Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kina kan smadre verdensøkonomien- passer det ?

Side 8 ud af 13 (130 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 1662
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Jimi Hove:
Okay i bruger så " We are all gonna die !!! " , som vækst og iværksætterstrategi. Jeg ser andre muligheder, og der er vi nok forskellige. Og gudskelov for det :-)

Hav en dejlig frygtfri weekend, der er sku ikke noget der lammer handlekraften som frygt

Jimi,

Jeg synes det er fuldstændig malplaceret underlødigt indlæg i debatten, der netop ikke handler om personlige følelser. Din argumentation i ovenstående er udelukkende rettet mod de personer (og disse personers motiver), der har et andet standpunkt end dig selv - og ikke mod deres argumenter. 

 

Folkeafstemning om Patentdomstolen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hamburg1991:

Det er ingen tvivl om der kommer en Hurricane det er gået op for en del mennesker, de fleste regner med at det bliver en kategori 2, hvorfor det? Fordi de negative konsekvenser af en Kategori 5 Hurricane, vil være så vidt rækkende at vi mennesker af natur simpelthen nægter at dette kan ske.

En hver som nævner at det kan gå helt galt bliver med det samme stemplet som dommedags profet af samme grund.

Verdens Valuta er Gæld (ikke dollars) når først kort huset vælter I USA vælter det over alt, Hvis (nårI det sker er det ikke længere vigtig om man har en Ipone eller en HTC android, så er det derimod vigtig om man har kartofler nok til aftensmaden.

 

Jeg vælger at tage alle de argumenter med et smil.

Det som det drejer sig om, er simpelthen, at det forbrug vi har ikke er bæredygtigt. Og så sidder der nogle såkaldte analytikere og snakker om krise. Vi er på vej mod normalt leje, ikke en skid andet. Og ja det kommer til at koste nogle virksomheder....men de ville sikkert også være røget om 1-10 år alligevel.

Hamburg1991:
Verdens Valuta er Gæld (ikke dollars) når først kort huset vælter I USA vælter det over alt

Og det er jo allerede sket. Bare tag hvorfor vi havde den lille krise, vi er på vej ud af.

 /Kenneth

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Nej det okay. Du ved mere end alle de andre analytikere. Og det jo bare fedt !

NEJ! Jeg tør bare sige det højt... Men den dag enten høj inflation eller hyperinflation rammer, den dag ville du ønske, at du havde lyttet lidt mere efter, og ik gået efter manden frem for bolden...

Men dine penge dit valg... Det hele står dig frit for ;D

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3636
Fra  Online Marketing Bureauet ApS Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper :

Og Fashions latterliggørelse af bankanalytikere... det er fint for dig ? Fordi i deler samme holdning ?

Lad os blive enige om , at der nok findes mere en èn løsning på den udfordring vi står overfor. Og at hvis man selv kan spille hot shot overfor andre, så kan man også tåle at få igen . Ellers må man jo melde sig ud af debatten.

Jeg vil slutte med et citat af Sir Isaac Newton. Sagt efter at han havde tabt store beløb på spekulation i South Sea:

" Man kan regne sig frem til mange ting. Men menneskets galskab, er ikke èn af dem "

Mit svar er så " Man kan heller ikke regne med menneskets genialitet og overlevelsestrang " Så lad os nu lade være med at male fanden på væggen , og hoppe ud af vinduerne, som de gjorde i 30`erne på ¨Wall Street

Og ja Jesper , nu bliver det personligt. Og det gider jeg ikke, så melder jeg mig selv ud... inden jeg begynder at klynke ;-)

Billige anmeldelser til dit firma her: https://onlinemarketingbureauet.dk/anmeldelser-firma/

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jimi Hove:

Og Fashions latterliggørelse af bankanalytikere... det er fint for dig ? Fordi i deler samme holdning ?

Man kan så undre sig over, at du stoler mere på folk, som har en stor økonomisk interesse i dig som kunde, end personer som ingen økonomisk interesse har i dig...

Jimi Hove:

Lad os blive enige om , at der nok findes mere en èn løsning på den udfordring vi står overfor. Og at hvis man selv kan spille hot shot overfor andre, så kan man også tåle at få igen . Ellers må man jo melde sig ud af debatten.

Ja og den bliver før eller senere hen, som det vi har set i Zimbabwe...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kenneth:

 Jeg vælger at tage alle de argumenter med et smil.

Det som det drejer sig om, er simpelthen, at det forbrug vi har ikke er bæredygtigt. Og så sidder der nogle såkaldte analytikere og snakker om krise. Vi er på vej mod normalt leje, ikke en skid andet. Og ja det kommer til at koste nogle virksomheder....men de ville sikkert også være røget om 1-10 år alligevel.

Som jeg nævnte før har 99.X % af befolkning ikke forstået hvor galt det står til, du er så en af den.

 

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 19:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:

NEJ! Jeg tør bare sige det højt... Men den dag enten høj inflation eller hyperinflation rammer, den dag ville du ønske, at du havde lyttet lidt mere efter, og ik gået efter manden frem for bolden...

Men dine penge dit valg... Det hele står dig frit for ;D

FASHION - spot on igen

Mennesker er verdensmestre i at igonere og fra lægge sig ansvaret for alt hvad de ikke kan lide at høre.

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hamburg1991:

Som jeg nævnte før har 99.X % af befolkning ikke forstået hvor galt det står til, du er så en af den.

Et pinligt argument, der total mangler faglighed.

Jeg ser det somom, at der er nogle mennesker der vil have at vi tænker krise. Og derved håber at ens konkurranter vil gå ned.

Jeg kan ikke se  hvad der skal til, for at vi kan argumenterer fagligt på det område her. Jeg ved godt at det er tro. Men det som der adskiller vandene, er jo netop at jo mere man snakker tro, jo flere vil lytte til det, og derved sætte sin livstil om til det.

Der findes ikke et fagligt argument for at vi er på vej til en krise. Det eneste som der snakkes om, er det vi lige har været igennem. Og så begynder man at snakke om efterdønninger....var der ingen som tog seriøst......så snakker man om at det var et forvarsel på hvad der ville komme.....og det er så her vi diskuterer idag.

Så kom igen, og virk bare lidt seriøs i din tilgang, til emnet.

/Kenneth

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14996
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jimi Hove:

Jeg har lige studeret 20 bankers forslag til, hvordan man kommer ud af krisen.

Bankerne inkludere Danske Bank, Nordea, Jyske Bank, SWED Bank, Barcleys, Bank of Scotland, Mitsubishi Tokyo Financial Group Inc. (Japans største bank), Goldman Sach, BNP Paribas (Frankrigs største bank), Banco Santander mm.

Fælles for ALLE bankerne er følgende:

- Løsningen på finanskrisen og dens problemer er ØGET VÆKST!
- Øget vækst vil nemlig medføre øgede skatteindtægter mm, som vil medføre lavere/ingen statsunderskud
- Det vil give flere jobs, og ØGE virksomhedernes indtægter
- ØGE de offentlige investeringer, og flytte investeringer frem i tiden, så der skabes arbejdspladser her&nu

Men hvor skal denne øget vækst komme fra? Hvis samtlige lande vil øge væksten, så skal der jo være nogle, som skaber væksten. Er det Afrika, Agentina mm, som skal give den vækst?
For sjovt nok, så nævner ingen, hvor væksten skal komme fra... Jo de andre lande, som også vil øge væksten Indifferent
Men det er jo fysisk umuligt! Det er basal matematik Indifferent Hvis DK køber varer for 100 mio kr af UK, og UK køber for 100 mio kr varer af DK, så er der ik øget noget som helst... Hvor skal væksten komme fra?

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Fra Split
Tilmeldt 13. Oct 06
Indlæg ialt: 411
Skrevet kl. 20:05
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Kenneth:
Jeg ser det somom, at der er nogle mennesker der vil have at vi tænker krise. Og derved håber at ens konkurranter vil gå ned.

Og du snakker om pinlig, dette har intet med temaet at gøre.

 

Kenneth:
Jeg kan ikke se  hvad der skal til, for at vi kan argumenterer fagligt på det område her. Jeg ved godt at det er tro. Men det som der adskiller vandene, er jo netop at jo mere man snakker tro, jo flere vil lytte til det, og derved sætte sin livstil om til det.

Jeg kan godt følge dig, det vækst baserede system i verden er nået til enden, lad os dog endlig tage en faglig diskussion om det? hvad for en uddannelse skal jeg bruge for at kunne deltage i faglig diskussion på det område?

Kenneth:
Der findes ikke et fagligt argument for at vi er på vej til en krise. Det eneste som der snakkes om, er det vi lige har været igennem. Og så begynder man at snakke om efterdønninger....var der ingen som tog seriøst......så snakker man om at det var et forvarsel på hvad der ville komme.....og det er så her vi diskuterer idag.

Igen har du fuldstændig ret, USA + alle lande i Europe har så meget gæld at det kun er spørgsmål om meget kort tid før de ikke længere kan betale deres kreditorer, men du har selvfølgelig, lige som alle bank experterne, politikkerne og ejendomæglerne ret,  vi er på vej ud at krisen, vi er kun nogle få tåber som ikke har indset det endnu-

Kenneth:
Så kom igen, og virk bare lidt seriøs i din tilgang, til emnet.

Ja, burde være mere seriøs. det er bare så p... svært at være seriøs om et emne som vi alle burde igonore, for krisen er jo for længst overstået.

2 mio. besøgende i Wordpress hvor jeg bla. skriver om ferie i Kroatien på 8 sprog

Side 8 ud af 13 (130 indlæg)