Tak for rosen. Jeg har i flere måneder forsøgt at få færdigskrevet en artikel om hvor galt det står til, fordi jeg synes dette helt kritiske aspekt næsten er fuldstændig fraværende i økonomi-debatten. Jeg kan også putte nogle tal på, så der er noget at sammenligne med. Må se at få den færdig :-)
|
Jesper:Fashion-Seller:Mere præcist kunne det vist ik siges! 5 x;D
Tak for rosen. Jeg har i flere måneder forsøgt at få færdigskrevet en artikel om hvor galt det står til, fordi jeg synes dette helt kritiske aspekt næsten er fuldstændig fraværende i økonomi-debatten. Jeg kan også putte nogle tal på, så der er noget at sammenligne med. Må se at få den færdig :-)
Pas på med at putte for mange tal på, da langt de fleste mennesker slet ik kan forholde sig til dem...
Bare en bailout på 750.000.000.000 $ er et tal, som får de fleste til blot at smile... De kan ganske enkelt ik overskue tallet, fordi de ik kan forholde sig til det...
Men det står ik bare slet til, det står rigtig rigtig rigtig slemt til, men ingen interessere sig for det overhovedet, og man kan spørge sig selv, hvorfor pressen er så stille, når der nu er "pressefrihed"...