Nu skriver jeg jo ikke bare at jeg sætter min egen kære it-branche højere end MLM, men faktisk stortset alle brancher, så synes ikke at man kan sige at det er min lov og at alle skal være programmørere. Men hvis du har nogle konkrete argumenter på noget jeg skriver i mit indlæg, så hører jeg det gerne! |
Allan I:Hvis du hører om en, der gerne vil starte en helsebutik - så siger du jo ikke til vedkommende, at de hellere skal kaste sig over affiliate marketing vel? Eller rakker ned på deres valg af branche.
Nu er jeg ikke lige ajour på helsebranchen, men nogle spørger om de skal åbne f.eks. en børnetøjsbutik på nettet, så er der også straks en masse der normalt vil fraråde det.
Men du har ret i at vi sjældent rakker ned branchen, det blakkede ry er relativt unikt for branchen.
Allan I:Det jeg hidser mig lidt op over er, at det tilsyneladende er OK at kalde en MLM'er enten naiv eller svindler - uden at man overhovedet har sat sig ind i vedkommendes MLM-firma, eller vedkommendes måde at drive forretning på.
Nu har jeg ikke kaldt nogen for svindler, og dem jeg omtalte som naive var dem, der troede på nemt tjente penge uden hårdt arbejde.
Så selvom det er mit indlæg du svarer på, så kan det ikke være det du har hidset dig op over!
Jeg kan stadig ikke se, nogen god grund til at beskæftige sig med MLM, og alle dem der har været bragt på banen, er blevet tilbagevist.
PS: Jeg ville savne Facebook :-)