC og der er godt nok et stykke vej fra at sidde bag en skærm og så til at snakke med mennesker og anbefale en creme eller en plastikskål.  

Vi må hver især bruge de evner vi har og gøre det vi har lyst til. Der er tusindvis af mennesker i mlm branchen som ikke tænker på millioner, men bare har lyst til at tjene en skilling og være sammen med andre. Men det betyder jo ikke de har fejlet ...... Big Smile 

Man lære mange ting som ikke er målbar. Fx bare det at stå over for 10 fremmede personer og holde et fordrag er en grænse der skal overskrides for mange. Det at lave regnskab er en af de ting jeg selv har fået ud af at arbejde i denne branche. Personlig udvikling, lave fordrag og give undervisning til andre, og meget mere er alt sammen noget man kan få gavn af ud over kolde kontanter. Så er der også en meget vigtig ting, nye venner i mange lande.

Til alle dem der forlanger løn udbetalinger, som bevis så kan det undre I vil vide dette? Hvad kan I bruge det til. I vil jo ikke arbejde med branchen. Det er lidt det samme som at vide hvad naboen tjener. Men jeg kan fortæller jeg har set årlige bonus cheek som er en ekstra bonus oven i den årlige løn, som er højere end hvad normale mennesker tjener på et år. Nogle af dem er også med seks nuller.

Mht. til løn så starter næsten alle som bi-job og så bygger det op derfra. Så hvis man har en normal løn plus måske 5000 kr for at lave noget der er sjovt, lærerigt og livsbekræftende så er det vel ok.

Keld

Fra Esbjerg
Tilmeldt 4. Aug 10
Indlæg ialt: 171
Fra  maila Skrevet kl. 22:56

SÅ vil vi godt lige be' om lidt ro nede på blå stue....!

Hilsen Pædagogen

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Slot:

Jeg syntes vi taler forbi hinanden. Jeg er ikke et billede af hvad der kan forventes. Og forventes efter hvor lang tid? Men kom da med et eksempel på en tidshorisont for perioden man skal have været igang for at du kan bedømme hvad der kan forventes.

Jeg har bragt MLM ind i et forum, og dette kunne jeg også have gjort som nystartet, det er ikke et indlæg om min forretning men om markedet generelt. Derfor er jeg ikke enig med dig i at en enkelt MLM person afspejler hvad der kan forventes. Tværtimod er det hamrende misvisende hvad du så vælger at kalde hemmelighedskræmmeri. Det ville være lige så misvisende at tage min uplines tal og smide ind.

Hvis ikke du er et billede af hvad der kan forventes. hvorfor i alverden poster du så et indlæg der postulerer der kan tjenes mange penge på mlm/nm?

Sådan som jeg ser din tråd, så er det for at give lidt appetit til markedet og med lidt held få nogle der spørger ind til det og som du så kan give yderligere information og tilbyde et evt. møde om de ting du har. Er det korrekt forstået eller?

Hvis det er korrekt forstået, så mener jeg også du skal kunne dokumentere din påstand. Hvis ikke du kan det, så er det blot for at hverve nye kunder ind i netværket ved snak og uden dokumentation, sådan som jeg opfatter det.

Hvis folk skal tage stilling til nogle ting, så er man nødt til at have noget at forholde sig til. Hvis man skal forholde sig til at man kan tjene mange penge på mlm(nm i DK, så skal det dokumenteres.

Jeg er ganske sikker på, at hvis man sagde ærligt og redeligt at man måske kan tjene mellem 0 og 5.000 per måned, afhængig af indsatsen, så ville man nok få flere med på vognen og give den en skalle.

Mine egne beregninger på produkter jeg gerne vil lancere, viser at man kan tjene op til 14-17.000 per md. men så skal man også have et godt netværk. Og i det eksempel skal man selv helst have 50-100 kunder selv per md. og det er ikke noget man bare lige får.

Og hvis man så går ind i debatten og henviser til produkter som man som sælger principielt  ikke aner hvad er, og jeg så spørger ind til det, så SKAL man kunne svare. Han kan bare se på etiketten og fortælle mig det. Det skete IKKE - men istedet en masse modargumenter i en anden retning, derfor sammenligningen med telemarketingsælgere - der meget ofte ikke aner hvad bindinger der reelt er for folk..men de ved at ved at bruge sim kortet i mobiltelefonen så kan den ringe og de ved at når underskriften er på porteringen af nummeret, så er provisionen hjemme.

Det vil klæde jer meget bedre hvis I svarede konkret på de stillede spørgsmål, istedet for at dreje tingene. Og kan I ikke svare, så sig det - det er ikke noget problem hvis der er ting man ikke kan svare på Smile

Køb ren argan olie her

Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 5361
Skrevet kl. 23:09

Kennet:

SÅ vil vi godt lige be' om lidt ro nede på blå stue....!

Hilsen Pædagogen

Hvis ikke man laver ballade efter 22.00 - så er man en tøsedreng Smile

Reelt set, så er den debat ganske lødig, med undtagelse af nogle misforståelser, men den giver faktisk et glimrende billede af virkelighedens verden og alt i alt ganske lærerigt for dem der måtte ønske at lære noget om enten pro eller contra.

Køb ren argan olie her

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:16

Er det ikke mange penge i alt denne verden bare man er god til det ?

Jeg f.eks. kunne satse på på at komme 100 gange i se og hør det giver godt 1500  kr x 100 elller få en ordre på sexmesse kunne jeg få f.eks 1000 shows .

Der er andre der ikke kan komme i se og hør 100 gange , med de er gode til andre ting , nogle er gode til at lave hjemmesider andre er gode til rengøring ja sådan kunne jeg blive ved lav det du er god til så tjener du mange penge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 5 ud af 12 (117 indlæg)