Fashion : Vi er jo enige i mange ting. Jeg tror også der kommer et stort slag, og nogle store tab. Og jeg tror heller ikke på den der med : vækst , vækst , vækst Jeg tror på at vi allesammen må afstemme vores behov med hvad der er realistisk. Men derfra og til at der kun kommer salg i kartofler, og at vi alle ender som Zimbabve.. der er lang vej for mig. Der vil stadig blive udklækket masser af milionærer og miliadærer, og skabes mange arbejdspladser i fremtiden. Der vil bare blive lagt et lavere loft for alles indtjening og resten af økonomien vil indrette sig efter dette. over tid. Og det nok meget sundt |
Jimi Hove:Jeg tror på at vi allesammen må afstemme vores behov med hvad der er realistisk. Men derfra og til at der kun kommer salg i kartofler, og at vi alle ender som Zimbabve.. der er lang vej for mig.
Jeg har heller ik sagt, at det ender sådan, da det er umuligt at forudse...
Men jeg sagde, at jeg ville sikre mig i forhold til sådan et senarie... At forberede mig på det værste, da det så kun kan overraske i en positiv retning.
Og det er selvfølgelig set med investeringsøjne og placering af midler fremadrettet...