Invitation til Heltinde Intromøde i København
Tid: Tirsdag den 2. november 2010, kl. 17:00 – 19.00
Sted: Restaurant Luna Taperia, Nørrefarimagsgade 35, 1364 København C
Tilmelding: Via www.heltinder.dk' target='_blank'>www.heltinder.dk' target='_blank'>www.heltinder.dk' target='_blank'>www.heltinder.dk eller helle@heltinder.dk
Tilmeldingsfrist: Mandag den 1/11 kl. 16.00
Hvem er Morgendagens Heltinder og hvordan får du mest muligt ud af netværket?
Mange melder sig ind i Morgendagens Heltinder, men får aldrig rigtig fuldt udbytte af det. Måske fordi man ikke kender til listerne, ikke kan finde ud af at bruge dem, ikke forstår, hvad de forskellige lister og hjemmesidens muligheder dækker over.
Måske er man i tvivl om, hvorvidt Morgendagens Heltinder overhovedet er et netværk, der er værd at være medlem af - for hvad er det egentligt, hvad er baggrunden og hvem er vi?
Når du går fra mødet, vil du vide, hvorfor der overhovedet er et netværk, der hedder Morgendagens Heltinder, hvordan vi arbejder, hvordan du kan blive medlem, og hvad et medlemskab vil kunne give dig, hvordan du bliver tilmeldt listerne, og hvordan de bruges, og du vil få sat ansigt på nogle af dine kommende ”kollegaer” og alt det andet, vi ikke kan sætte ord på.
Du vil møde heltinderne, dele af ledelsen samt prøve netværket af med nye kontakter, den Varme Stol og høre meget mere…
Program
Kl. 17.00:
Velkomst & Sangria
Præsentationsrunden. Hver deltager får ½-1 minut til at fortælle:
• Navn
• Firmanavn
• Produkt/ydelse – hvad laver virksomheden
• Hvor er virksomheden placeret
Kl. 17.20:
Om Heltinderne.
• Hvem er vi?
• Historien
• Hvordan arbejder vi?
• Hvad er vores strategi?
• Møde en Heltinderne – statement fra nuværende medlemmer.
• Spørgsmål?
Kl. 17.40:
Netværksgrupperne:
• Hvor?
• Hvordan arbejder vi i grupperne?
• Hvornår mødes vi?
• Spørgsmål?
Kl. 18.00:
Tapas & networking
Kl. 18.30:
Den varme stol-runde – ”smagsprøve” på en del af et Heltinde gruppemøde
Kl. 19.00:
Vi siger tak for i aften og på gensyn!
Prisen for arrangementet er kr. 125,00, som inkluderer sangria, kaffe/te, isvand og let Tapas anretning. Beløbet betales kontant ved mødet.
Husk at tilmelde dig via kalenderen på www.heltinder.dk' target='_blank'>www.heltinder.dk' target='_blank'>www.heltinder.dk' target='_blank'>www.heltinder.dk eller via mail til helle@heltinder.dk.
PS: Sidste frist for bindende tilmelding er mandag den 1. november kl. 16.00.
Absolut sidste frist for afbud er også mandag kl. 16.00, og ved "no-show" vil beløbet blive opkrævet efterfølgende.
Vi glæder os til at se dig
På ledelsens vegne
Med venlig hilsen
Helle Svanholt,
Netværkskoordinator
Morgendagens Heltinder
Tlf. 4117 0736
Mail: helle@heltinder.dk
Web: www.heltinder.dk' target='_blank'>www.heltinder.dk' target='_blank'>www.heltinder.dk' target='_blank'>www.heltinder.dk