Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg er RASENDE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)
Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Undskyld Aminoer....

....men jeg bliver simpelthen nødt til at gå et eller andet sted for at udgyde min vrede på hvordan visse personer driver virksomhed!

Hvor er moral og etik henne i dagens Danmark?

Historien kort: Jeg fik lavet min bil i starten af andet kvartal i år, jeg køre den på værksted og de laver den nødvendige reparation - herefter går der ikke mange minutter før jeg hører "klonk" lyde i fronten af bilen - desværre står jeg og skulle på forretningsrejse og grundet askesky mv. så var jeg væk en hel måned.

Da jeg kommer hjem, så skal jeg holde ferie, men får aftalt tid i slutningen af min ferie på værkstedet igen, da jeg synes at de skulle høre lyden selv og reparerer denne UB, da det jo er noget som er kommet efter den første omgang på værkstedet.

De har den inde i en times tid og siger de ikke kan finde noget der er galt. - Jeg har den herefter hos Citroen hvor de siger at der ikke er noget galt ellers på bilen, KUN at problemet er lokalt, der hvor det første værksted har været inde og pille.

Så endelig i dag havde de tid til at se på bilen - i min overbevisning var aftalen at de skulle skille det ad de havde lavet for at se om noget var galt, og det må man så sandelig også sige de gjorde - her kommer pointen!

Han ringer til mig 15.30 og siger at nu var der også det ene og det andet galt, jeg spørger pænt hvad sådan en omgang så står i, lidt undren for dette var jo ikke ødelagt første gang jeg havde den inde?? - Han svarer mig "det bliver 8000 kr" - og så undrer jeg mig endnu mere og spørger "har i lavet den?" - og til min store overraskelse svarer han "ja" ????

Og så blev jeg sku gal!!! - så sagde jeg til ham "jamen jeg har sku ikke så mange penge på mig" - og så får jeg et svar fra ham hvor jeg ryger igennem taget - han svarer " så beholder jeg bare bilen" !!!!

Fuck hvor er jeg arrig lige nu, denne her kommer til at køre hele vejen - jeg blev selvfølgelig nød til at betale, da han ellers truede med at han ville skille den ad igen og sætte den uden for værkstedet på nogle bukke, og min kone skulle hente børn i den, did i have any choice? :(

Ved ikke hvad fanden jeg skal finde på, hvis der er nogen der har nogle gode ideer så kom gerne med input - så nemt skal han sku ikke slippe!

Jeg har med vilje ikke skrevet navnet på personer og sted, da jeg ikke vil hænge nogen ud før det bliver min sidste udvej, men hvis jeg ikke får noget som helst ud af ham, så må han ned med nakken - eller rettere så må jeg jo advarer alle andre om hans metoder :)

Håber og få lidt feedback - iøvrigt har jeg betalt med Dankort, hvis der er nogen der kender kreative løsninger i forbindelse hermed. (Og iøvrigt så var de 8000 kr. da jeg kom derud excl. moms) så det blev mere end 10K

Bendtsen

Fra København K
Tilmeldt 22. Aug 06
Indlæg ialt: 3348
Skrevet kl. 16:48
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Hejsa.

Jeg ville nok betragte pengene som tabt.

Der er visse automekanikere der er kørt så langt ud af systemet at du har en chance for at de får en udeblivelsesdom og du kan få dine penge - men er det ikke tilfældet, tror jeg du har en dårlig sag.

Jeg er lidt i tvivl om at det rent faktisk gavner at hænge sådanne slyngler ud. Jeg er rimelig sikker på at dårlig karma og engangskunder nok med tiden skal tage livet af forretninger der ikke behandler sine kunder ordentligt.

Jeg føler din frustration - der er så mange dårlige værksteder så din situation er hverdagskost - det gælder om hurtigt at komme videre og finde et godt fast værksted der behandler dig ordentligt.

Jeg selv har fundet mig et godt fast dansk-tyrkisk værksted ude i Glostrup - de er lidt sløve i betrækket, så man skal ikke have travlt. Til gengæld er de rimelige med priserne, og bundærlige (en sjældenhed)

Automekanikere og håndværkere har desværre en forholdsvis dårlig svin-til-engel-ratio.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 543
Fra  Steinaa Skrevet kl. 17:27

Jørgen Olsen:
svin-til-engel-ratio

... hehehehe... den er noteret til fremtidig brug :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 82
Skrevet kl. 19:17
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bendtsen:

...

Jeg har med vilje ikke skrevet navnet på personer og sted, da jeg ikke vil hænge nogen ud før det bliver min sidste udvej, men hvis jeg ikke får noget som helst ud af ham, så må han ned med nakken - eller rettere så må jeg jo advarer alle andre om hans metoder :)

Håber og få lidt feedback - iøvrigt har jeg betalt med Dankort, hvis der er nogen der kender kreative løsninger i forbindelse hermed. (Og iøvrigt så var de 8000 kr. da jeg kom derud excl. moms) så det blev mere end 10K

Bendtsen

Det ville jeg heller ikke finde mig i! En retsag får du formentlig ikke noget ud af, intet kan bevises - så det ender bare med at koste dig en bunke penge.

1. Skriv et breve til ham med din version af historien, inviter ham til at kommentere på det. Fortæl ham også at den version du har skrevet til ham, vil være én du fortæller til din omverden (uden at specificere det nærmere), medmindre han har en anden version af historien. 

Du får formentlig ikke noget svar....

Opret en blog hvor du fortæller din historie, brug et par timer om dagen på at linkbuilde på hans virksomheds navn ind til din blog og vupti, hver gang nogen søger på ham vil din blog dukke op som nr. 1 på Google - det kan være han så gerne vil diskutere sagen én gang mere.... Husk at vedlægge alt dokumentation, inkl. dit brev.

Jeg vil gerne give de første to backlinks til din blog :-)

Held og lykke. 

/Lars

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 19:23
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Skriv det hele i Trustpilot.dk

Du kan sagtens få ham på den "sorte" liste så han vil miste omsætning. Men jeg ville advare ham først og fortælle ham konsekvenserne. Og for det andet så får jeg aldrig lavet noget på en bil uden at få et tilbud først, men det er bare mig :)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 200
Fra  Mobilteknik A/S Skrevet kl. 19:43

Man skulle vel ikke være så heldig at du er medlem af FDM? for de kan køre sådan en sag og så er  der dom for de taber. Man må ikke gå igang før kunden har fået prisen oplyst..

kenn

Fra Brovst
Tilmeldt 20. Jan 09
Indlæg ialt: 425
Skrevet kl. 19:50

Jørgen Olsen:

Automekanikere og håndværkere har desværre en forholdsvis dårlig svin-til-engel-ratio.

Huh, det her glæder jeg mit til at se svarene på.. Det bliver sjov.

Held og lykke Jørgen :)

Dennis

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 20:53

Jørgen Olsen:

Hejsa.

Jeg ville nok betragte pengene som tabt.

Der er visse automekanikere der er kørt så langt ud af systemet at du har en chance for at de får en udeblivelsesdom og du kan få dine penge - men er det ikke tilfældet, tror jeg du har en dårlig sag.

Jeg er lidt i tvivl om at det rent faktisk gavner at hænge sådanne slyngler ud. Jeg er rimelig sikker på at dårlig karma og engangskunder nok med tiden skal tage livet af forretninger der ikke behandler sine kunder ordentligt.

Jeg føler din frustration - der er så mange dårlige værksteder så din situation er hverdagskost - det gælder om hurtigt at komme videre og finde et godt fast værksted der behandler dig ordentligt.

Jeg selv har fundet mig et godt fast dansk-tyrkisk værksted ude i Glostrup - de er lidt sløve i betrækket, så man skal ikke have travlt. Til gengæld er de rimelige med priserne, og bundærlige (en sjældenhed)

NoNoNoAutomekanikere og håndværkere har desværre en forholdsvis dårlig svin-til-engel-ratio.

NoMon ikke du skulle finde et mere egnet sted og sprede dine ualmindelige dårlige "karma" point -

Hvad med din egen branche regnskab - revision ??? Der hører man aldrig om svindlere og plattenslager ??

VOR HERRE BEVARES.

WinkTroede du havde større evner for en refleksion.

Ib Abildgaard, H.D.

RÅD & MAL

www.raad-mal.dk

P.S. Se hvad andre mener om en lille sølle håndværker http://www.raad-mal.dk/index.php/tilfredse-kunder-er-mit-fundament

Fra Lyngby
Tilmeldt 19. Dec 08
Indlæg ialt: 1537
Skrevet kl. 23:11
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej DC Trading

Jeg er helt enig, jeg får heller ikke lavet noget på min bil før end at have fået prisen på forhånd - men i dette tilfælde var der lige ntop tale om an aftale om at han skulle skille de ting ad han havde lavet første gang, som jeg havde betalt for, og som han havde givet pris på inden han gik igang.

Men i stedet for at ringe til mig inden han gik igang med dagens arbejde - ja så får jeg i stedet en opringning om at det lige koster mig 8K + moms - for noget som jeg aldrig har accepteret.

Men hvad vil du gøre, når han har bilen og nøglerne - du står og skal hente børn i institution osv. osv. - og så samtidig nærmest blive truet til at hvis jeg ikke betaler så kan jeg ikke få min bil - følte mig sku meget presset - og hvad kunne jeg gøre andet end og betale regningen???

En ting jeg har tænkt lidt over er om man kan annulerer dankort betalingen via banken - ligesom man reelt kan ved nethandel - jeg har fået en varer men havde aldrig bestilt arbejdet. Det svarer sku til at du beder tømren om at efterse sternbrædder og vindskeder - og når du kommer hjem, så har han lagt helt nyt tag - men han vil ikke give dig nøglen før du har betalt cash money for arbejdet, som du aldrig bestilte :(

Utroligt at folk kan være sådan - trist men sandt.

Bendtsen

Tilmeldt 15. Feb 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 23:21

Forbruger styrelsen ?

Side 1 ud af 4 (34 indlæg)